Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kauneus(?)leikkaukset

Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.08.2010 18:22

Lainaus: Radioaktivität

Esimerkiksi huomattavan poikkeavasta nenästä, ulkonevista korvista tmv. voi muodostua pahimmassa tapauksessa kantajalleen todella raskas taakka ja murskata itsetunnon.

Toisaalta se, että ihmiset menee leikkauksiin asti korjatakseen tollasia "virheitä", tekee niistä vielä vähemmän siedettyjä ja vaikeampia kantaa. Vrt. jos kymmenellä ihmisellä sadasta on hörökorvat, kyseessä on suht yleinen ilmiö, mutta jos yhdeksän kymmenestä "korjaa" korvansa, se yksi hörökorvainen alkaa vaikuttaa huomattavasti poikkeavammalta luonnonoikulta.
Kirjoittanut: Radioaktivität (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.08.2010 12:43
Onhan se vähän noinkin. Esteettinen kirurgia on kuitenkin aina henkilökohtainen ratkaisu. Ainahan korjattavaa löytyy, jos itseään alkaa tuuman paksuisella suurennuslasilla päivänvalossa tutkailemaan. Mielestäni liian täydelliset kasvonpiirteet eivät ole vetoavat. Jokin poikkeavuus kasvonpiirteissä voi olla vastustamattoman kaunis ja vetoava monen mielestä, vaikka kantaja sitä itse sattuisi inhoamaankin.

Täydellisyys (jos sellaista edes löytyy) on muutenkin tylsää.
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.08.2010 17:06
Kyllä minusta ihmisellä on oikeus mennä ottamaan esimerkiksi silikonirinnat tai korjauttamaan nenäänsä. Toisaalta, jos mennään niin äärimmäisyyksiin, että rinnat ovat suurinta mahdollista kuppikokoa ja nenä kuin Michael Jacksonilla konsanaan, niin se ei ole enää nättiä. Pienet korjaukset siis eivät ole mielestäni pahitteeksi, jos se antaa kantajalleen terveen itsetunnon.
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Mortti
  • Lähetetty: 31.08.2010 10:34

Mielestäni liian täydelliset kasvonpiirteet eivät ole vetoavat. Jokin poikkeavuus kasvonpiirteissä voi olla vastustamattoman kaunis ja vetoava monen mielestä, vaikka kantaja sitä itse sattuisi inhoamaankin.

Täydellisyys (jos sellaista edes löytyy) on muutenkin tylsää.

Meinasin kirjoittaa tänne samasta aiheesta, mutta teksti näytti jo omaankin silmään niin paksulta ja imelältä että jätin väliin.. mutta saitkin asian sanottua niin verrattoman osuvasti, että komppaan!

Ihmisessä pitää olla särmää ja elämän jälkiä.

Joskus huomaan ihastelevani jopa mummoja hopeisissa permiksissään ja punaisissa baskereissaan, ryppyineen ja riipputissineen kaikkineen
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.09.2010 15:24
^ Lainaus kuntoon!

Ainahan korjattavaa löytyy, jos itseään alkaa tuuman paksuisella suurennuslasilla päivänvalossa tutkailemaan. Mielestäni liian täydelliset kasvonpiirteet eivät ole vetoavat. Jokin poikkeavuus kasvonpiirteissä voi olla vastustamattoman kaunis ja vetoava monen mielestä, vaikka kantaja sitä itse sattuisi inhoamaankin.

Samaa mieltä. Vaikka pyrinkin itse laihduttamaan, pidän ihan oikeasti ja rehellisesti kauneimpina kurvikkaita, jopa lihavia, naisia jotka kantavat itsensä kauniisti. Sama pätee muihinkin persoonallisia ominaisuuksia häpeilemättä kantaviin. Tässä taannoin huomasin tuijottavani aivan ihailusta mykistyneenä täysin lattarintaista tyttöä, jolla oli todella avokaulainen ja laskeutava toppi päällään ja kantoi itsensä ryhdikkäänä ja häpeilemättä. Huomasi että hän oli sinut tasaisen rintakehänsä kanssa, ja se oli hienoa. Samoin ihailen sellaisia ihmisiä, joilla on erottuvia ja korostettuja kasvonpiirteitä. Isot koukkunokat ovat minusta kertakaikkisen lumoavia.

Lainaus: Mortti

Joskus huomaan ihastelevani jopa mummoja hopeisissa permiksissään ja punaisissa baskereissaan, ryppyineen ja riipputissineen kaikkineen

Mummoja katsoessa on kivaa miettiä, että minkä näköinen hän on ollut nuorena, koittaa löytää se menneisyyden kaunotar sieltä ryppyjen takaa. Paljon mielenkiintoisempaa kuin katsoa niitä muoreja jotka ovat koittaneet taistella ikää vastaan.
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.09.2010 16:25

Lainaus: BronzeRain

Mummoja katsoessa on kivaa miettiä, että minkä näköinen hän on ollut nuorena, koittaa löytää se menneisyyden kaunotar sieltä ryppyjen takaa. Paljon mielenkiintoisempaa kuin katsoa niitä muoreja jotka ovat koittaneet taistella ikää vastaan.

Hahaa, en sittenkään ole ainut joka tekee tätä! Mietin myös ihmisille erilaisia hiustyylejä ja välillä tekis mieli mennä nykimään hihasta ja pyytään harkitsemaan jotain hiusväriä tai mallia :'DD

offtopic, anteeks.
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.09.2010 16:36

Lainaus: Morso

jos se antaa kantajalleen terveen itsetunnon.

Mä kyllä silti kyseenalaistan miten "terve" voi olla itsetunto, jonka saavuttaa leikkelemällä itseään. Tavallaan kauneusleikkauksiin lähteminen on muiden miellyttämiseen suostumista, ja jos sille tielle lähtee voi käydä niinkin, ettei koskaan tule "valmiiksi", vaan aina voisi olla hiukan timmimpi vatsa, pienempi nenä, isommat tissit ja kapeammat reidet.

Muutenkin mielenkiintoisempi elämä kun keksii sille muutakin sisältöä kuin olla mahdollisimman kaunis. (Enkä silti tarkoita tuomita toisinajattelevia. Mutta mun mielestä tää meidän kulttuurin ulkonäkökeskeisyys on aivan naurettavaa.)
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.05.2011 15:46
Nyt kyllä vähän järkytyin.
Todella isot rinnat tällä naisella.
Pistää vähän miettimään että miksi tyyppi haluaa tuollaiset.
Vaikea vaan ymmärtää ihmisiä joilla tuollaiset ovat tai haluaa sellaiset.
No onneksi tuo leikkaus on nykyään kielletty.

URL

Hyväksyn itse kyllä pienet kauneusleikkaukset kunhan pysytään luonnollisuudessa.
Ei ole kivan näköistä jos on liian leikelty.
Aina vaan jotenkin jaksaa ihmetyttää äärimmäisyyksiin meno.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.05.2011 14:15
Kohta mun elämä muuttuu, mulla on varaa kauneusleikkaukseen.

Mä voin vaikka kuolla siihen, mutta ihan sama, näin rumana tappaisin muutenkin itseni.

Kirjoittanut: noorus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.05.2011 15:10
En voi olla ajattelematta, että niillä jotka tässä ketjussa ahkerasti vastustavat kaikkea plastiikkakirurgiaa "luonnollisuuden" nimissä, on itsellään vähän keskivertoa paremmin asiat.

Vähänkuin joku perintömiljonääri ihmettelisi että miksi tarvitaan jotain hel*tin työttömyystukia.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit