Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pahimmat tyylimokasi

Kirjoittanut: Demonita (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.01.2012 19:03
Muutama vuosi taaksepäin käytin kokopitkää mustaa nahkatakkia tai mustaa kangastakkia. Ei siinä muuten mitään, mutta alle 160cm pitkä ihminen näytti vieläkin pikkuruisemmalta sellainen päällä, etenkin jos korkeakorkoiset kengät olivat jääneet kotiin ja sattui tepastelemaan joillakin peruskengillä. Jälkeenpäin kun katselee kuvia niin ei voi kun pudistella päätään omalle pienuudelleen
Kirjoittanut: Kazune (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.01.2012 21:47

Lainaus: Demonita

Muutama vuosi taaksepäin käytin kokopitkää mustaa nahkatakkia tai mustaa kangastakkia.

Samanlainen moka täälläkin tehty mutta muuta vikaa ei ollut kuin että käyttöajankohta oli keskikesä. Pyyhinkin aina välillä vaivihkaa hikeä naamalta kun oli niin kuuma : D
Kirjoittanut: Wicked (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.03.2012 02:37
muuta nyt ei pahemmin tule heti mieleen, mutta:
Reinot jalassa, kun muut kengät olivat tuolloin teillä tietämättömillä.
ei tuo välttämättä mikään über tyylimoka ole, mutta voin uskoa että näytti hauskalta muuten synkeähkössä asukokonaisuudessa.
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.03.2012 09:02
Joskus aikoinani, kun olin vasta aloittamassa goottityyliin pukeutumista.. Ei luoja, että hävettää. Näitä mokia on tullut kyllä monia ja sain niistä kuulla aika monta kertaa koulussa ollessani. Joskus 7-luokalla käytin helmiä ihan törkeän kasan kaulallani toistensa kanssa keskenään riitelevien värien kanssa ja pörrötin tukkani kasarityyliin.. Lisäksi pukeuduin mm. joihinkin aivan törkeän näköisiin vihreä-ruskea sukkahousuihin ja niihin sitten mustapinkki hame(kunnon väriläiskä). Se oli jotakin ihan kauheaa. Reikäisiä farkkujakin käytin ja niiden alla sitten raitasukkiksia. Näytin ihan kaamealta :'D Onneksi sitten lopulta tajusin, että näytän aivan pelleltä suoraan sanottuna. Sitten tyylitajuni alkoi kasvaa.
Kirjoittanut: Julienne (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.03.2012 22:13
Hirveesti en tyylimokaile, tai sanoisinko etteivät moiset ainakaan jää useinkaan mieleen. Ensinnä mieleen kuitenkin tulee liian monien reikäisten vaatekappaleiden yhdistely, minulla kun oli äärimmilleen rei'itetyt sukkahousut, reikäinen minihame sekä reikäinen toppi. Tästä tosin syytän pelkkää kiirettä, tuli niin kova hoppu että oli pakko laittaa päälle ekat käteen osuvat vaatteet. Sitten nämä perus 'värien överimätsäys' taikka 'häiritsevästi toistensa kanssa riitelevät väriyhdistelmät' ovat jokseenkin tuttuja viimevuosilta, hetkeen tosin en kumpaankaan ole mielestäni sortunut. Parin vuoden päästä kuitenkin vanhoja kuvia katsellessa sitä jälleen huomaa, kuinka tollolta onkaan näyttänyt. :'D
Kirjoittanut: Jade (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.03.2012 08:32
Joskus muinoin kuljin punktyylisissä vaatteissa, sitten yhdistin niihin viktoriaanistagoottia. Onneksi kukaan ei huomattele enää asiasta. Voi kamala miltä joskus olen näyttänyt
Ala-asteella taisin käyttää pilkullisia marimekon paitoja.
Kirjoittanut: PrettyPoppy (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.03.2012 17:48
Ainakin kulmakarvojen piirtelyn opetteluvaihe....voi hyvä jumala.
Kirjoittanut: fanget sjel (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.05.2012 11:04

Lainaus: PrettyPoppy

Ainakin kulmakarvojen piirtelyn opetteluvaihe....voi hyvä jumala.

Joo, sama. Se on muuten jännä, että kun menee tuolla ihmisten ilmoilla, ei tunne yhtään mokanneensa. Mutta kun katsoo kuvia jonkin ajan päästä, niin ei luoja! Minkä näköisenä olen minäkin joskus kehdannut tuolla ulkona kulkea. :'D
Ainakin saa hyvät naurut, jos ei muuta.
Kirjoittanut: Salmonelle (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.05.2012 23:15
Näytin muutamia vuosia sitten ehkä dorkimmalta IKINÄ. Halusin näyttää joltain, mitä en ollut. Mutta toisaalta olen ylpeä siitä elämänvaiheesta, sillä varmasti en olisi nyt tällainen mitä olen! (Ja muutaman vuoden kuluttua häpeän tätäkin ulkonäköä ja näitäkin sanoja... heh). Kuvat tuolta aikakaudelta on visusti salassa, niitä ei saa edes oma äiti nähdä!
Kirjoittanut: IMMORTALDEMON (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 27.05.2012 15:39
Joo mullaki näitä tyylimokia riittäny aika kivasti, suurin osa tosin siltä ajalta kun olin pieni.. Tai sitten en vaan nytten huomaa omia mokiani :/ Mutta joo tässä on kyllä yks mun kuumimmista asukokonaisuuksista: otetaan tytölle valkonen lyhyt hame, laitetaan päälle kuviollinen liila tunika (jonka alta näkyy hametta n. 10 cm), siihen päälle räikeän punainen verkkatakki laitetaan jalkaan vielä edustavan näköiset sandaalit ja pitkät sukat. Hiukset vielä tiukalla poninhännällä jotta varmasti näyttäisin ufolta. Ja tämä asuvalinta oli viidenneltä luokalta... Suosittelen!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit