Gootti.net

Pahimmat tyylimokasi

Kirjoittanut: Lenore (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Lenore
  • Lähetetty: 31.01.2008 18:40
En jaksanut alkaa tutkimaan aikaisempia ketjuja, joten modet poistakoot jos vastaavanlainen ketju on jo olemassa.

Elikkäs, tänne voi tulla kertoilemaan pahimmista tyyliin ja ulkonäköön liittyvistä mokistaan. Kaikkein pahin tapahtuma joka liittyy omiin hiuksiini on se, kun mustat vauvahiukseni lähtivät ja tilalle tuli maantienharmaa pehko. Sitten ala-asteelta muistan erään erittäin pieleen menneen permanentin. Ihanista pitkistä hiuksistani tuli hetkessä afro. Jokin ihmeellinen mielenhäiriö ajoi tekemään saman virheen uudestaan yläasteella. Lopputulos ei ollut sen parempi, joten itku silmässä piti odotella, että kihara kasvaa hieman pois juuresta jonka jälkeen kampaajalle leikkauttamaan hiukset lyhyiksi. Sitten tietysti listaan voisi lisätä ne lukemattomat itse leikatut otsahiukset nuorempana.
Mites te muut, nolottaako katsella vanhoja valokuvia vai onko ne jo kenties häpeän saattelemana tuhottu kaikessa hiljaisuudessa?
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.01.2008 18:48
Mitäs oisikaan... Nolottaa kun joskus käytin vaaleansinistä kukkalätsää. Älkää kysykö tarkemmin millaista.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.01.2008 18:58

Lainaus: Lenore

aikkein pahin tapahtuma joka liittyy omiin hiuksiini on se, kun mustat vauvahiukseni lähtivät ja tilalle tuli maantienharmaa pehko.

Sama kävi täälläkin. Onneksi mustaa tulee purkista!
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 31.01.2008 19:20
Yläasteen aikainen pukeutumiseni oli nolointa ikinä...lappuhaalarit, adidasverkkarit, kamalia t-paitoja, reisitaskuhousuja yms. ihnottavaa! Noh...mä kävin yläasteen ysärillä joten kai saan vähän edes anteeksi tuota silloista "tyyliäni"
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 31.01.2008 19:32
Hmh, näitä on paljon! Joskus 7. luokalla tykkäsin kovasti lyhyistä hameista ja laitoin sellaisen yhdistettynä tennareihin ja valkoisiin sukkiin Olin aika "seksikäs". Ei ihme, että minulle naurettiin.
Sitten joskus todella todella pienenä (5-6-vuotiaana) laitoin seeprakuvioisen farkkutakin ja punaiset verkkarit, kun lähdettiin museoon. Jeah.
Kaikista nolointa kuitenkin on ollut se, kun yläasteella en tajunnut pitää tarpeeksi pitkiä ja löysiä vaatteita. Maha näkyi aina, samoin selkä ja muistutin varmaan makkarankuorta.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.01.2008 19:35
Olin mukana siinä helevetin Levi's -villityksessä jonkin aikaa yläasteella. Ei saakeli että nolottaa sellainen trendipelle-materialismi nyt... Piti olla joo monetkin farkut, ei siinä mitään ihan hyvihän ne ovat mutta kun ei mikään muu kelvannut. Pahempia oli ne colleget ja hupparit missä luki isolla LEVI'S, hyi hyi. Löysin porukoiden luota yhden niitä ikivanhoja paitoja vähän aikaa sitten ja heitin roskiin. Uskomatonta massan mukana kulkemista se oli.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 31.01.2008 22:22
Mä muistan sen, ku käytiin alkusyksystä virossa ja minulla oli ruudulliset pillihousut, sekä liituraitanen kauluspaita. En sitte voinu pitää sitä paitaa (Doh! ruutu+raita=ei hyvä) ja kärsin sitten kylmyydestä, kun oli vaan t-paita ja pikkutakki. :P Kippeekshän siinä tuli..
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.02.2008 09:43
Tuo on kyllä paha, jos huomaa kesken kaiken että on työntänyt päälleen jotain täysin epäsopivia yhdistelmiä. Minulle käy välillä niin, että olen onnistunut laittamaan samaan aikaan punaista ja liilaa, yök! Toinen aika ikävä sattuma oli Rimmelin Recover-meikkivoiteen kanssa. Se näytti kaupan valoissa ihan normaalilta, mutta auringonvalossa paljastui, että siinä on varmaan 90% glitteriä. Kiva luikkia varjosta varjoon kesäpäivänä.

Omia tyylimokia on jotenkin vaikeaa arvioida, kun sitä vain on jotenkin niin sokea omille virheilleen. Pitäisi aina ennen ovesta astumista otattaa itsestään valokuva ja analysoida se.

Ps: eikö tämä ketju kuuluisi tyylipuolelle? Säikähdän aina kun tämä tulee täällä yleisessä vastaan.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.02.2008 12:29

Lainaus: Piiskansiima

Ps: eikö tämä ketju kuuluisi tyylipuolelle

Siirretty on
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.02.2008 17:11
Ennen yläaste aikoja tapahtuneisiin mokiin en edes kehtaa puuttua... Tikulla silmään jne. Mutta yläaste aikoina kaduttaa lähinnä se aika, kun pukeuduin muodin mukaan, ihan vain jotta saisin äitini tukkimaan turpansa. En ikinä viihtynyt siinä tyylissä, ja se kausi ei kestänytkään kuin puoli vuotta.

Lainaus: Piiskansiima

Omia tyylimokia on jotenkin vaikeaa arvioida, kun sitä vain on jotenkin niin sokea omille virheilleen. Pitäisi aina ennen ovesta astumista otattaa itsestään valokuva ja analysoida se.

Jep. On ikävää kun aina silloin tällöin alkaa miettimään jotain edellispäivän asuaan, ja tajuaa että on mokannut jossain materiaalivalinnassa tms. Värien kanssa onneksi harvemmin mokailen, perfektionisti kun olen.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit