Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pahimmat tyylimokasi

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 18.02.2008 00:18
Seiskaluokalla (vuonna 1993) multa oli ihan mennyt ohi korvien et on luokkakuva-päivä, ja niimpä saavuin aamulla kouluun mustat farkut jalassa (taisivat olla vielä rikki), päällä Iron Maidenin bändipaita täynnä kissankarvoja ja sen t-paidan alla ORANSSI poolopaita!!!! Vieläpä sellasta ribbikangasta! Kaulassa roikku mustasta nyöristä hopeinen skebakoru jonka ympärillä oli käärme (ihan ok se koru, mut en ollut pukiessani huomannut, et laitoin korun niin, et se roikkui selkäpuolella paidan alla!!!) Jalassa oli mustavalkoset maiharit ja mul oli sellanen kulahtaneen lila polkkatukka ja meikki näytti siltä kun olis bilettäny monta päivää ja nukkunu vesisateessa. Et siitä sit vaan parasta hymyä vääntään siihen hemmetin luokkakuvaan!!!! Ihmettelinkin sillon aamulla kun frendit tuijotti mua päästä jalkoihin...
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.02.2008 12:40
vaaleenvihreet stretch-farkut ja iso vaaleenpunavalkonen villapaita joskus neljännel luokal.

kolmosel oli luokkakuvas alimmaisena pinkki ribbipaita, sen päälle vaaleenvihree t-paita, jonka päällä oli karvanen liivi.. selevä.

edelleenkin, vaikka tapauksesta on jo monen monta vuotta, sillä olen abiturientti, ja tämä tapahtui kakkosluokalla, saan vieläkin kuulla siitä eli tästä: joustavat lököttävät ja polvista kuluneet maastokuvioiset reisitaskulliset housut ja vaaleen violetti elikkä liila poolopaita. voihan viisi.

kaverilla oli ylä-asteel vero modast ostettu paita, ruskee keltanen tai jotain, jos luki eessä mother ja seläs ******. selevä : D
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.02.2008 18:11
Nämä menee aina noihin ala-aste tyylimokiin, ettekö te uskalla tunnustaa oikeita mokia aikuisiältä, vai eikö kukaan täällä muka ikinä mokaile?
  • Lähetetty: 21.02.2008 11:29
No nyt minä tapoin tämän keskustelun tuolla kommentillani...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.02.2008 18:30
Taisin tuolla aiemmin todeta, että niitä nykypäivien tyylimokia voi olla vaikeampi spottailla itsestään, kun jokainenhan on juuri kulloisellakin hetkellä omasta mielestään maailman tyylikkäin ja vasta aika näyttää että väärässähän sitä oltiin.

Itse pyrin ainakin astumaan ovesta joka päivä suht salonkikelposen näköisenä, mutta enpä tiedä miltä sitten muista ihmisistä näyttää nämä meikäläisen masterplanit.
  • Lähetetty: 22.02.2008 11:59
No kyllä minä suht hyvin bongailen aina edellisen päivän tyylimokia. Lähinnä sellaisia että noita materiaaleja ei olisi pitänyt yhdistää tms.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 23.02.2008 16:30
Punaista, mustaa ja valkoista liikaa yhdistettynä oli minulla viimeisimmässä Soihtu-miitissä. Näytin typerältä. -.-'
Kirjoittanut: HerGhost (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.02.2008 15:32
Pahin tyylimokani taisi sattua noin vuosi sitten kun menin kouluun mustassa pitkässä mekossa, nahkatakissa, hiukset auki sekä meikittömänä. Ei kuulosta kovin pahalta, mutta tälläisen erittäin lyhyen ja muutenkin pienen ihmisen päällä se on kovin raskaan näköistä. Ja sitten joku taisi vielä tokaista minulle, että kuinka kukaan edes kehtaa liikkua kanssani... mutta onneksi virheistä viisastuu... Mutta traumat jäi
Kirjoittanut: kauhukakara (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.02.2008 12:39
Sanoisin, että pahimmat tyylimokani tapahtuivat ajalla, jolloin pukeutuminen ei merkinnyt minulle mitään, enkä panostanut siihen (eli ysiluokasta taakse päi). Siis hyi! Joskus ala-asteella minulla oli siniset farkut (tai verkkarit, irtaannuin viimeistään kutosella verkkareista joita käytin aina), joku t-paita ja sen päällä oranssi hihaton u_u
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.02.2008 04:08
Jaa... Aika pitkään piti kulkea mustissa farkuissa ja, näin jälkeenpäin ajatellen, vähän typerissä t-paidoissa johtuen ihan siitä ettei silloisesta kotikaupungista juuri muuta siihen maailman aikaan saanut.

Tuo epätoivoinen pukinparran kasvatus pitänee myös ilmoittaa tähän yhteyteen. Viime kerralla kasvattelin sitä yli vuoden verran eikä edes silloinen tyttöystävä huomannut kun leikkasin sen pois. Kysyin vielä ihan kasvotusten: "huomaatko mitään erikoista".
En ottanut kerrasta uskoakseni ja yritän nyt uudestaan. Nelisen kuukautta nuo haituvat on tuulta ja tuiskua uhmanneet ja nyt innostuin vielä värjäämään ne mustaksi. Ei ne yhtään vähemmän typeriltä näytä - mustemmilta vain. Kaisseo pakko kohta luovuttaa.

P.S. oon 24 vee
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit