Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pahimmat tyylimokasi

Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 30.10.2008 22:49
Nuo sukat tuossa videossa...mutta oli ihan pakko pitää ne koska lattia oli todella kylmä (juhlapaikkana kivinavetta)

http://www.youtube.com/watch?v=ELbr0GNYS_8
Kirjoittanut: mustaenkeli (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 11.11.2008 14:23
Katselin tuossa juuri vanhoja kuvia ja löysin ala-aste ajoilta kuvan jossa minulla oli spice girl paita, jonka alla oli valkoinen pitkähihainen paita+tietenkin ne ihanat paksupohjaiset kengät mitkä oli silloin muotia.
Aikuisiällä pahin moka on varmaan ollu pelkästään se, että on pukeutunut liian tiukkoihin vaatteisiin(eteenkin kun en ole laiha) ja en käyttänyt kahteen vuoteen meikkiä ollenkaa eli tyyli oli et sängystä suoraan kouluun tai vastaavaa..
Onneksi noistakin oppii..
Kirjoittanut: Tillie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.11.2008 19:58
Tuli juuri mieleen pahin tyylimokani joka mielestäni päihittää jopa ala-asteen anteeksi annettavat tyylimokat:

Enfant Terriblen luistelumiitti, oli kylmä ja oli luvallista olla minkä tyylinen tahansa joten päätin satsata lämpimiin vaatteisiin.

-olivin mkl värisen T-paidan alla musta ihonmyötäinen pitkähihainen
-ruskeat löysät farkut
-musta toppatakki
-mustat puhkikuluneet maiharit tai sinertävät lenkkarit
-puna-harmaa riadallinen "kissankorva"pipo
-kaulassa joku sini-harmaa raidallinen systeemi
-valkoiset, liian pienet tyttöjen luistimet

Pisteenä iin päälle kyseinen miitti televisioitiin. Puistattaa vielläkin, kun muistan etten edes luistellut hyvin vaan joku toinen Terribleläinen päättyi auttamaan kun en meinannut pysyä pysyssä. Vaan olimpahan ainoa miittiläinen housuissa...
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 12.11.2008 11:42
Tillie

Mitä hitsiä, olitko sinä minun järjestämässäni luistelumiitissä? Millä nickillä oikein olet foorumilla? Kappas kehveliä. Muistan kyllä itsekin että oli vaikeuksia pysytellä pystyssä, kun olen niin vamma luistinten kera...
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.11.2008 11:48
Taas offaan Heetterin offin jatkeeksi..

Lainaus: Heetteri

minun järjestämässäni luistelumiitissä

olen niin vamma luistinten kera

Pisti hymyilyttämään. Toinen järjestää luistelumiitin vaikkei itse pysy luistimilla pystyssä..
  • Lähetetty: 12.11.2008 11:55

Lainaus: Lacy gloom

Pisti hymyilyttämään. Toinen järjestää luistelumiitin vaikkei itse pysy luistimilla pystyssä..

Koska lähes kaikki muut pysyivät paremmin pystyssä, ja minua autettiin (pyllähtely on hauskaa!) ja miitin jälkeen lähdettiin kaakaolle ja leivoksille + Hgin keskustassa oli se jäärata, minusta tämä oli juurikin mainio idea lolimiitille.
  • Lähetetty: 12.11.2008 11:58

mainio idea lolimiitille

Juu totta. Parempaa en keksikään. Söpöjä tyttösiä luistimet jalassa kauniit vaatteet päällänsä. Mikäs sen mukavampaa. Ja kaakao, nam!
  • Lähetetty: 12.11.2008 12:02

Juu totta. Parempaa en keksikään. Söpöjä tyttösiä luistimet jalassa kauniit vaatteet päällänsä. Mikäs sen mukavampaa. Ja kaakao, nam!

...Pyllähtelemässä ja kikattamassa, älä unohda pyllähtelyä!
  • Lähetetty: 12.11.2008 12:04
Heetteri
En!
Kirjoittanut: Tillie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Tillie
  • Lähetetty: 12.11.2008 17:02
Heetteri, samalla nikillä Terriblessäkin. Ja kyllä, taisi olla siun järjestämä miitti, ainakin olit siellä paikalla
Mistä muuten tuli mieleen, että olen se sama tytsy joka Ropeconissa hikisesti uskalsi tulla kysymään että joskos Terriblessä olisit (off)

Söpöjä tyttösiä luistimet jalassa kauniit vaatteet päällänsä.

Miitissä tuo päti kaikkiin muihin paitsi minuun :[
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit