Gootti.net

Pahimmat tyylimokasi

Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.01.2013 17:10
Pienenä joskus ko olin ala-asteella nii yhtenä iltana äiti kääri sanomalehtiä mun hiuksiin enne ko menin nukkuu. Aamulla sitte ko heräsin ja otin sanomalehen palaset pois nii mulla oli jumalattoman pöyhee permanentti. Onneks oli viikonloppu nii sai vähä aikaa laskeutuu ni koulus ei ollu yhtä kiharat hiusket. Yläasteellaki kans halusin että äiti yrittää tehä mulle korkkiruuvikiharoita kiharruslaitteella nii äiti varmaa piti sitä kiharruslaitetta liian kauan hiuksisa ko tuli taas semmone permanentti. Onnistuin joten kuten korjaan tilanteen lakilla. Onneks sillonki oli viikonloppu. Pienenä kans pi'in semmosta valakosta läninkiä josa oli punasia kukkia. Myöhemminkö käytin sitä ni huomasin että siittä näkkyy läpi. Sen jäläkeen en oo kyllä pitäny.
Kirjoittanut: AmAstermind (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: AmAstermind
  • Lähetetty: 24.01.2013 01:37
Ajattelinpa omaksi ilokseni sekä muille jaettavaksi muistella ala-asteaikaisia pukemia. Iki-ihana mummon ulkomailta tuoma turkoosi makkarankuoritoppi, ei mitään alle eikä mitään päälle, nännit mukavasti alta nöpöttäen ja kirkkaan punaiset lökäpöksyt. Ja ne pirulliset pöksyt tosiaan seuraava muistikuva niistä on äklön vaaleanvioletin hihattoman kauluspaidan kanssa. Jossain vaiheessa oli ne vaaleansiniset skeittikengät kaiken mahdollisen kanssa. Vastavärit oli in vaaleansiniset verkkarit ja oranssi t-paita, tai sitten keltainen huppari violetilla topilla ja taas ne punaiset lökärit. Sitten oli hempeän vaaleanpunaiset vakosamettihousut, keltainen silkkihuivi vyönä joka päivä jossain vaiheessa. Se sievä harmaaseen murretun violetin värinen neulemekko, jonka isomummun kaapista löysin, aaaivan liian iso enkä tosiaan osannut yhdistellä sitä minkään kanssa. Yläasteella enpäs paljon vaivautunutkaan, tummat farkut ja musta huppari. Aina. Mokia löytyy kyllä niiltäkin ajoilta, lähes poikkeuksetta aina kun keksin laittaa hameen päälle. En vain osannut :p Nykypäivän karsein rätti on enon loppuun kulutetut, kahden amastermindin menevät maastohousut. Haaroissa reikä, maaliläiskiä, kuvio haalistuu haalistumistaan loppua kohden. Nämä minä päälle köytän kun oikein laiskaksi päädyn
EDIT// eip, eipäs siihen loppunutkaan, vaan eräänä kauniina aamuna viime keväänä, kun ystäväni luona olin yötä viettänyt, tuli päähän temmattua talon isännän harmaa karvalakki ettei pääparka jäädy. Aivan kuin se olisi enempää vahinkoa tehnyt. Kuitenkin, kaverina oli samaa sävtä armeijan harmaa mantteli ja maiharit nilkkoihin yltävän muhkean mustan hameen kanssa. Ties miksi kattoivat kauppareissulla
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.01.2013 23:09
Aikasemmin olenkin täälä jo mokistani avautunut, muttaa EIPÄ SIINÄ VIELÄ KAIKKI.

Huonolaatunen musta luomiväri, minä en mikään varakas ihminen ole ja aina mahdollisimman halvalla pyrin kaiken saamaan, ostimpa kesällä seppälästä mustan luomivärin ja eihän siitä tarpeeksi tummaa värä tullut, laitoin lisää ja sehän karisi poskille kaikki siinä päivän kuluessa. Lisää tähän vielä etten ollut nukkunut kunnolla vähään aikaan eli siis punaiset silmät ja mustat silmänaluset. Näytin aika kamalalta.
Ainiiin ja vitosluokalla COB fanitukseni ollessa huipussaan, oli pakko saada jostain reisitaskuhousut ja ne mitkä onnistuin äkkiä löytämään oli sitten liian pienet. No pitihän ne tunkea jalkaan "eihän ne kertakaikkiaan voi näyttää tyhmältä kun allukin on niin hyvännäkönen niissä!!11!1!" Maha tursus ooikeen hienosti siitä reunan yli
hyi saatana.
Kirjoittanut: von Berg (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.03.2013 23:29
Noh, maaseudulla katotaan hörhöksi jokatapauksessa mutta omaan silmään rivointa on ehkä käydä kaupassa kombinaatiolla crocsit-bondagehousut-tuulitakki, ja tukka tottakai päin ruusukuviota. Aina ei vaan jaksa panostaa, mutta huvittaa jälkeenpäin.
Kirjoittanut: SinKid (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.05.2013 18:56
Voi voi.. pahimpia on olleet keltainen hihaton paita jonka päällä valkoinen verkkopaita, school girl vihreä minari, valkoiset repeutyneet verkkosukat ja kamalat keltaset ballerinat... Hyvä vitsi! Samaan kaavaan on mennyt myös vaaleanturkoosi halterneck toppi yhdistettynä neonvihreeseen tylli hameeseen + (onneksi) mustaan päällyshameeseen, joten ei näkynyt kyn helmassa neota mut anyway... sama asia.. kaiken kruunasi loisteliaat neoraitaiset sukat kaikissa mahdollisissa väreissä.. ja pitihän ne polveen asti olla! DD Ja näin olen mm. kulkenut Helsinkigissä xD sillon ei hävettänyt Jälkeen päin: mikä mun avoissa oli paitsi joku nuoriso pieru et tää näyttää hyvältä ja erilaiselta!? Yleensä olen ollut suht hyvä yhdistelemään kuoseja ja jopa värejä ja tekemään kokonaisuuksia mutta on sinne muutama kammotuskin päätynyt DD en edes halua miettiä joitain bile asukokonaisuuksiani noilta ajoilta xD
Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.12.2013 00:32
Tässä muutama päivä oli vähän kiire ja en keksinyt oikein mitään fiksua päällepantavaa: rähjäinen Nightmare before the Christmas t-paita (liian iso), musta vekkihame, jonka alla rutosti tylliä, koska hamekin on liian iso, valkoisten sukkisten päällä mustat fishnetit (ei niin paha), mutta jotkut valuvat irtolahkeet ja niiden kanssa liian isot talvitennarit >.< Ja arvatkaa, aiheuttivatko ne saamarin lahkeet ongelmia?!

Niin ja mun viimekesän provosoivan paljastavan horahtavaa pukeutumista voisi sanoa vain.. örh.. noloksi. Onneksi tajusin tässä jossain vaiheessa, että mä voin vallan mainiosti kelvata itselleni ja muille ilman, että on kaikki mahdolliset asiat tyrkyllä ja ehkä en vilustu yhtä helposti. c: Myös eräs combo itkettää: Sotkuiset, pörröiset hiukset, sininen bandana, kirkkaankeltainen paavo-pesusieni-paita ja mustat, löysät renksucaprit. Mitä on päässäni liikkunut?!
Kirjoittanut: Catherina (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 09.02.2014 14:19
Hmm. Yläasteella ehkä pahimpiin tyylimokiin kuului yhdistelmät kuten: lökärit ja korkokengät.. :'D
Kirjoittanut: Vector (Jäsen)
  • • Muokkasi: Vector
  • Lähetetty: 22.03.2014 16:33
Ei varsinaisesti ole tyylimoka, koska tämä tapahtui unessa, mutta se oli aivan hirveän jäätävä kokemus silti. Ajattelin siis siksi jakaa kanssanne. Näin siis viimeyönä unta, että olin aamulla vetänyt jalkaani vaan pappakalsarini, joissa on lepakkokuviointi, pitkän mustan paidan ja platform-saappaat. Aamulla totesin itselleni tyynesti, että miksi, oi miksi. Vastedes varmistan miljoona kertaa että muistan aamulla vetää päälle ihka oikeat housut, jotta uneni ei toteudu.
Kirjoittanut: Kaysa (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.04.2014 08:10
Sössin eilen. Musta toppi, musta tyllihame ja hopeiset ballerinat. Bling bling, täytyy oikeasti mennä kenkiä etsimään, että ei tartteis noita hirvityksiä käyttää. Huomasin mukavasti kotoa poistuttuani, että tuo toppi rullautuu helmasta hameen vyötärönauhan kohdalle. Jesh. Eikä tässä vielä kaikki, vaan täysi laukkuni tykkäsi hilata hameen helmaa ylemmäs.
Näin täällä, mukavasti vielä opettaja pisti meidät harjottelemaan ihmisten kuvailemista. Menen siis parini kanssa luokan eteen ja hän kuvailee ulkonäköäni. Oli sentään niin kiltti, että sanoi miulla olevan hyvin kauniit mustat vaatteet.
Kirjoittanut: Deternity (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.07.2014 20:42
Joskus pienenä aivan liian roikkuvat verkkarit... Hyi. Kylmät väreet kulkee pitkin selkää. Pari vuotta sitten myös ruskea paita ja samanväriset sukat yhdistettynä siniseen hameeseen, nam!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit