Mulla sattuu noita tyylimokia aika kohtuu usein, ensinnäkin minulta puuttuu täysin värisilmä ja sen taju että mikä vaatekappale sopii minkäkin kanssa yhteen. Värien kanssa on ollut ihan kamala kriisi, olen huomannut sen jo kauan aikaa sitten piirtelyn yhteydessä: en osaa värittää mitään niin että värit olisivat yhteensopiva ja kaunis kokonaisuus. En yksinkertaisesti osaa :/
Ala-astepukeutumiseeni on turha kajota sen tarkemmin. Sanokaamme nyt vaikka että kirkkaankeltainen paita ja vihreät camo-housut sopivat tosi kivankauniisti yhteen juu

Muistan että mulla oli joskus seiskalla aivan hirvittäviä kuteita ja erittäin huonolla ammattitaidolla väännetyt meikit. Sitten kasilla tuli se au nature -tyyli, kaiken piti olla niin helppoa ja mukavaa, että olisin valmis heittämään koska vaan parit tkd -liikesarjat/ potkut . Ne pussihousut olivat kammottavat
Edelleenkin käy aika kammottavia kämmejä kledjujen kanssa, tarvitsisin kai jonkinlaisen goottityylioppaan, josta vois aamulla tarkistaa että mitä ei saa yhdistää ja mihin