Gootti.net

Pahimmat tyylimokasi

Kirjoittanut: Vega (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.09.2011 20:34
Onko se nyt niin kamalaa jos penskana on pukeutunut miten sattuu... Oma lehmä ojassa tietysti tässäkin, omat asuviritelmäni joltakin ala- ja yläasteajoilta ovat nimittäin olleet varsin puistattavaa katsottavaa aikanaan. Mm. ylisuuri, tummanvihreänkirjava villapaita diskoon, vaaleansiniset farkut ja vaaleanpunainen fleece (jotka minulla ovat sekä neljännen että viidennen luokan koulukuvissa), antiikkinen, pitkä helmikoristeinen musta hame viisi kokoa liian suurten goretexien tai valkoisten hapsuavokkaiden kera... Yläkoulussa ylisuuret kengät+mustat ylisuuret farkut+musta vekkihame pallokuvioin... Herramunjee. Nauran silloiselle itselleni 15 kokoa liian suuressa, sinisessä ja ruudullisessa miestentakissani.
Kirjoittanut: fanget sjel (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.09.2011 21:45

Lainaus: Vega

Onko se nyt niin kamalaa jos penskana on pukeutunut miten sattuu...

Niinpä. Omasta mielestäni on ainakin turhaa kertoa, miten 10-vuotiaana ei osannut vaikka yhdistää värejä tai piti rumia vaatteita. Öh, mitä sitten? Mua ei ainakaan haittaa yhtään, vaikka olisin pienenä kulkenut ties miten hirveissä vaatteissa. Jos ne silloin tuntui hyvältä, niin mikäs siinä.
Kertokaa hei pliis oikeasti tyylimokia. Se, että ala-asteikäinen kakara pukeutuu jotenkin "väärin" ei kyllä paljoakaan hetkauta.
Kirjoittanut: Morgan Blood (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.10.2011 17:56
Ehkä hienoin tyylimoka oli joskus, kun eräiden housujen persus oli päättänyt puistossa revetä täysin ja olimme lähteneet siitä sitten baariin. Olin vain kiskaissut pitkät rotsin ylleni lähtiessämme liikkeelle, eikä kukaan huomannut hohtavaa takamusta. Asia kävi vasta ilmi kun päätin lähteä käymään pub:in vessassa... kaveri kohteliaasti huomautti,
"Hei! sullapa on södet hopeiset ressubokserit"

Oui, mitä tästä opimme? Tyylitä bokserisikin lähtiessäsi tuopille. Kaikkea saattaa sattua
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 03.10.2011 19:31

Lainaus: Morgan Blood

Ehkä hienoin tyylimoka oli joskus, kun eräiden housujen persus oli päättänyt puistossa revetä täysin ja olimme lähteneet siitä sitten baariin.

Ah. Tuosta tuli mieleen, että kävin keväällä Tamkilla pääsykokeissa. Kotona sitten poikaystävä huomautti, että housuni ovat revenneet persuuksista ja bokserini näkyivät. Onneksi olin tosiaan laittanut kys. päivänä ns. naisten bokserit enkä tavallisia alkkareita, niin vilkkui sentään vain kangas (myrkynvihreä mustilla pääkalloilla ) eikä paljas pakara. Ja onneksi oli myös minihame housujen päällä, joka peitti sentään suurimman osan repeämästä. Mutta silti. D:
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.10.2011 14:00
Posottelin tuossa männäviikolla pyörällä ylläni harmaanruskea tuulipuvun takki emännän ala-asteajoilta (huppu tietysti kireällä), jalassa siniset verkkarit ja niiden kaverina viininpunaiset maiharit sekä selässä vielä pyöreänä pullisteleva reppu. Onneksi oli verrattain pimeää niin ei ees nolottanut
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.10.2011 21:36
Pahin tyylimoka pitkään aikaan tapahtui tässä kesän lopulla, kun oli kesätyöpaikan kesänlopettajaisbileet. Laitoin itseni mielestäni oikein asialliseksi – pukukoodia kun en tiennyt. Päällä oli musta, 30-40 -luvun tyylinen mekko violetilla vyöllä, siisti musta bolero sekä jalassa sirot nilkkurit. Meikkiä sopivasti ja hiukset kiharalla. Kerrankin ajattelin onnistuneeni.

Erityisen hauskaa oli siis huomata illan päätteeksi, että mekon takahalkio on revennyt oikein kunnolla niin, että puolet pakaroistani ovat näkyneet luultavasti koko kekkerien ajan. Kylläpä nolotti ja nolottaa yhä.
Kirjoittanut: Lily-Ivy (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 28.10.2011 19:17
7-luokan kuteet, paljon pinkkiä eikä tyylitajua niin minkäänlaista xD
luulin olevani kovin hyvännäköinen
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.11.2011 18:54
Aahh.. Itse ainakin muistan kulkeneeni pinkeissä housuissa ja punaisessa ohuessa kauluspaidassa jossa oli ruutuja. Jesh! Siitä on kuvakin (mitä en todellakaan kehtaa tänne laittaa)
Lisäksi on koettu ihanat meikkivirheet kuten se, että meikkivoiteessani oli glitteriä. Olen näyttänyt aika diskopallolta...
Myös ihania väriyhdistelmiä on ollut...
Kirjoittanut: Armida (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.11.2011 16:48
Vielä 2 lk olin pikku pellavapää joka pukeutui pinkkiin.
Menin sitten kouluun vaaleansinisessä paidassa, se oli kamalaa. Kukaan ei kiinnittänyt huomiota siihen paitaan mutta itse teki mieli vaipua maan alle...
Toisia tyylimokia on kyllä sattunut ja tulee varmasti enemmänkin koska olen vasta pieni (n. 13)
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.01.2012 16:10
Mitäköhän tännekin nyt sit satuilis. Ainiinjoo. Ohuesta harmaasta ruutukuvioon kudotusta kankaasta tehty viitta. Ou jea, huppu ja kaikki ja olin niin kovin söpö (silloin tietenkin tosi dramaattinen ja kohtalokas). Hävettää vieläkin vaikka lieventävinä asianhaaroina voi todeta et olin neljätoista (?) ja kävin ensimmäistä synkiökauttani läpi - minkä jälkeen näytinkin neljä vuotta tontun oksennukselta, joka oli ollut paikalla kun maalivarasto räjähti. Sitä aikaa ei voinut kutsua tyylimokaksi, koska se oli koko homman juju.

Ahahaha, mun lenkkipuku! Valkoinen Catmandoon laskettelutakki jossa siniset kyljet, jonka alla musta puoleen sääreen ylettyvä pitkä hiippahupullinen, kellohelmainen fleecetakki, jonka alla kokoa XXXL-maastokuvioiset kuluneet college-pökät. Tähän vielä kiksukarvaiset korvaläpät ja paketti oli valmis. Siinä oli pikkukylän ihmisillä ihmettelemistä, kun normaalisti tosissaan kuljen hieman edustavamman näköisenä... :P

Plus tietenkin se, että luonnostaan kalkinvalkoisena vetää pakon edessä ihonväriset sukkahousut jalkaansa. HRRRRR. Yuk. Miksei niitä tehtäis ihonvärisinä meille vitivalkoisillekin? Jotkut lumenvalkoiset ampuu kuitenkin jo HITUSEN yli...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit