Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!
"Oi veljeni puu, oi siskoni heinä, oi sukuni suuri: eläimet. Samaa kudetta ollaan, samaa verta ja tuhkaa, samaa ahdistusta ja unelmaa." Laulu rakkaudesta puihin ja eläimiin-Eeva Kilpi.
Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.
Elämä on lyhyt....niille jotka eivät jaksa sitä elää. Kuulutko sinä heihin?
Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.
Selluliitti on photoshopin puutetta.
vain yön pehmeä kosketus ihollasi, vain tuulen viimeinen kylmä henkäys - hiljaisuus, pimeys ja sinä.
Naaraan pimeä puoli, häntä raadellen
Lainaus: Ninni Ja toinen tuli ihan viime viikolla, se How do I look-ohjelma. Se oli just se pienen lapsen mutsi, ja suku ei hyväksyny sen tyyliä kun "ihan ihmisetkin kadulla ihmettelevät, että mikä kummajainen tuo on, ja ajatella, vielä pienen lapsen äiti!!!" Oli sen ilmeessä tuskaa kun se joutu luopuun rakkaista verkkosukkiksistaan ja mitään mustaa vaatetta se ei saanu tilalle. Mun mielestä se nyt ei ollu mikään kovin tyylikäs pukeutuja ennemminkään, mut se oli sen juttu! Antaisivat kerpele jokaisen näyttää siltä miltä jokaisesta itestä tuntuu.