Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Pahimmat tyylimokasi

Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.11.2009 12:20

Lainaus: Tyhjäpää

Kohtalotoveti ohoi!

mutta minulla on hienot polveen yltävät maiharit! Hahaa! ne menee jopa hameiden kanssa ja noh... sopivat hieman militariseen tyyliini : )
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.11.2009 22:41
Neonvihreä cyberdog-paita, punaiset verkkohanskat ja musta verkkopaita! Yäk
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.12.2009 21:38

Lainaus: UndyingDreams

Neonvihreä cyberdog-paita, punaiset verkkohanskat ja musta verkkopaita!

kuulostaa kar-mi-vl-ta. väriyhdistelmänä kamalaa : D

Yleisin tyylimokani näinä päivinä on se, että vaatteeni ovat yltäpäältä kissankarvoissa.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.12.2009 13:32
Ja mulla koirankarvoissa.... Vähän hävettää kun joka vaatteessa on luomu turkisvuoraus. Näf.
Kirjoittanut: Syntherina (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.12.2009 23:57
Kun aikoinaan löysin tekotukan ilot, siis kuiturastat ja muut päähän kiinnitettävät muovihärpäkkeet, olin niin innoissani niistä että väriyhdistelmien yhteensopivuus ei valitettavasti tainnut olla se ensimmäinen asia mielessäni, ainakaan jos vanhoihin kuviin uskomista on. Oranssia ja vaaleansinistä keskenään? Pinkki, vihreä ja keltainen??? On ehkä parempi, etten jatka eteenpäin xD
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.12.2009 17:57

Lainaus: Jezebel

Yleisin tyylimokani näinä päivinä on se, että vaatteeni ovat yltäpäältä kissankarvoissa.

Lainaus: Jezebel

Ja mulla koirankarvoissa.... Vähän hävettää kun joka vaatteessa on luomu turkisvuoraus.

Minullapa ei ole kumpaakaan, ne ovat ihmisten hiukia ne ja vielä vaaleita. Näin pakkasella tylli ja sametti tekevät yhdessä hauskan pikku tempun. Täällä kotona yritän nyt hysteerisesti nyyhkien imurilla saada karvoja irti jouluhlan takia. Hame näyttää harmaalta ja sen pitäisi olla musta.
Kirjoittanut: Aie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Aie
  • Lähetetty: 04.01.2010 21:34
Tahallinen mokaus tuossa äskettäin... Saatoin ystävättäreni bussipysäkille n. 50 metrin päähän ylläni musta, rikkinäinen, lyhyt hame, mustaharmaaraidalliset puuvillasukkikset, erittäin massiviset solkisaappaat, musta villakangastakki ja siihen sopiva helmin koristeltu baskeri, Tylypahkan tupakaulahuivi ja takin alla yöpaitana käyttämäni XXXXL Corpse Bride -paita sekä äidin nahkahansikkaat Äkkilähtö tosiaan.
Kirjoittanut: SpiritusDeath (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.04.2010 16:23
ite joskus erehdyksissäni tungin päälleni polvipituisen skottiruutuhameen ja mustan fleecetakin jossa oli violettia... Hiukset tais sillon olla vähän yli olkapäiden ja kulahtaneen ruskeat.. punaista huulipunaa ja kajaalit miten sattuu.. hyhhyhhyh... tästä taisi olla kuvakin, jota en nykyään kovin mielelläni katso
Kirjoittanut: AnarkA (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 09.04.2010 23:27
Mä voisin postailla tänne jotain muutama vuosi vanhoja kuvia itsestäni kun olin gootimpi, niissä on aika karseita tyylimokia
Kirjoittanut: Loomy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Loomy
  • Lähetetty: 12.04.2010 07:07
Itselläni oli muutama vuosi sitten tilapäisesti joku todella mauton vaihe. Mulle tuli joku hetkellinen innostus väreihin ja ajattelin sitten kokeilla värikkäitä vaatteita. Huono idea.
Muistan yhdenkin asukokonaisuuden, jota tuli käytettyä työharjottelussakin. *häpeää silmät päästään.* Eli punaiset pillifarkut, vihreä pitkähihainen paita, jonka päällä valkoinen toppi, jossa oli jotain kirkkaanoransseja örvelöitä.. Yhdistettynä kirkkaansiniseen tukkaan. Yäk

Nykyään ei enää noin rajusti tule mokailtua. Olen löytänyt jonkinlaisen tasapainon mustan ja kirkkaiden värien käytössä.

Ja välillä mokailen unohtamalla, että ulkona saattaa olla tuulista, eikä vekkiminihame ole silloin välttämättä kovin hyvä ratkaisu.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit