Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pahimmat tyylimokasi

Kirjoittanut: Thrillence (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.02.2008 21:59
Mulla sattuu noita tyylimokia aika kohtuu usein, ensinnäkin minulta puuttuu täysin värisilmä ja sen taju että mikä vaatekappale sopii minkäkin kanssa yhteen. Värien kanssa on ollut ihan kamala kriisi, olen huomannut sen jo kauan aikaa sitten piirtelyn yhteydessä: en osaa värittää mitään niin että värit olisivat yhteensopiva ja kaunis kokonaisuus. En yksinkertaisesti osaa :/

Ala-astepukeutumiseeni on turha kajota sen tarkemmin. Sanokaamme nyt vaikka että kirkkaankeltainen paita ja vihreät camo-housut sopivat tosi kivankauniisti yhteen juu Muistan että mulla oli joskus seiskalla aivan hirvittäviä kuteita ja erittäin huonolla ammattitaidolla väännetyt meikit. Sitten kasilla tuli se au nature -tyyli, kaiken piti olla niin helppoa ja mukavaa, että olisin valmis heittämään koska vaan parit tkd -liikesarjat/ potkut . Ne pussihousut olivat kammottavat

Edelleenkin käy aika kammottavia kämmejä kledjujen kanssa, tarvitsisin kai jonkinlaisen goottityylioppaan, josta vois aamulla tarkistaa että mitä ei saa yhdistää ja mihin
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 07.02.2008 17:51
Mä pukeuduin vielä vitosen alussa tosi rumasti. Vitosen luokkakuvassa mulla ei ole yhtään meikkiä, vaaleanpunainen pitkä kauluspaita ja siniset farkut. Iu. Muistan myös, että käytin joskus kolmosella discoissa vaaleanpunaista niskalenkkitoppia jossa oli edessä isolla 69, sekä sinisiä farkkuja.
Kolmosella olin pikku idiootti ja käytin talvisin pinkkiä tosi tosi tosi isoa kukkatakkia. (Repeän niille muistoille.) Takin etupuolella oli ilmastointiteippiä, koska takissani oli reikä.

Muistan myös muumi-lierihattuni jota käytin pienenä. Se oli sellainen valkea lierihattu, jossa oli joka paikassa muumien kuvia. Yey. En muistakaan muita kamaluuksia... Jatkan joskus.
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.02.2008 20:04

Lainaus: Irodorareta

käytin joskus kolmosella discoissa vaaleanpunaista niskalenkkitoppia jossa oli edessä isolla 69

Onpas aikamoinen paitateksti kolmasluokkalaiselle
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.02.2008 14:08
Seitsemännellä luokalla elikkä yläasteen alussa pukeuduin aika mahdottomasti. Kaduttaa. Olin aikamoinen rojuläjä, kävelevä rautakauppa, eikä iskä syyttä haukkunu mua Andy McCoy kakkoseks...

Jaa nooo... kolmannella luokalla tai niihin aikoihin en oikeastaan ajatellu lainkaan mitä mulla oli päällä, eli jotain tyyliin keltainen villapaita, jossa on kukkasia (sinisiä sellaisia!) yhdistettynä tummansinisiin toppahaalareihin, joissa on liian isot henkselit jotka roikkuu ja lököttää... Aika karseeta.
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 11.02.2008 15:16

Lainaus: Banshee

Onpas aikamoinen paitateksti kolmasluokkalaiselle

Niinpä...
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.02.2008 18:00

Lainaus: Mariel

eikä iskä syyttä haukkunu mua Andy McCoy kakkoseks...

Ei saa haukka Andya, Rontti-täti tykkää.
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.02.2008 11:29
Äijämäinen pukeutuminen, jonka lopettamisesta ei ole edes vielä kovin kauaa. Käytin monta numeroa liian isoja miesten bändipaitoja (kuten vieläkin ) sekä käytössä kuluneita mustia kangashousuja (olin niin ernu että boikotoin farkkuja ) Lopputuloksen kruunasi se, että yhteen väliin olin ihan oikeasti harjaamatta hiuksiani puolitoista vuotta. Toisaalta saan itseni kiinni tänäkin päivänä harjan laiminlyömisestä. Vanhoja kuvia katsellessa totesin, että olisi sitä voinut pikkasen enemmän katsoa peiliin kuin kerran aamulla
Kirjoittanut: Mysteriouss (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.02.2008 18:35
Ehken sano mitään ala-aste pukeutumisesta kuudennelle luokalle asti Aika järkyttävää oli se, mutta kaikkihan nyt sen ikäisenä pukeutuivat ihan kamalasti. Ei mulla ole oikeastaan sellasia tyylimokia sattunut, tai sitten en ole vain itse huomannut niitä Epäilen tuota vaihtoehtoa
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.02.2008 22:33

Lainaus: raavittu

Maha näkyi aina, samoin selkä ja muistutin varmaan makkarankuorta.

Juu. mäkin muistan nämä omalta osaltani. Ei herranjumala osa mun paidoista on lyhyitä. [siis olen nykyään samankokoinen kuin esim kun olin about kymmenenvee, joten voisin käyttää samoja vaatteita etcetc.] Suurin osa on johonkin navan yläpuolelle olevia, ei herranjestas ei ihme kun on tullut tällaiset makkarat tonne lantion seudulle kun se oli aina paljaana talvipakkasessa XDDD

Ja sitten muistan myös miten joskus vitosluokalla jolloin olin juuri oppinut meikkamaan käytin sellaista aivan älyttömän ruskeaa meikkivoidetta, jota en osannut laittaa ollenkaan tasaisesti, vaan toisella puolella kasvoja sitä oli ehkä kilo ja toisella puolella ehkä juuri ja juuri ihanihanihan ohut kerros xDD

muita ei nyt sitten tule mieleen.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.02.2008 22:46
Hmm... hitto kun saisi joskus sellaisen "Leena lähtee metsään hirvikärpäs-aikaan" -kuvan niin siinä kalpenis monet teidän mainitsemat tyylimokatkin. Ja tämä ei ole edes moka, vaan tiukasti harkittu juttu! Vaaleat vaatteet, vaalea lippis, vaalea verkkotakki jossa huppu kasvojen yli saakka, housunlahkeet tiukasti tungettuna vaelluskenkien/saappaiden versien sisään. "Käsilaukkuna" vihreä karttalaukku. Puhumattakaan talvisista ratsastusvaateista!

Mulla ei edes ole mitään sellasta sensuuria, etten vois mennä ton näkösenä kotimatkalla kauppaan tmv.

Nuorempana tyyli oli erilainen, mutta ei siellä mitään kovin pahoja mokia ollut. Nappuloilla nyt kuuluukii olla kirkkaita värejä... mitähän mun kirkkaanvihreille hiihtareilleni tapahtui? *wirn*
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit