Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä goottityylissä on niin pahaa...?

Kirjoittanut: Siikakala (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.10.2006 23:05
Jotenkin tulee sellanen olo et kun kerta goottius tulee hetkelliseks muoti-ilmiöks, niin GOOTIT, ne jotka pitävät sitä elämäntapanaan, erottuvat silti joukosta. Koska muoti-ilmiöiden perässä juoksevat ostaa niitä halpoja rättejä jostain mistä lie, mutta gootit saavat tunnustusta. Olemme siis silti erilaisia, vaikka tyylimme tulee muotiin. Ja olemme edelleen kun se poistuu. Ja väitän että edelleen goottius-ilmiön jälkeenkin tulee kehuja tyylistä, koska silloin se tulee olemaan enemmän taas erilainen. Tuskin kukaan muoti-ilmiöteini vaivautuu pistämään yhtä paljon rahaa, ja samassa suhteessa vaatekaappiinsa nähden, kuin aito gootti.

Tämä on siis vain mielipide mikä jotenkin pälähti päähäni tätä threadia lukiessani... :P kumotkaa tai tukekaa xD
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.10.2006 20:59
Lisää gootinmuutosta tulossa ensi tiistaina ohjelmassa Äidit ja tyttäret, kun neljätoistavuotiaasta, naamakuvan perusteella rankahkon tyylisestä neidosta tehdään mitä suurimmalla todennäköisyydellä äitin oma pikku vaaleanpunainen kullannuppu.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.10.2006 13:13
Joo, jännä nähdä se muutos. Eihän se toisaalta muutu sisäisesti, vaikka saiskin päälleen äklöttävät vaaleanpuna-kuteet. Mut voi olla, et tytöllä ei ole kovin kotoisa olo.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 08.10.2006 18:52
Taidanpa itsekin sen ihan piruuttani katsoa, pääseepähän siitäkin jaksosta tänne pölöttämään varaudun pahimpaan.
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.10.2006 21:21
Katsoin ohjelman ja, öh, ei se tyttö minusta hirveän "gootilta" näyttänyt ainakaan ulkomuotonsa perusteella, vaikka sitä hieman joka välissä mainostettiinkin. Mutta mikäs minä olen häntä ulkomuodon perusteella tuomitsemaan

Ei kyllä onneksi mitään pinkkiä hänelle yritetty laittaa.
Kirjoittanut: Denial (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.10.2006 13:12
Tätä tytön gootteutta kyllä mainostettiin ehkä hiukan liikaa. Enkä tajunnut miksi äiti ei antanut tytön pukeutua kuten ite haluis?
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.10.2006 13:24
Lainaus: Denial Enkä tajunnut miksi äiti ei antanut tytön pukeutua kuten ite haluis?

Totta. Mikä siinä mustassa värissä on, että kaikki (tai ainakin suuri osa) kylämammat sitä jokseenkin paheksuvat? Ja minusta tytön entinen tyyli oli paljon parempi. Uusi oli hiukan tylsähkö.

Lainaus: Denial Tätä tytön gootteutta kyllä mainostettiin ehkä hiukan liikaa.

Totta tuokin. Joka välissä hoettiin, että tämä tyttö on niin goottia että. Vaikka eihän musta mikään über goth ollut. No joo. Kuten Henna sanoi, mikä minä olen häntä tuomitsemaan.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 11.10.2006 16:40
ihan onnessaanhan se niitä uusia vaatteitaan kehui. Pöh.
Kirjoittanut: kuollutnukke (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.10.2006 17:46
Gootti tyylissä ei ole mun mielestä mitään pahaa pukeudun kun gootti mut se ei tee musta goottia. se on tosi ärsyttävää ku jotkut luulee gootteja saatananpalvojiks tms... ihmisiä on erillaisia eikä sile voi mitään
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.10.2006 18:54
Voi hitto, mä missasin sen ohjelman! Piti kyllä kattoo. Goottityyli tuntuu joistakin pahalta siksi, että ne ei oikein käsitä mistä on kysymys. Kyllä jotkut gootitkin on perehtyneet "pimeään puoleen"
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit