Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kauneus(?)leikkaukset

Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.07.2010 10:09

Lainaus: Ultimecia

Esimerkiksi Jocelyn Wildensteinin kuvan alapuolella on lause "Yksi maailman kammottavimmista kauneusleikkauksien uhreista on Jocelyn Wildenstein, 67, jota kutsutaan kissanaiseksi". Minua ihmetyttää, miksi häntä sanotaan uhriksi, sillä eikös Wildenstein itse halunnut, että hänelle tehdään ne leikkaukset?

Wildensteinhan ei käsittääkseni ole todellakaan ollut tyytyväinen lopputulokseen. Ja kyllä minä selvästi jo hänet lukisin uhriksi. Tyttöhän muutti itsensä koska ex-mies rakasti kissoja ja Jocelyn koki olevansa vähemmän rakastettu ja uskoi että kissamainen ulkomuoto toisi ukon rakkauden takaisin. Kuulostaako tämä kauhean tasapainoisen ihmisen järkeilyltä? Ukkohan taisi jättää Jocelynin nähtyään leikkauksen lopputuloksen. Sanoisin, että seulonnat leikkauksia varten ovat vähän turhan olemattomat. Henkisesti epätasapainoinen ihminen ei ole kykenevä päättämään tuollaisista. Tarpeeksi sekaisin pää, niin sitä saattaa päättää tehdä aivan käsittämättömiä asioita itselleen. Kyllä minä Wildensteinin näkisin uhriksi, monella eri mittapuulla. Päin helvettiä mennyt leikkaus (olen nähnyt myös hienoja kissaleikkauksia. On oikeasti mahdollista saada aikaan paljon parempaa jälkeä.) ihmiselle, joka ei välttämättä ole ollut ihan kaikkein tasapainoisimmillaan ja hakeutunut leikkaukseen selvästi vääristä syistä. Syytön ei toki liene asiakaskaan, mutta aika rajua sanoa että ei olisi kyse myös uhrista.
Kirjoittanut: Ferrum (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2010 22:08
En ylipäänsä ymmärrä että miksi pitäisi muokata itseään jonkun kauneuskäsityksen mukaiseksi jollain leikkausoperaatiolla. Kukinhan itse sen päättää mitä kropallensa tekee, mutta minä en vain voi käsittää sitä.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2010 22:15
Jotenkin nään itseni vanhana mummelina leikkaus pöydällä kun en kestä naamani&kehoni ulkonäköä :'D No ei, ehkä ei. Pelkään vaan kovasti vanhentumista, mikä sinänsä on hullua koska siihen on vielä kymmeniä vuosia.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 27.07.2010 23:46

Lainaus: Giffirt

Wildensteinhan ei käsittääkseni ole todellakaan ollut tyytyväinen lopputulokseen. Ja kyllä minä selvästi jo hänet lukisin uhriksi. Tyttöhän muutti itsensä koska ex-mies rakasti kissoja ja Jocelyn koki olevansa vähemmän rakastettu ja uskoi että kissamainen ulkomuoto toisi ukon rakkauden takaisin.

No tuossa tapauksessa sanoisin, että naisparka on miehensä pakkomielteen urhi eikä suinkaan kauneusleikkausten.
Kirjoittanut: Ferrum (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.07.2010 18:41

Lainaus: Vampiric_

Jotenkin nään itseni vanhana mummelina leikkaus pöydällä kun en kestä naamani&kehoni ulkonäköä :'D

Haha D Mää kans pelkään jotenkin tuota vanhenemista ja ryppyjen tulemista. Pitää vaan valmistautua ajoissa ajatukseen, jotta kykenis vanhenemaan arvokkaasti!
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.07.2010 19:25

Lainaus: Roudatar

No tuossa tapauksessa sanoisin, että naisparka on miehensä pakkomielteen urhi eikä suinkaan kauneusleikkausten.

Mutta eihän mies käsittääkseni odottanut/vaatinut naisen menevän tuollaiseen leikkaukseen, vaan ennemmin taustalla oli oma epätasapainoinen mieli johon pälkähti että tällä tavalla saisin mieheltäni enemmän rakkautta ja huomiota. Vähän arveluttavaa että kukaan kirugi alkaa leikkaamaan tuollaista tapausta.

Lainaus: Ferrum

Mää kans pelkään jotenkin tuota vanhenemista ja ryppyjen tulemista.

Minulla henkilökohtaisesti ei ole mitään ryppyjä vastaan, kunhan muuten pysyisi kuosissa. Tissit pysyvät ylhäällä kun hankkii kunnon liivit, ja ryhti ja muu kroppa pitäisi säilyä kuntoilulla kasassa. Kunhan posket eivät lurpahda bulldog-tyyliin niin kuin joillakin muoreilla on, olen tyytyväinen.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.07.2010 16:48

Lainaus: BronzeRain

Vähän arveluttavaa että kukaan kirugi alkaa leikkaamaan tuollaista tapausta.

Juurikin tätä hain takaa. Mielestäni on melko moraalitonta, ettei noin massiivisissa operaatioissa millään tapaa arvioida, onko tämä tyyppi henkisesti niin tasapainoinen, että on kykenevä päättämään näinkin radikaalista toimenpiteestä. Jos joku haluaa muuttua kissaksi niin toki, vapaa maailma, mutta tuossa tilanteessa on silti mielestäni perusteltua tarkistaa, että onko kaikki intiaanit kanootissa.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Roudatar
  • Lähetetty: 29.07.2010 18:23

Lainaus: BronzeRain

Mutta eihän mies käsittääkseni odottanut/vaatinut naisen menevän tuollaiseen leikkaukseen, vaan ennemmin taustalla oli oma epätasapainoinen mieli johon pälkähti että tällä tavalla saisin mieheltäni enemmän rakkautta ja huomiota. Vähän arveluttavaa että kukaan kirugi alkaa leikkaamaan tuollaista tapausta.

Jaaa. Taisin ymmärtää väärin. (kuinkahan miä siinä oikee onnistuin?) Luulin että mies nimenomaan vaati naista menemään leikkaukseen.

Lainaus: Giffirt

Mielestäni on melko moraalitonta, ettei noin massiivisissa operaatioissa millään tapaa arvioida, onko tämä tyyppi henkisesti niin tasapainoinen, että on kykenevä päättämään näinkin radikaalista toimenpiteestä. Jos joku haluaa muuttua kissaksi niin toki, vapaa maailma, mutta tuossa tilanteessa on silti mielestäni perusteltua tarkistaa, että onko kaikki intiaanit kanootissa.

Pakollinen psykologin arviointi (tai jotain saman asian ajavaa) olisi kenties hyvä ajatus. Tiedä sitten, mihin sen rajan vetää että tämä potilas arvioidaan ja tuota toista ei vai joka ikinen potilas tarkistetaan. Se saattaisi olla jo liiallista ja potilaan yksityisyyttä loukkaavaa. Mutta olen samaa mieltä siinä, että kyllä kirurgin tulisi käyttää päätään tuollasessa tilanteessa ja kenties ohjata terapeutille. ( Tai avioliittoneuvojalle. )
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • • Muokkasi: Necroerotica
  • Lähetetty: 05.08.2010 19:07
Onko kenelläkään täällä kokemusta kauneusleikkauksista? Kiinnostaa etenkin kaksoisleuan poisto ja silikonirinnat..

Edit : Ei kukaan? No ei ne voikaan ymmärtää joilla on näti mallinen leuka johon ei saa kaksoisleukaa ja J-kupin tissit luonnostaan...
Kirjoittanut: Radioaktivität (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.08.2010 22:32
Kannatan täysin esteettistä kirurgiaa. Luontoäiti kun tuntuu olevan todella epäreilu jakaen korttinsa varsin epätasaisesti. Esimerkiksi huomattavan poikkeavasta nenästä, ulkonevista korvista tmv. voi muodostua pahimmassa tapauksessa kantajalleen todella raskas taakka ja murskata itsetunnon. Olisi tietenkin parasta, jos ihmisellä on niin hyvä itsetunto, että pystyy kantamaan ylpeydellä mahdolliset luojan lipsahdukset naamassaan eikä lähde niitä korjailemaan kirurgisesti.

Kauneusleikkauksissa käynti luokitellaan helposti turhamaiseksi. Jos ei mennä ihan hollywood-tason äärimmäisyyksiin niin koen, että esteettisellä kirurgialla voi olla todella positiivisia vaikutuksia ihmisen elämänlaatuun eikä siinä ole mitään turhamaista.

Tunnen hyvin yhden tapauksen, jolla oli huomattavan poikkeava nenä, joka oli kyseisen itsetunnolle kova paikka. Tuo ihminen oli arka, vältteli katsekontakteja ja piti itseään rumana. Hän rohkaisi itsensä, otti 3000 euroa lainaa ja meni plastiikkakirurgille. Kun leikkaus oli ohi ja nenä oli parantunut niin hänestä kuoriutui täysin uusi ihminen joka säteili uutta elämänvoimaa ja positiivista energiaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit