Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pahimmat tyylimokasi

Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.12.2008 21:13
no tänään, kun isän kanssa käytiin ajelemassa vähän tuolla itäsuomessa hänen työnsä takia (lähdin vapaaehtoisesti mukaan ku ei ollu muutakaan tekemistä) ja käytiin tietenkin syömässä jossain. ja automatkalla olin sitten nukahtanut, ja kun oltiin syöty ja kävin vessassa, niin huomasin, että meikkini olivat aivan levinneet, kun olin nukkunut
Kirjoittanut: Mariko (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Mariko
  • Lähetetty: 02.01.2009 01:43
^ Tuttua. Autossa ei pitäisi koskaan nukkua. Pahinta on, kun monesti hieraisee silmiään nukuttuaan pienet päivä unet ja sitten huomaa, että sormetkin ovat ihan mustassa mömmössä.

Tulee nukkuessa levinneistä meikeistä mieleen, että kerran olin ottamassa päikkäreitä sohvalla. Kaveri soitti ja pyysi tulemaan kaupungille seuraksi. No meikähän tietty pomppas pystyyn kiitollisena siitä, että olin jo valmiiksi täysissä pukeissa ja ehostautuneena. Peiliin vilkaisematta lähtö nopeasti kotoa ja sitten kaupungilla kaveri ystävällisesti kysyy, että oonko itkenyt vai miksi mun meikit on aivan totaalisen pitkin poskia. No ei siinä mitään, pokalla vaan pyyhin sitten nenäliinan avulla pahimmat sotkut pois.

Toinen tapaus levinneiden meikkien kanssa oli, kun muuan kaksi kesää sitten lähdettiin kaverin kanssa pyöräillen reippaasti Mäkkäriin. Kesken matkan iski aivan järkyttävä sadekuuro. Lopputulos: vettä valuen ja meikit jälleen poskilla Mäkkäriin, ensimmäisenä vessaan siistiytymään. Meikä näytti kyllä taas siltä, että olisin itkenyt järven pohjalla kaksi päivää putkeen teatterimeikit naamalla.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.01.2009 22:07

Lainaus: Mariko

Pahinta on, kun monesti hieraisee silmiään nukuttuaan pienet päivä unet ja sitten huomaa, että sormetkin ovat ihan mustassa mömmössä.

mä olen onneksi onnistunut opettamaan itselleni ettei silmiin kosketa kun on meikkiä, vaikka mikä tulisi

minulla on itseasiassa yksi tyylivirheeni jopa esillä irc-galleriassa rippikirkkoilun jälkeen en jaksanut enää sisälle astuttuani laittaa kiristäviä, puristavia juhlakenkiä jalkaan vaan vedin maiharit jalkaan ja menin poseeraamaan sukulaisille kameroiden eteen! liituraita puku jonka puvuntakki on mahdollisesti liian iso ja kuraiset maiharit jalassa kaadutte datausjakkaroiltanne ---> uskallatko katsoa?

Moderaattori muokkasi viestit yhteen. Murr, häpeä.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.01.2009 22:17
Neiti tuplapostaaja voisi muistaa ujuttaa ne muokkaukset tuon muokkaa-napin kautta...?
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 04.01.2009 23:10
Piiskansiima

Laitanpa Vohvelille yksäriä...kun ei jätkä tunnu oppivan pitkänkään ajan jälkeen.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.01.2009 08:16
sori äidit :/ vahinkoja sattuu kun väsyneenä dataa
Kirjoittanut: Gorgane (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.01.2009 00:35
Pahin tyylimoka... Noh, meikäläistä ei saisi mainita sanan tyyli kanssa samassa lauseessa, mutta mieleen tulee ensimmäisenä Lordi T-paita, jonka tilasin netistä päissäni, kun euroviisuvoitto tuli. Pahinta asiassa lienee se, että vielä pidin kyseistä paitaa mm. baarireissussa, kun sen kanssa pääsi voittohuuman jälkeen pari viikkoa Porissa baariin ilmaiseksi. Nyt paita on haudattuna jonnekin tuonne kaapin syvyyksiin, koitin myydäkin sitä huuto.netissä, turhaan. Hävettää.
Kirjoittanut: DarkSmile (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.01.2009 17:42

Lainaus: Mariko

Toinen tapaus levinneiden meikkien kanssa oli, kun muuan kaksi kesää sitten lähdettiin kaverin kanssa pyöräillen reippaasti Mäkkäriin. Kesken matkan iski aivan järkyttävä sadekuuro. Lopputulos: vettä valuen ja meikit jälleen poskilla Mäkkäriin, ensimmäisenä vessaan siistiytymään. Meikä näytti kyllä taas siltä, että olisin itkenyt järven pohjalla kaksi päivää putkeen teatterimeikit naamalla.

No mut hei, niinkuin Nemi sanoisi: Näytät ihan Alice Cooperilta! *thumbs up*

Vielä yläasteella pukeuduin kammottavasti. Mulla oli ainakin jotkut violetit joustavat housut (en edes tiedä mitä matskua ne oli), kaverin kanssa sittarista ostetut identtiset -mutta eriväriset- villapaidat, mutsilta saatu karvapaita (siis se oli sellanen...järkyttävä. Sekin violetti...). Enää yläasteella en tainnut käyttää metso-paitaani. Siinä oli siis metson (lintu) kuva ja nimi. Voi jösses.

Ownasin aika hyvin viimeisessä luokkakuvassa. Muilla on jotain yksiväristä, minäpä laitoin My Chemical Romancen paidan (vanhaa tuotantoa, ei Black Parade -aiheinen). Se on kyllä kaunis kuva. Erotun. Lievästi.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.01.2009 12:37
Tänään tuli mokattua. Tuli kiireaamu, joten en ehtinyt meikkaamaan kunnolla, ja vedin vain kaapista päälleni ensimmäiset yhteen sopivat vaatteet mitä löysin. No, kun meikki oli puuteri ja ripsiväriä, vaatteet kokonaan mustat ja hiukset mustat, niin nehän haalistivat jo valmiiksi vaaleat kulmakarvani täysin olemattomiin. Ihana syöpäpotilas-look. Perkele, en enää koskaan lähde mihinkään ilman kulmakynää.
Kirjoittanut: Gilraen (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2009 23:35
Minä olin tänään hehkeänä: Morticiasta ostettu paksu, pitkähihainen paita lukuisilla remmeillä, mustat mutta ihan likaiset oleskelulökäpöksyt sekä Muumimamma-villasukat. Huomautin vanhemmillenikin, miten tyylikkääksi olin päättänyt näin lauantaiksi laittautua.

Olin siis koko päivän kotona ja seinien sisällä, eli vaatteilla ei ollut tavallaan väliä. Mutta aika kamalalta näytti.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit