Lainaus: Eldnaard
altaosa (mielestänI) gooteista ei onnistu pukeutumuaan hyvännäköisesti joko kehonsa huomioon ottaen tai esim. tekevät hirvittäviä väriyhdistelmiä.
Haluaisin ihan mielenkiinnosta tietää enemmän näistä hirvittävistä väriyhdistelmistä ja muusta mistä johtuen sanot ettet yleensä pidä sinulle tuntemattomien tyyppien tyylistä. Olkoonkin omasta mielestäsikin voimakasta kritiikkiä, niin minusta näitä juttuja saisi hieman... no, jatkaa ja selittää. Tätäkin palstaa lukee moni nuorempi tai vanhempi vielä omaa tyyliään etsivä arempi henkilö, joita tällaiset kommentit saattavat hämmentää. Kommenttisi hämmensivät jopa minua, joka olen tottunut ajattelemaan gootteja suvaitsevaisina, ennenkaikkea sen ulkonäön suhteen. Ihan sama kuinka pitkän "en pidä itseäni minään tyylijumalana" -tarinan sinne loppuun kirjoittaisitkin.
Tottakai ne selkeät ylilyönnit ovat erikseen, ehkä mustaan liehuvaan linnanneito-yläosaan ei saa kovinkaan kauniisti yhdistettyä neonkeiltaista pvc-alaosaa, mutta jos joku näin haluaa pukeutua, niin olkoot. Ja luojan kiitos ihmiset käyttävät värejä pukeutumisessaan, se mustaa mustaa mustaa ja aina ja ikuisesti vaan mustaa alkaa vinkua kuin rikki kulunut vinyylilevy.
Ja ei, en vedä hernettä nenääni ja joo, olen sitä mieltä että internetin ihmeellisessä maailmassa saa kertoa myös eriäviä mielipiteitään. Tällöin sen kuitenkin tulee olla muutakin kun
"perusteltua", eikä sen mielestäni myöskään tarvitse alkaa tuollaisella "no vattu kö ette tajuu kuitenkaan niin ihansama kerron hilivattu silti ei tartte lukee" -alustuksella.
Minusta näistä erilaisista tyyleistä voitaisiin keskustella enemmänkin, mutta kiitos vähän rakentavampaan sävyyn kuin "onneksi mun tuttuni ovat kaikki tyylikkäitä".
Impotenssin määritelmä: Maan vetovoima voittaa naisen vatovoiman.