Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Korsetti (osa 2)

Kirjoittanut: Ms. Cyanide (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.04.2009 10:59
Olen myös sortunut korsettien ostoon viime aikoina, kun yksinkertaisesti ei ole ollut aikaa ruveta niitä kokoon rääpimään. Morticiasta olen pari ostanut ja oikein hyviä sekä kiristäviä ovat olleet. Eli ei mitään huonoja kokemuksia mulla ainakaan! Saisin kyllä pitää lompakkoni nyörit kiinni koska kaapissa pötköttää parisenkymmentä korsettia...osaa pitäisi pienentää koska pikkasen olen kaventunut ja osa on sitten jäänyt hieman isoksi eli en saa kiristettyä enää tarpeeksi...onneksi se kutistelu on aika nopea homma, mutta toisaalta, millos alan niin ahkeraksi että ihan oikeesti teen ne pienennykset?!
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.04.2009 13:33
tahtoisin valkoisen korsetin. Noh, kun kesällä taas menen käppäilemään miehekkeen kanssa hesaan niin vois käydä kattelees niit mortician yksilöitä. Sitten vielä vaatteet sen kanssa niin vola Jos nyt ees sopii xD
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.04.2009 14:33

Lainaus: Jasmine

tahtoisin valkoisen korsetin

Ite ostin just valkosen korsetin ja nyt myyntiin edellinen musta korsetti mitä ei oo oikein tullu käytetyä.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.04.2009 15:18
Blackgroupilta tilattu liituraitakorsetti on aivan upea, tuli toissapäivänä ja olen rakastunut siihen. Kiristykseen pitää vielä totutella eikä tuon kanssa voi röhnöttää, mutta käytän sitä vähän samalla tavalla kuin huulipunaa - laitan silloin, kun haluan olla show-off.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.04.2009 15:43

tahtoisin valkoisen korsetin.

Älä tahdo. Valkoinen on niin äkkiä likaisen näköinen. Todella ärsyttävää kun sitä saa olla jatkuvasti puhdistamassa.

Tästä syystä oma valkoiseni on ollut melko pitkälle kaapissa.

Lainaus: Ms. Cyanide

onneksi se kutistelu on aika nopea homma.

Riippuu vähän korsetin rakenteesta. Omiani en ainakaan alkaisi pienentämään, nopeammin teen uuden tilalle. Ratkominen ja sirkkojen irroittelu... Ei ei.
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.04.2009 20:10
saattaa olla juuri tuon likaantumisen takia että jätän sen sinne tahtomisen puolelle
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.04.2009 14:31

Lainaus: Piiskansiima

jossa myydään korsua.

Tulee mieleen keskustelu vuosien takaa:
Kaveri heitti: "ostin viikonloppuna korsun"
Minä: "Mitä sä sillä?"
Kaveri: "No en tiä viel"
Minä: "siis aijotko muuttaa sinne tai jtn?"
Kaveri: "TÄH?!"
No aattelin että se puhu korsusta.. -.-
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.04.2009 18:08

tahtoisin valkoisen korsetin.

Niin minäkin, mutta luulen etten jaksaisi olla ain puhdistamassa sitä lisäksi tarvitsisin enemmän sen kanssa yhteensopivia vaatteita. Haluaisin niin monta korsettia, mutta nykyään on mahdollista käyttää sellaista niin harvoin, etten paljon viitsi ostella. Tänään pitkästä aikaa päällä mittatilauksena teetetty liituraitaihanuus.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.04.2009 18:20

Lainaus: P-M

Haluaisin niin monta korsettia

Samoin ja yksi suurimmista toiveista olisi tälläinen maastokuvioinen vyötärökorsetti ei vain ole vastaan kävellyt sopivan kokoista... :/
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.05.2009 15:26
Deadlygirlzillä on ainakin maastokuviokorsettia, ja pienin koko on 21 tuumaa. Onko tarpeeksi pieni?

Viimeisin korsettipuoti-ihastukseni on Desert Orchid. Ihania korsetteja, ja hintakin on kohtuullinen mittatilaus-sellaisiksi. Pitääpä tarkistaa viikon lotto...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit