Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pahimmat tyylimokasi

Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.06.2012 23:46
Ai että on kiva huomata että en ole ainoa joka tekee järkyttäviä vaatevalintoja
Tässä parhaimmistoa.
-No sillon kun rupesin piirtämään kulmia. VOI HYVÄNEN AIKA siis ne oli ihan pystysuorassa jossain korkealla otsassa. Seiskaluokan alussa oli kulmat kanssa korkeella ja mustaa luomiväriä oli siihen entisten kulmien kohdalle asti. Huutonauran passikuvalleni varmasti vielä pitkään: Ei meikkiä muuten mutta huonosti piirretyt kulmat liian korkealla.
-Ekaluokalla halusin värjätä tukan punaseksi ja äiti ei antanu lupaa värjätä koko tukkaa.
=Vaaleanruskeat hiukset ja punainen otsatukka. Mahtavaa.
Sitten ostin punasen peruukin jostain tiimarista ja kuljin se päässä että NYT ON.
-5.-6- luokilla niittikaulapanta yhdistettynä ihan mihin tahansa asukokonaisuuteen.
-Minihame. Minä olen sen verran paksuhko henkilö että minun ei missään tapauksessa tulisi käyttää sellaista.
-liian isot kirkkaanpunaiset maiharit 6.luokalla. En ihmettele, miksi sanoivat mäkkäripelleksi.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.07.2012 17:10
aah, että nyt löysin mulle oikean paikan! tyylimokia ollut niin että muille riittää...
joskus oli joku ihmeen musta tunika/mekko jossa hopeisia sydämmiä ja mustat legginssit ja niitten kanssa kivan keltaset villasukat... ne sukat... ei... ja kerran oli koulussa kevätjuhlassa hiukset mukavasti laitettu kaks lettiä sellasille ihma kahvoille... vanhanaikaiseen tyyliin... ei...
ja siis kerran oltiin joskus 4. luokal museossa ja mulla oli joku ihme toppi/mekko sellanen kunon makkarankuori... edessä jotain hapsua ja paljetteja ja ohuet naruolkaimet... rumin toppi ikinä...

näitä häpeen nyt täällä yksin...
JA KYLLÄ NÄITÄ VIELÄ RIITTÄÄ!
Kirjoittanut: madness (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 07.08.2012 19:39
ehkäpä pahimmat ylilyönnit tuli tehtyä teini-iässä, korsetit, pvc korkkarit ja -vaatteet, supermeikit koulussa. onneksi näin vanhempana ymmärtää että koulu/työ pukeutuminen on hieman eri asia kuin klubille meno.
Kirjoittanut: Lucinda (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.08.2012 11:11

Lainaus: madness

ehkäpä pahimmat ylilyönnit tuli tehtyä teini-iässä, korsetit, pvc korkkarit ja -vaatteet, supermeikit koulussa. onneksi näin vanhempana ymmärtää että koulu/työ pukeutuminen on hieman eri asia kuin klubille meno.

Voii, mulla oli ihan sama juttu! Hävettää jotenki kattoo vanhoi luokkakuvii..
Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.09.2012 12:51
Joo keväällä tossa kun oli tylsää ja olin keksinyt heittää värinpoiston korpinmustaan tukkaan:
Tyvikasvu jäänsinistä, tukka vihertäväblondikirjavaruskea.

Ei siinä vielä mitään, mutta..

Turkoosinvihreät sukkikset, kenkiä en edes halua muistaa ja siniset farkkushortsit. Näiden kanssa addasin liian ison kirkkaanpunaisen kekkospaidan ja jos tämä ei vielä kuulosta tarpeeksi pahalta, niin muistaakseni ylläni oli liian iso sininen farkkurotsi.

Hur stylish is that?

Ja yläaste... ajaijajiaji. yritin olla tosi tr00 lolita.
valkonen kesäleninki jonka päälle kiskottu vaaleanpunainen t- paita. Niiden kanssa vaaleanpunaiset legginssit ja laukku oli joku musta rämä hirvitys... uuh aah. Onneksi löysin mustan värimaailman. Jossain välissä tuli kuljettua kaupungilla e r i t t ä i n tiukassa valkoisessa kauluspaidassa, liian lyhyessä pitsiröyhelöhameessa ja tämän kanssa tietenkin br-sateenvarjo päivänvarjona ja jalassa korkkarit joilla en todellakaan osannut kävellä fiksun näköisesti. Olin vielä löytänyt jostain ruman erittäin halvalta näyttävän viuhkan .___.

Viimeisimmät tyylimokat liittyvät varmaan valkoisen, haperon topin yhdistämiseen vyötärökorsetin kanssa. Se ei näytä perin imartelevalta. Olen myös mindfuckannut ihmisiä liian isoissa epäistuvissa miestenfarkussa ja kukallisessa tiukassa kauluspaidassa. Tämä oli lukiossa jolloin en oikein jaksanut olla oma itseni. Myös scenequeen kauden seksy lampaanperse- mallinen tukka on varmaan jättänyt traumoja itse kullekin. Onneksi mokista voi oppia. En enää ikinä käytä sinivihertäviä sukkiksia siniseen farkkuun yhdistettynä. Muutenkin siniset farkkurotsit ovat jääneet kaapin uumeniin. Ne eivät vain mene minkään kanssa.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.09.2012 00:23
Itse koen olevani nykyisin pelkkä kävelevä tyylimoka. Mikäli vastaus allaolevaan kyssäriin on myönteinen niin ei voi enää mitään. En edes yritä pukea mitään nättiä ylle arkisin kun koiruus rikkoo kaiken mihin koskee.
Lasketaanko työttömänä oleminen yhdistettynä 16 viikkoisen labbispennun omistamiseen tyylirikkeeksi?
Kirjoittanut: MissNebel (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.11.2012 20:01
Joskus siinä Ala-asteen ja yläasteen välisenä kesänä/alkusyksynä, mulla oli tennarit/maiharit, kirkkaanpunaiset pussicaprihousut, kirkkaankeltainen t-paita ja kirkkaan vihreä huppari. Ja limenvihreä takki. Nyt en ikinä laittaisi niitä rytkyjä niskaan! niin ja tukka oli kirkkaanpunainen tupeerattu peikkopehko! Apua, onneksi siltä ajalta ei taida paljon kuvia olla....
Kirjoittanut: LittleBlackGirl (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.11.2012 12:41
Omani oli kun olin menossa 4lk kouluun ja oli ihan normaali aamu minua väsytti niin etten huomannut ollenkaan että olin normaalisti pistänyt hienon mustan hupparini mutta minulla oli ruskeat löysät yö housut jalassa ja kaikki kysyi oletko unikeko vai gootti ja kun otin hupparin pois olin pistänyt hienon vaalean vihreän t-paidan koska ajattelin että se on hieno! mutta ei sittenkään
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.12.2012 15:32
Tummanpunaiset farkut, joiden alta steppikengistä pilkistävät vaaleansiniset sukat. Oli todella häiriintynyt olo koko päivän...
Kirjoittanut: Trixena (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.12.2012 15:48
(Viesti poistettu.)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit