Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pahimmat tyylimokasi

Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.02.2009 14:04
Minun tyylimoka sattui tuossa viime perjantaina -.-
Olin tietysti kipeänä, kengät olivat saapuneet tulliin ja pakkohan ne oli lähteä hakemaan.
Naamani oli ihan täynnä oksentamisesta johtuneita katkenneiden verisuonien "pilkkuja", eyelinerin raadot kajastivat nätisti silmistä ja kulmista ei tietoakaan.
Sitten minä vetäisin spurgu pipon päähän ja pisteenä iii:n päälle tungen prameimman karvatakkini -.-
Joo ei... viritelmä oli aika näköinen No olipahan tullin tädillä ees työpäivän piristystä...
Sairaana ei vaan aina jaksa.
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.02.2009 20:39
Ehkä joskus yläkoulussa isovanhemmilta saatu liian iso oranssi neulepaita.........
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.02.2009 10:58
Taidan olla kävelevä tyylimoka. Hiukset saa kasvaa aika usein väristä ulos ennen kuin minä pihi saan aikaseksi niitä värjätä. Nyt on tosin tiukka kausi, joten ollaan sitten hölmön näköisiä. Oma väri on niin säälittävä vanhanmaantien ruskea että sitä en halua nähdä muutamaa senttiä enempää. Mustalla letillä mennään.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.02.2009 18:42
Jouduin kävelemään tänää näytösmeikeissä kotiin. Ei siinä muuten mitään, mutta ne meikit olivat aivan järkyttävät. En itse ikipäivänä valitsisi sellaisia kenellekään. Tokikin näyttävät siinä lavalla, mutta...
Vastaantulijoilta tuli painostavia tuijotuksia, ja olin niistä itse vielä tavanomaista tietoisempi koska inhosin meikkejäni. Sitäpaitsi, satoi lunta, ja ne mustat maalit tuppasivat valumaan. Hyi, ei enää koskaan. Ensikerralla pesen naamani ennen kuin lähden ihmisten ilmoille.
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.02.2009 20:55
ala-asteella pukeuduin lähes aina mustaan ja muihin tummiin väreihin, erotuin selvästi massasta. Mut sit joskus 5. luokal mun päässä vinksahti jotenki kummasti ja luovuin mun omanlaisesta tyylistä koska mua ruvettiin kiusaa sen takii, nyt kaduttaa ihan kauheesti, on meinaan luuserimaista jättää oma tyyli toisten painostuksen takia >.<' mut seiska luokan alku puolella palauduin taas ennalleni eikä mua enää kiinnosta mitä muut musta ajattelee
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.02.2009 01:15
Viimeisimpään Syn/\psiin puin päälleni ehkä VÄHÄN liikaa tissejä korostavat vaatteet. Kyseessä oli avonainen toppi ja rintavarustuksen pursuamaan pistävä kokokorsetti. Vasta kuvia katsoessani tajusin, että ei helvetti. Hävettää vieläkin. Hävettää varmaan vielä ensi vuonnakin. Ja ei, te ette halua nähdä niitä kuvia.
Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.02.2009 02:37

Lainaus: Swanette

Ja ei, te ette halua nähdä niitä kuvia.

Tuo lausehan voi tarkoittaa ainoastaan sitä että nimenomaan haluat esitellä meille ne kuvat. Muutenhan olisit jättänyt mainitsematta koko asian. Eikö vain? Eli kuvat kehiin vain. Meni offiksi, sorppa.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 17.02.2009 02:49

Lainaus: Swanette

Ja ei, te ette halua nähdä niitä kuvia.

PIX OR DIDNT HAPPEN!

..or was it tits, gets me confuuzlesd...
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 17.02.2009 17:58
Voi teitä. Eikun meinasin ihan vaan että en halua näyttää niitä. Muuten voisinkin, mutta en halua veskejä tai muita irstaita setämiehiä kimppuuni. xD Plus että se oli oikeasti jo aika mautonta, vaikka tissiherutus yleensä seksyä onkin.
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.02.2009 15:16
Enpä nyt tiedä onko tämä pahin mokani (ei niistä enempiä), mutta tulipahan taas todettua ettei KOSKAAN voi olla liian paranoidi kulmaviirujensa suhteen... tuli siis tänään hiippailtua ympäri koulua/kaupunkia aivan paskantärkeänä kun olin liikkeellä noilla uusilla megakoroilla ja yritin kovasti näyttää siltä että osaan kävellä. Noh, kokonaisuus oli muuten pyöreä kymppi (except not), mutta sudittuani jatkuvasti otsatukkaa olin onnistunut myös pyyhkäisemään puolet kulmakynästä pois Eli eivät ne ihmiset välttämältä hymisseet kompuroinnilleni...

ah, nyt on taas niiiiiin win olo.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit