Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pahimmat tyylimokasi

Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 04.02.2008 22:50
Nappiverkkarit, ei lol oikeesti Muistan kun meidän luokalla oli tyttö, joka sai aina ensimmäisenä kaikki nuo muotivillitykset ja se tuli kouluun niin kovana, ku se oli ainoa, jolla oli nappiverkkarit.
Tuo housuhame-yhdistelmä oli minusta oikeasti kiva Varmaan ainoa muotivillitys, joka oli oikeasti kiva.
Hyi, löysin ihan hirveän kuvan siskostani ja minusta eilen! Molemmilla oli valtavat flanellipaidat ja revityt farkut. Vähän oikeasti meinasin kuolla nauruun, kun katsoin sitä kuvaa. Olin muuten aika kovis, kun mulla oli sellaiset vaatteet ja olin kuitenkin ala-asteella.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 05.02.2008 13:02
Minullakin oli ala-asteella nappiverkkarit O___o eivät kyllä olleet Adidaksen, vaan jostain armaan Nummi-Pusulan halpakaupasta.

Hmm... Ala-asteella kyllä pukeuduin kieltämättä oudosti Joskus oli jalassa tummanvihreät, outoa kahisevaa kangasta olevat suorat housut ja onneksi myös samansävyinen huppari. Välillä taas sitten oli beiget, leveälahkeiset farkut ja beige huppari O___o Pidin myös urban camo-kuosisia maastohousuja mustien huppareiden kanssa. Lenkkarit, totta kai.

Mustat plattarinilkkurit miulla oli kyllä ala-asteella myös, kun ainakin pienessä Nummi-Pusulassa se oli hetkellinen villitys Spice Girlsien ohella Ylläripylläri. Hameita en ala-asteella pitänyt juurikaan koskaan.

Seiskalla minulta löytyi vielä violetit farkut mustan villatakin kanssa O___o Ja hahahaaa, ala-asteella muuten pidin vuosia mustaa "kalastaja-hattua"! Mokoma kauhtana. No, lyhyt punainen tukka ja musta kalastajanhattu, hieno homma taas minulta O.o Oudosti pukeuduin kieltämättä, aina erotuin joukosta oudoilla valinnoillani :'D
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.02.2008 17:24

Lainaus: Iiriva

Joskus oli jalassa tummanvihreät, outoa kahisevaa kangasta olevat suorat housut ja onneksi myös samansävyinen huppari. Välillä taas sitten oli beiget, leveälahkeiset farkut ja beige huppari O___o Pidin myös urban camo-kuosisia maastohousuja mustien huppareiden kanssa. Lenkkarit, totta kai.

Hei, samiksia! Pukeuduin itsekin joskus ala-asteella vähän tuohon tyyliin.

No, lyhyt punainen tukka ja musta kalastajanhattu, hieno homma taas minulta

Ja tässäkin sama juttu. Lohduttavaa että joku muukin kuin minä.
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.02.2008 18:13
Ääh, no kerran tuli kokeiltua värinpoistoa sinimustaan tukkaan. Siinähän kävi tietysti niin, että latvoista tuli oranssit ja juuresta todella vaalea. Siihen jäi se kokeilu ja äkkiä tummaa päälle.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.02.2008 10:01
Ala-asteella ja suurimman osan yläasteesta pukeuduin vitun rumiin vaatteisiin. Minulla oli mm. oransseja, vihreitä ja keltaisia vaatteita, saattoi olla muutamia muitakin todella räikeitä vaatekappaleita. Eivätkä hiuksenikaan olleet sieltä kauneimmasta päästä; nimittäin järkyttävän ruma vaalea (luonnollinen värini) polkkatukka. Yhh. Mitäköhän mun päässä on silloin liikkunut jos ylipäätänsä on edes mitään.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.02.2008 11:48
Harvemman päässä on oikeasti ala-asteaikana liikkunut jotain. Tämän huomasin kun satuin siivotessani vilkaisemaan jotan viidennen luokan ryhmäkuvaa.

Toisaalta, mitä kauemmin lapsukaiset jaksavat näyttää ihan itseltään eikä ole mitään h-ton pakkoa seurata henkkamaukkamuotia orjallisesti, niin sitä parempi.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 06.02.2008 15:23

Lainaus: Piiskansiima

Toisaalta, mitä kauemmin lapsukaiset jaksavat näyttää ihan itseltään eikä ole mitään h-ton pakkoa seurata henkkamaukkamuotia orjallisesti, niin sitä parempi.

Eli minä oransseissa farkkuhaalareissa ja mustassa kalastajanhatussa oli hyvä juttu?
Kirjoittanut: The Evil Fairy (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.02.2008 15:30
Mulla oli jossain vaiheessa milteinpä pakkomielle pitää camo kuvioista kalastajanhattua päässä, eikä se edes sopinut minulle. Silti käytin sitä paljon, mutta onneksi siitä on aikaa.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lilith
  • Lähetetty: 06.02.2008 15:42

Minullakin oli ala-asteella nappiverkkarit O___o

Minä taas olin se köyhä lapsi jolla ei ollut edes niitä pakollisia nappiverkkareita.
Ala aste ajan luultavasti kaikista kauhein moka oli joulukuusen kirjava villapaita ja skottiruutu housut.
Ylä asteella sorruin joskus laiskuuksissani käyttämään vaelluskenkiä ja beigeä "love hurts" paitaa.
Onneksi nykyään kehtaa jo nauraa moisille...

muoks. osaakirjoittaa.com
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.02.2008 16:17

Eli minä oransseissa farkkuhaalareissa ja mustassa kalastajanhatussa oli hyvä juttu?

Parempi sekin kun matalavyötäröiset farkut ja kuumaa kamaa -tekstillä varustettu paita. T. nimim. oranssi paita ja vihreät farkut.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit