Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Korsetti (osa 2)

Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.01.2009 12:26

Lainaus: Piiskansiima

pala lakanakangasta ja rusetti ei iiihan toimi

Jos siihen itse tuunaisi muutaman ketjun ja betonisaappaat rotalle? Irroitettavat tietenkin, vaikka eri väriset aina sen mukaan, mitä muu asustus on (esim se rotan kanssa yhteensopiva hampaita näyttävä kettupuuhka olkapäillä). Tai vaihdettava rotta? Tarjolla lila, vihreä ja raidallinen siimahäntä.

Mä sitten oon nii tyytyväinen tuohon korsettiini!!! Kyl oli sen väärti et lähti miitistä vähän aiemmin - etenkin kun näki myyjän ilmeen kun hetipitäen tulin sen hakemaan, muutaman päivän miettimsen sijaan
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: BronzeRain
  • Lähetetty: 23.01.2009 12:27

Korsetti päällä istutaan hankalasti, useimmiten seipäännielleen näköisenä. Harjoitteluvaiheessa suosittelen lämpimästi välttämään sohvia ja muita upottavia istuimia, ellei lähellä ole kohteliaita herrasmiehiä kampeamassa sinua pois tuolin uumenista.

Hmm. Minulla ei juuri koskaan ole ollut korsetin kanssa suurempia ongelmia. Lattialla tai maassa istuskelu alkuun tuotti hankaluuksia, muuten ei juurikaan. Ja nykyisin löhöilen korsetissa täysin ongelmitta. Itseasiassa usein mukavammin kuin ilman.

Tuossa rottakorsetissa minua haittaa tuo plansetin paikka paljon rottaa enemmän. En vain ikinä ole oikein oppinut pitämään noista epäsymmetrisistä korseteista.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.01.2009 20:21

Lainaus: BronzeRain

En vain ikinä ole oikein oppinut pitämään noista epäsymmetrisistä korseteista.

Itse olen myös tavattoman tarkka symmetrian kanssa. Joskun (en muista millä kaudella) muodin huipulle -ohjelmassa yksi häiskä teki korsettitopin, jossa narut menivät selässä vinoon. Eli nyöritys lähti vasemmasta kainalosta ja päättyi jonnekin oikean lonkan tienoille. Minusta se näytti vain siltä, että tekovaiheessa oli sattunut suurempikin kämmi. Ja sitäpaitsi, yksi kauneuden määritelmistä on symmetria, olen usean asian kohdalla samaa mieltä.
  • Lähetetty: 24.01.2009 14:46

Lainaus: groomeri

Ja sitäpaitsi, yksi kauneuden määritelmistä on symmetria, olen usean asian kohdalla samaa mieltä.

Monessa mielessä kyllä. Tietty on eriasia jos esim. kampauksessa on jakaus oikealla tms. mutta muuten suosin kyllä symmetriaa. Jotenkin juuri nuo mainitsemasi vinot nyöritykset ja vastaavat ärsyttävät.
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.01.2009 15:22

Kuvauksessa lukee, että rotta on ehtaa tavaraa.

Oho. Onko se aito? Yäääääk.

Siis kuten ohjeiden kuvassa oli, korsetin reunat (siis ne reunat missä nyöritys menee metallilenkkien läpi) menevät suoraan ylhäältä alas suorakulmion mallisesti. Ei siis niin, että reunat muodostavat minkäänlaista kolmiota tai tiimalasin mallia.

Näin, ei näin

Noi kuvat kyllä ainakin minua valaisi. Nytpä tiedän miten ne menee ja miten ei. Viisastuin taas.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2009 22:13
Minun mielestäni rottakorsetissa tuo plansetti on lähestulkoon ainut hieno yksityiskohta! Olen myös vakaasti symmetrian kannattajia, mutta tässä epäsymmetrisyys ei häiritse niin paljon, varmaan lähinnä siksi, että korsetti ei varsinaisesti ole malliltaan epäsymmetrinen, vaan plansetti nyt vain sattuu löytymään toisesta kaltevasta linjasta.

Kuinka paljon tuolla lailla askarreltu plansetti sitten kestää kiristystä? Näin maalaisjärjellä ajatellen se ei tunnu ihan jämerimmältä vaihtoehdolta...
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2009 22:59
Minun musta perus pvc vyötärö korsetti sanoi tänään itsensä irti!
Ketuttaa ihan suunnattomasti kun vika ei ollut minussa, vaan huomasin että korsetti oli ommeltu ihan v*tulleen....
Oldravenilta tilasin tämän joskus ja joku neropatti siellä lafkassa oli ommellut luut päällikankaaseen!
Ja tietenkään niitä luiden päitä ei oltu suojattu mitenkään!?!?!?! No pvc:stähän ne sitten tunki läpi!
Voi kirous ja kunnia kun taas tekisi mieli manata kaikki huonot ompelijat sinne minne ei aurinko paista.
  • • Muokkasi: BronzeRain
  • Lähetetty: 25.01.2009 15:13

Kuinka paljon tuolla lailla askarreltu plansetti sitten kestää kiristystä? Näin maalaisjärjellä ajatellen se ei tunnu ihan jämerimmältä vaihtoehdolta...

Kestää jos toinen puoli on luutettu yhtä jämäkästi. Ja tokihan tuossa kulmassa plansetti taipuu herkemmin kuin keskellä ollessaan. Olen haaveillut itselleni korsettia jossa olisi tuolla paikalla plansetti, mutta myös toisella puolella samassa paikassa. Ongelma vain on se, että plansetin hakaset menisivät rumasti, en halua niiden osoittavan samaan suuntaan, mutta kun en halua myöskään laittaa toiselle puolelle plansettia väärinpäin. Pitäisi löytää jostain plansuja joissa nuo hakaset menisivät tasavälein, eikä niin että alhaalla pari hakasta ovat lähempänä toisiaan kuin muut.

Lainaus: SyllaBoreal

Oldravenilta tilasin tämän joskus ja joku neropatti siellä lafkassa oli ommellut luut päällikankaaseen!
Ja tietenkään niitä luiden päitä ei oltu suojattu mitenkään!?!?!?! No pvc:stähän ne sitten tunki läpi!

Auts. Minulla on myös eräs korsetti jossa luiden päitä ei ole suojattu, mutta siinä sentään ne on laitettu erillisiin luukujiin. Vielä se kestää, mutta ei siinä kauaa enää pitäisi mennä kunnes tuokin on entinen.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.01.2009 17:30
Ei hemmetti tota rottakorsettia....jotenkin sairaalla tavalla ihan hauska idea kanniskella kuollutta rottaa mukanaan mutta ehkei sitten kuitenkaan. Minun lähipiiri soittaisi jo valkotakkiset paikalle jos tommosessa paikalle ilmestyisin
Kirjoittanut: Minni (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.01.2009 09:39
Sanokaas konkarit miten helpoiten sais ite korsetin kiristettyä... Korsettini on ihana ja pitäisin sitä enemmänkin, kun ei äiti asu samassa kunnassa, niin harvoin saan sen päälleni.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit