Gootti.net

Pahimmat tyylimokasi

Kirjoittanut: AmAstermind (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.08.2014 13:43
Ostin 5 sukkahousuparin paketin mustia sukkahousuja. Vedin aamulla huonossa valaistuksessa päälle tuoreen parin perus varustukseni kaveriksi. Auringon valossa huomasinkin niiden olevan siniset. Ei muuten sopinut yhtään.

Kuinkahan monesti olen kulkenut tuolla jätesäkin näköisenä? Löysä yläosa, lyösä alaosa...Mustat ei mene sävy sävyyn; parhaimmillaan 5 eri sorttia vaihdellen ruskeanmustasta sinimustaan. En pidä kovin imartelevana.
Seksikkäät mustat nahkanilkkurit näytti myös jostain syystä huvittavalta repaleisten ja paskaisten verkkareiden kanssa.
Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.08.2014 14:46
Aiheutin diabetestä varmaan puolelle kaupunkia tuossa yksi päivä: Vaaleanpunainen röyhelöinen, ruseteilla ja ruusuilla vuorattu toppi, sen kanssa valkoinen tyllihame ja pinkkinauhaset, mustat skeittikengät. Olikohan mulla vielä se valkonen hello kitty laukkukin... Voi hyvä jumala Tajusin, että nyt meni vähän yli vasta kun olin poikaystävän oven takana.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.08.2014 18:54
Joku viikko sitten oli niin perhanan kuuma, että mikään vaate ei tuntunut miellyttävältä. Lähdin sitten kaupungille lyhykäisissä mustissa farkkushortseissa ja mustassa topissa + kaikki asustehärpäkkeet. Muuten asu olisi varmaan ollut ihan ok, mutta shortsit olivatkin yllättävän kireät. Ja lyhyet. Nähdessäni itseni ohimennen vaatekaupan peilistä, ahdistuin ja poistuin nopeasti kotia kohti.
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.08.2015 11:30
Mun pahimmat tyylimokat on vuodelta nakki eli kun olin vielä ihan alottelija tummanpuhuvan tyylin kanssa. Eka pitkä hameeni oli halpahallin halpa ja halvannäköinen salsahame ja siihen tuli yhdisteltyä hienompia yläosia. Ne yhdistelmät eivät toimineet koska se hame! Aluksi ei omistanut juuri korollisia kenkiä niin sitten kun oli vielä sellaiset tasapohjaiset kengät jotka sidottiin nauhoilla. Ei....

Parit loimusamettivaatteetkin omistin tuohon aikaan. Onneksi en sentäs loimusamettimekkoa..
Kirjoittanut: boy127 (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 04.08.2015 21:21
pahin moka on ku ala-asteella (ja varmaan kerran tai pari yläasteellaki) pukeuduin adidas-verkkareihin ja keltaiseen t-paitaan. onneks nykyään kiinnitän enemmän huomiota mikä laitan päälle. olen perfektionisti nykyään.
Kirjoittanut: tragician (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.04.2016 00:40
Eh luulen että yleisin mokani on se kun minulla on saman bändin paita ja huppari. Ainakin omasta mielestä se näyttää vähän tyhmälle D: Mutta minkäs kiireelle mahtaa.
Ja sellaset piirretyt kulmakarvat aluksi kun en osannut. Itseasiassa ihan harmittaa kun niitä seiskaluokan kuvia ei ole oikein tallessa, haluaisin nauraa itselleni!!
Kirjoittanut: eva (Jäsen)
  • • Muokkasi: eva
  • Lähetetty: 17.07.2016 22:50
Joskus tuli pidettyä punaisia housuja jossa paljon koristeita ja siihen musta pitsi paita.
En varmaan enään laita uudestaan samaan aikaan päälle näky oli todella karmiva.
Sitten toinen tyyli moka muuten mustaa mutta yks pinkki musta huivi jossa pääkalloja ja silloin ei ollut muuta pinkkiä päällä
Kirjoittanut: BlackDeadRose (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.07.2016 21:38
Ah, tulee ihan liian paljon kaikkea mokia mieleen peruskouluajoilta

Ehdottomasti pahin moka on ollut valkoisen meikkivoiteen + puuterin kanssa, kun en osannut vielä käyttää niitä hillitymmin. Kuvitelkaa miltä näyttää, kun vain kasvot ovat todella vaaleat ja muu kroppa ihonvärinen. Yhdistettynä hihattomaan mustaan toppiin. Pitkän aikaa kiersin meikkivoiteet sun muut puuterit kaukaa syvän häpeän takia Tästä on onneksi varmaan joku 5-6 vuotta.
Kirjoittanut: d.n.o.t.s (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.09.2016 19:43
Ei vittu kaikki miltä näytin 13-14 vuotiaana :::: paitsi 14 vuotiaana aloin jo sentää vähän oppia xD eli joo seiskaluokalla tupeerasin hiukset palloks ja mul oli blondi tukka ja piirsin mun kulmat mustalla kajaalilla :'D ja sitte jossai vaihees laitoin mun blondiin tukkaan punamustia kuiturastoja koska vanhemmat ei antanu värjää hiuksia mutta pitihän ne kuiturastat saada DD ja sitte kasiluokalla vaa piirsin mun kulmakarvat iha vitu rumasti sillee puoleen otsaan asti olevat viirut mustalla kajaalilla :'D
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit