Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Korsetti (osa 2)

Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.10.2010 22:00

Lainaus: BronzeRain

No, tämäkin paljolti riippuu. Jos korsetti on mittojen mukaan tehty ja istuu päälle jo lähtökohtaisesti, flexitkin muotoutuvat ihanasti.

Kirjoitinkin tuohon, että "yleensä", kun keskusteltiin edullisista korseteista. Omasta mielestäni vielä noita luitakin (oltava terästä ja niitä pitää olla tarpeeksi) oleellisempaa on materiaali ja vuoritus. Jos vuorikangas/-kankaat antaa ajan myötä periksi, niin siinä ei luut enää auta pitämään korsettia ryhdikkäänä. Eli kyllähän kokonaisuus on se mikä ratkaisee..
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.10.2010 18:15

Lainaus: Dineara

Näin vähän ajattelinkin. Taidanpa ottaa yhteyttä myyjään, toivottavasti saan edes jonkinlaista vastakaikua. Inhottaa tällainen, sillä kaupan kuvauksen mukaan kyseessä olisi oikeasti ollut ihan asiallinen korsetti - en missään nimessä olisi ostanut jotain, minkä olisin valmiiksi tiennyt huonoksi.

Pakko suositella sulle Burleskan korsetteja. Käytin omaa, 69e Suomessa maksanutta vyötärökorsettia niin paljon että nyt oli pakko tilata Burleskalta kokoa pienempi, koska kiristeltiin niin paljon että vyötärö tottui. Ja korsettia ei ajettu hitaasti ja nätisti sisään, vaan suoraan ja ja heti kiristettiin kunnolla. Vielä ryhdissään ja hyvässä kunnossa tuo korsetti, vaikka ns. halpiskorsetti onkin.
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.10.2010 18:50

Lainaus: Mina

Pakko suositella sulle Burleskan korsetteja

Itsekkin voisin suositella Burleskan korsetteja, ehdottomasti hyvä hinta/laatu-suhde ja kestävät hyvin kiristystä vaikka olisivatkin muoviluisia. Minä kotiutin tänään yhden Burleskan liituraitaisen vyötärökorsetin ja tyytyväinen olen
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.10.2010 20:47

Lainaus: Jenaldo

Itsekkin voisin suositella Burleskan korsetteja, ehdottomasti hyvä hinta/laatu-suhde ja kestävät hyvin kiristystä vaikka olisivatkin muoviluisia.

Mjaa. No, en itse ole käyttänyt Burleskaa, kun teen itse omani, mutta myynyt olen ja tutkaillut tarkkaan. Näin ollen voisin esittää osin eriävän mielipiteeni. Burleskakaan ei käytä niitä päistään sinetöityjä luita joista olen jo pariin kertaan sanonut, ja rikkovat kangasta ajan kanssa. Lisäksi näytti olevan tämän ominaisuuden lisäksi vielä maanantaikappaleitakin. En sano etteikö sirkkojen irtoilemisessa ja ompeleiden ratkeamisessa voisi olla vika käyttäjässäkin, mutta ei se myyjää lohduta kun palautuksia tulee. Ja kaikki nettikaupat eivät tarkista tuotteita senkään vertaa mitä tuolla missä itse olin, joten en ihmettele vaikka joillekin tulisi palautuksia enemmänkin.
Mutta, kuten sanoin, en ole itse käyttänyt. Kahdesti huvikseni sovitellut, kerran ollut kuvauksia varten mallina.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.10.2010 22:27

Lainaus: BronzeRain

Burleskakaan ei käytä niitä päistään sinetöityjä luita joista olen jo pariin kertaan sanonut, ja rikkovat kangasta ajan kanssa.

Näin kävi minullekin suhteellisen lyhyessä ajassa. Edestä lähtivät luut kokonaan ulos, mutta kyllä tuota vielä käyttelee (ehkä hieman mukavampikin nyt? ).
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.10.2010 22:33

Lainaus: DeadlyNightshade

Näin kävi minullekin suhteellisen lyhyessä ajassa.

Hmm, ehkä olen sitten vain ollut suhteellisen onnekas Burleskan korsettien kanssa sillä en ole saanut yhtäkään kovallakaan käytöllä rikki
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.10.2010 10:17
Menin sitte tilaamaan morticiasta korsetin... Saas nähdä koska se tulee. Ja onko se sopivan kokoinen. Saati tulenko sitä ikinä käyttämään, kun on jäänyt aika vähiin noi korsettien käytöt.. Noh se nähdään sitten joskus =)
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.10.2010 15:28

Lainaus: Jenaldo

Hmm, ehkä olen sitten vain ollut suhteellisen onnekas Burleskan korsettien kanssa sillä en ole saanut yhtäkään kovallakaan käytöllä rikki

Peesailu tänne.. Hyviä ovat olleet No, koputellaan puuta, jos ne joskus vaikka tuliskin kotia, DPDllä näemmä vähän kestää.
Kirjoittanut: själ (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: själ
  • Lähetetty: 23.10.2010 21:56
Moi,

näin wanhojentanssien alla olen alkanut taas innostua korseteista ja ajattelinkin kokemuksen puutteen vuoksi tulla tänne kyselemään vähän neuvoa. Olen aiemmin (vuosia aikeisemmin) käyttänyt vain noita Mortician vyötärökorsetteja, mutta käydessäni tarkastamassa yleistä valikoimaa Kampin liikkeessä totesin sen olemattomaksi. En nimittäin oikein lämpene noille vetoketjuilla varustetuille muoviluomuksille, vaan oikeastaan minulla olisi hakusessa metalliluinen overbust, joka kestäisi kunnolla kiristämistä, koska tanssien jälkeen olisi tarkoitus siirtyä käyttämään hankittua korsettia myös arkena.
Siksipä tulinkin kyselemään täältä neuvoja tällaisen korsetin löytämiseen. Mitään huippulaatua en vaadi, koska budjettini korsetin osalta on mieluusti alle 100€, mutta toivoisin silti jonkinlaista kestävyyttä.

Olen selaillut esimerkiksi CorsetsUk- sivustoa, ja mietinkin onko kellään kokemusta näistä korseteista, tilaamisesta ja laadusta?

Kiitos
Kirjoittanut: SnowWhite- (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.10.2010 22:43

Lainaus: själ

...minulla olisi hakusessa metalliluinen overbust, joka kestäisi kunnolla kiristämistä, koska tanssien jälkeen olisi tarkoitus siirtyä käyttämään hankittua korsettia myös arkena.

Voisin lämpimästi suositella kyseistä korsettia --->http://images.lamagia.co.uk/images/products/sh owgirl_pleated_antionette_front_large.jpg?12562012 53

Hintaa on tosin enemmän kuin ilmoittamasi budjetti, mutta olen ollut enemmän kuin tyytyväinen ko. kaupan korsetteihin. Yhden tilasin jopa morsiuspukuni alle ja toimi kuin unelma. Noissa korseteissa minulla ei ainakaan tiukallekaan kiristettynä ole ollut ollenkaan epämukava olo..Toisin kuin Mortician metalliluutetuissa korseteissa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit