Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pahimmat tyylimokasi

Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.02.2008 20:56

Lainaus: BronzeRain

Ennen yläaste aikoja tapahtuneisiin mokiin en edes kehtaa puuttua...

Sama täällä :D Yläasteella tuli käytettyä muun muassa punaista tuubitoppia nuorisoillassa(, jossa lauloin myös ensimmäistä ja viimeistä kertaa karaokea) ja sinistä läpinäkyvää toppia tiukkojen farkkujen kera koulussa. Kaksi numeroa liian pientä kauluspaitaakin on joskus tullut tungettua päälle 8. luokan luokkakuvaan, ja syytinpä vielä valokuvaajaa kauhean näköisestä otoksesta... Voi, voi kun hävettää muistellakin kaikkia asuja 8D
Kirjoittanut: Nightmare (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.02.2008 15:09
Yh, itse en kehtaa edes ajatella miten tuli pukeuduttua joskus. Karmivia kirkkaita värejä, järkyttäviä muotivaatteita ja muovikorvakoruja.... hävettää.
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.02.2008 18:14
Joskus käytin sellaisia kauheita sinisiä farkkuja, joiden edessä oli oikein se vaalennus, jos te tiedätte mitä minä tarkoitan. Ja sellainen kauhea vaaleanruskea/kelta raidallinen neule. Yäk. Olen joskus ollut todella nolo..
Kirjoittanut: Cherise (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.02.2008 19:10
Blondi

Hyi hyi hyi

Ja joskus oli muodissa pitää hametta housujen päällä ja tottakai minäkin siihen sorruin..... yakh
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.02.2008 21:01
^ Itse asiassa cybertyylissä hame ja housut ei ole lainkaan niin huono idea, mutta silloin vuonna miekka ja kypärä se kyllä oli kieltämättä aika yök.
Kirjoittanut: nahkarotta (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.02.2008 10:35
omasin joskus pitkän aikaa blondatut hiukset. en muista enää syytä miks. blondatut hiukset ei taida sopia oikeen kellekkään, ellei sit ole luontanen väri.

joskus 9-luokalla pidin paljon verkkareita. ne oli niin helpot laittaa päälle aina aamusin. eikä muodinmukana liikkuminen ole oikeen koskaan ollu mun juttuni.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.02.2008 14:02
Minä opin rennon, liankin poikamaisen tyylini joskus ennen yläastetta, eli suuri löysä t-paita, tuulihousut tai verkkarit.. Hehe .. Yäk.. No joo, onhan niitä ollut, joskus olin niin kova, kun ripustelin mustiin housuihini paksuja ketjuja, kun se oli cool. En koskaan ole pitänyt valtavirtamuoista tai halunnut olla sellainen, enkä ole vieläkään, vaikka en aina niin pukeutuisikaan mustiin tai muuten oman tyylini mukaan. En pukeudu muodin mukaan tavistellessani, vaan kuten hyvältä tuntuu.
Kirjoittanut: Cherise (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.02.2008 20:09

Lainaus: nahkarotta

blondatut hiukset ei taida sopia oikeen kellekkään, ellei sit ole luontanen väri.

Nimenomaan! Meikäkin luonnostaan melko tumma, niin sit kulmakarvat ja hiukset oli ihan eri paria

Ja muistattekos ne iki-ihanat nappiverkkarit? voi ziisös.. mullakin taisi olla sellaiset
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.02.2008 22:10

Lainaus: Cherise

a muistattekos ne iki-ihanat nappiverkkarit?

Joooooo!!! Ja Adidakset piti olla tottakai, muuten oli vain säälittävä feikki. Oi niitä aikoja. *yngh*
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.02.2008 22:39
vaaleat polvifarkut joskus ala-asteel.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit