Gootti.net

Pahimmat tyylimokasi

Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.02.2011 17:09
Eilen lainoin äidiltä vedenkestävää ripsaria, kun oma oli hukassa. Se levisi silmien ympärille, kun kävelin ulkona, vaikka se oli vedenkestävää. Ei siinä mitään, muttakun olin kävellyt aika pitkän matkan, ohi kulkijat katteli aika oudosti, ja sitten kun olen melkein koululla kaverini sanoo "Sun ripsari on sit levinny ihan kokonaan". En sitten tänään laittanut mitään, enkä tiedä uskaltaako sitä huomennakaan...
Kirjoittanut: Ariana (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 15.03.2011 20:34
Jeap... kyllä muuten hävettää nuo 6-7 lk:n muotiviritykset. En nyt pitkästi niistä ala selittämään, mutta sanotaanko vaikka, että miltä kirkkaansiniset lahkeista leveähköt farkut käärittynä pohkeen tasolle, pinkit kukkakuvioidut polvisukat niiden kanssa, ja vaaleanvihrea paita kuulostaa?
+ tietysti vaaleanpunainen huivi hiuspantana, kulahtaneet vaaleat tennarit ja levinneet mustat kajaalit! Kuolema Joo, ja pinkit sukkikset, kirkkaanvihreä painatus t-paita ja vaaleanpunainen liianiso hame koulukuvassa...sitäpaitsi, mun pikkarit näkyy sen haarakappaleen läpi. argh.

Vähän uudempia... Itse aisassa taisi olla pari vuotta sitten sellainen pitkä sininen! farkkuhame ja kirkkaanpunaiset sukkahousut, vähän kyllä nolottaa. Paidan väriä en onneksi muista, mutta musta on vahva arvaus.
näitä perusmokia sitten: Pinkit sukat ja täysmusta vaatteet, anteeksi mitä? Pitäisi varmaan vähän katsoa, mitä pukee päälleen, mutta minkä sille voi jos vähän unettaa! toinen perus: valkeat rintsikat, näkyy paidan verkko-olkapäiden läpi aika kivasti ja mulla on yhdet sellaiset keikkakuvat, jotka on kaikki pilalla, kun salama saa ne rintikat näkymään valkeina mollukona paidan läpi, tosi seksikästä ja silleen...
Paras viimeiseksi, ja uusin! Venetsian lomakuvissa. Korsetti, viimesenpäälle goottivaatteet + meikit ja croksit kombinaatio! Mutkun siellä oli kadut mukulakiveä ja mulla oli jalat niit kipeät korkkareilla kävelystä ja ne oli mustat ja seli seli. EI ENÄÄ KOSKAAN CROKSEJA!
Kirjoittanut: Neitoinen (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Neitoinen
  • Lähetetty: 17.03.2011 16:36
Aika huikeita juttuja... Mutta kyllä multakin löytyy aika monta, mikähän niistä olisi paras... Ehkä aurinkolasien vitivalkoiset rajat palaneella naamalla. Tapahtui joillain festareilla, oli tosi kiva pitää laseja sitten yölläkin, kun ei tosiaan voinut olla ilman. Siis sinä samaisena yönä ja ainakin kolmena seuraavana myös. Mutta jos jotain hyvää pitäisi löytää tästäkin tarinasta niin ainakin opin käyttämään aurinkorasvaa...
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.03.2011 12:51
Verkkarit, reinot ja yli-iso huppari. Hehkeää eikö? Vetoa siihen, että olin kuumeessa, kun raahauduin kouluun tenttiin.

Onhan näitä mokia moniakin, mutta tämä oli kyllä ehdottomasto pahin.
Kirjoittanut: Drakan (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.04.2011 14:07
Yli iso takki ylä-asteella koska se oli ihastukseni kohteen takki.
Sopimatoman värisiä ja laisia vaateita tuli pidettyö noin 15 vuotta sitten, aivan kaameita ne oli. Silloin en välitänyt pukeutumisesta tai miltä ylipäätään näytin se oli semone n. kymmene vuoden tyylitön vaihe elämässä
Kirjoittanut: Contessa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Contessa
  • Lähetetty: 05.05.2011 12:28

Lainaus: Ariana

Paras viimeiseksi, ja uusin! Venetsian lomakuvissa. Korsetti, viimesenpäälle goottivaatteet + meikit ja croksit kombinaatio!

Tuo kuulostaa jo aika.. suloiselta. Mutta ei sen puoleen, ymmärrän kyllä hyvin jos on jossain korkokengillä kävellyt, mukulakivillä ne on aikamoiset tappomasiinat!

Itse muistan yläasteelta että 6-7 luokalla käytin oikeastaan vain kahta vaatekappaletta, sellaista vaaleansinistä marketista ostettua hupparia ja vaaleanruskeita suoria housuja, sellaisia bisnesmallisia... Kaverini sitten pakotti ostamaan leveälahkeiset farkut jossain vaiheessa (ei varmaan kehdannut enää kulkea seurassani), ja kasilla aloinkin jo pukeutua goottivaatteisiin. *huh sentään*

Ysillä olinkin jo aika pro kun käytin korsettia koulussakin Tosin siitäkin goottityylistä täytyy sanoa sen verran että vaikka muu vaatekaappi olikin jo muokkautunut gootiksi, sukat ei kulkeneet ihan mukana.. Eli siis mustien vaatteiden kanssa saattoi vilkkua vaaleanpunaiset sukat...
Kirjoittanut: Zevil (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 18.05.2011 15:27
En tiedä oliko pahin, mutta joskus 8 luokalla pääsi loppumaan eyelinerit, joilla kulmakarvani siihen aikaan piirsin ja sitten sieppasin vain meikkisiveltimen, jolla piirsin sitten kulmat ripsivärin avulla Ne kyllä taisi pysyä paljon paremmin, mutta näytti aika sottaisille ja lohkeili päivän mittaan pois. Sitten vajaa vuosi sitten satuin valvomaan koko yön ja kipitin aamulla kauppaan ja sain niskaan aika epäileviä katseita. Kotona sitten huomasi, että oli unohtanut meikata toisen silmän kokonaan.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 27.05.2011 13:13

Lainaus: Zevil

itten vajaa vuosi sitten satuin valvomaan koko yön ja kipitin aamulla kauppaan ja sain niskaan aika epäileviä katseita. Kotona sitten huomasi, että oli unohtanut meikata toisen silmän kokonaan.

Anteeksi, nauroin itseni kipeäksi.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Verity
  • Lähetetty: 09.06.2011 22:24
Näitä epicfaileja kyllä löytyy..

Ala-asteen aloitin oransseissa housuissa. Pidin niistä jopa niin paljon, että kaapista piti löytyä toiset samanlaiset! "Kalastajanhatut" oli kans jossain vaiheessa aika luvvv, mutta sellaisesta piti sitten luopua kun piti olla muiden luokan tyttöjen tapaan semmonen Gimmel -tyyppinen hattu vaikka en poppoosta niinkään välittänyt : D Ala-asteen loppupuolella tuo kyseinen musta hattu sai sitten hillittömät irtopiikit sarviksi. Oh no..

Yläasteelta onkin sitten vähän kummempia mokia, kun silloin oli tullut vaatekaappia täydennettyä jos jonkinlaisilla alakulttuurivaatteilla. Tummansiniset farkut + musta kauluspaita + kraka saattoi olla ihan arkipäivää. Ja seiskaluokan kaverikuvassa mokasin sitten oikein kunnolla. Tuolloin jokapäiväiseen vakiovarustukseeni kuului piikkikaulapanta - kokonaisuudesta piittaamatta se piti aina olla kaulassa. Ei oikein toiminut lolihenkisen hupparin ja vakosamettihameen kanssa... ^ ^ '

Todellakin toivon nykyään näyttäväni siltä, että olisin vähän viisastunut noilta ajoilta.
Kirjoittanut: katavor (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.06.2011 18:43
Juu. Mun pahin hiustyyli moka oli se kun laittoin ihan kiharan tukan. Se oli ihan kauhee, ja toinen oli se kun laittoin lyhyen blonditukan. Se oli ihan hirvee, ei sopinu mulle. ja vaatteiden suhteen oon mokannut. Kerran puin ylleni sellasen lyhyen vaaleen punasen mekon ja valkoset korkkarit, kaulassa mulla oli roikkumassa sellaset violetit helmet(muovia). Olin ihan pellen näkönen ja viel kehtasin mennä kylille ne vaatteet päällä. Kaikki tuijotti, olin ihan pellen näkönen. Kyl hävettää vielkin. Niin, ja myös verkkarit ei sovi mulle. En ikinä paa kyl verkkareita jalkaan.
-katavor
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit