Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pahimmat tyylimokasi

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 26.03.2009 19:45

Lainaus: Prinses Dark

Mä lähin kerran lomalle prinsessavaleenpunanen paita päällä.Var maa moni ihmetteli ku muute olimustaa

Tuskin kukaan edes kiinnitti huomiota...
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.03.2009 20:41

Lainaus: Heetteri

Tuskin kukaan edes kiinnitti huomiota...

Minulla oli tänään vaaleanpunainen paita, voi ei, kaikki varmaan tuijotti! Ja voi ei, olipa vaaleanpunaiset kengätkin.
Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.03.2009 12:07

Lainaus: Prinses Dark

Mä lähin kerran lomalle prinsessavaleenpunanen paita päällä.Var maa moni ihmetteli ku muute olimustaa

No siis omg niinq oli varmaan ihan hirveetä. Nyt pitää mennä viiltämään kädet auki ja hirttämään ittensä.

Sori vaan mutta minua rasittaa aika paljon se että valitetaan tyhjästä kun on niin paljon muitakin vakavia juttuja maailmassa...
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 30.03.2009 16:00

Lainaus: die Winterreise

Sori vaan mutta minua rasittaa aika paljon se että valitetaan tyhjästä kun on niin paljon muitakin vakavia juttuja maailmassa...

Eli esim. koulukiusaamisesta on turha valittaa niin kauan kuin on sotia maailmassa? Näin on sanonut eräs nimeltämainitsematon yläasteen entinen rehtori.

OMG tyylimokailua tänään:
Naama täynnä rupia, puhjenneita finnejä yms., korvikset korvissa väärinpäin, hiukset lätässä nukkumisen jäljiltä, päällä harmaa leopardikuvioinen paita, polvipituiset laskettelusukat ja siniset pitkät kalsarit.
  • Lähetetty: 31.03.2009 23:04

Lainaus: DeadlyNightshade

Eli esim. koulukiusaamisesta on turha valittaa niin kauan kuin on sotia maailmassa?

No ehkä vaaleanpunainen paita on vähän eri sarjassa kuin koulukiusaaminen
Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.04.2009 15:25

Ehkä kaikkia "valituksia" täällä ei kannata ottaa niin vakavasti..
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: DeadlyNightshade
  • Lähetetty: 01.04.2009 15:34

No ehkä vaaleanpunainen paita on vähän eri sarjassa kuin koulukiusaaminen

Mutta asenne on täysin sama.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.04.2009 21:16

Lainaus: Ania

Ehkä kaikkia "valituksia" täällä ei kannata ottaa niin vakavasti..

niimpä! ja pahimmista tyylimokista täällä oli tarkotus puhua eikä siitä kenellä on oikeus valittaa ja mitä.
Kirjoittanut: Mameha (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 01.04.2009 22:34
En kilttinä tyttönä nuorempana koskaan tohtinut kieltäytyä pitämästä äidin ostamia vaatteita.
-Muistan ikuisesti sen talven, kun mamma oli ostanut minulle järkyttävän suuren vanhanaikaisen untuvatakin jossa näytin käytännöllisesti katsoen plussapallolta. Sitten nämä anorakit ja muut hirvitykset, ala-asteen villahousu/collegemuoti..

Ah, ja niin, kerran meillä oli tanssiesitys johon oli tarkoitus pukea musta polvipituinen riekalehame (Jivea tanssimme pienelle yleisölle). Olin ostanut kokoa liian suuret stay-upit ja kenraaleissa tajusin, etteivät pysy jalassa. ...Varsinaisessa esityksessä olin sitten paljain säärin ja voin kertoa, etteivät ne mitkään kauniit ole. . hmm
  • Lähetetty: 01.04.2009 23:27
No hyvä on sitten. Pijän turpani rullalla
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit