Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kauneus(?)leikkaukset

Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.07.2010 12:09

Lainaus: Ultimecia

"Yksi maailman kammottavimmista kauneusleikkauksien uhreista on Jocelyn Wildenstein, 67, jota kutsutaan kissanaiseksi". Minua ihmetyttää, miksi häntä sanotaan uhriksi, sillä eikös Wildenstein itse halunnut, että hänelle tehdään ne leikkaukset?

Lainaus: mrpsychopatic

Tuossahan lukeekin että haluttiin kissamaiset kasvot

No niimpä! Sen perusteella mitä oon netistä lukenu, ni rouvan naaman on tarkoituskin näyttää tuolta. Muuutta, luulen että tuo "uhrius" on tuossa symbolista, että nainen on joutunut kauneusleikkausmanian uhriksi. Tiedän, ehkä huonoin selitys ikinä ja todennäksesti vaan artikkelin kirjoittajan aivopieru, mutta Rouva Wildenstein on joka tapauksessa oman itsensä uhri ennen kaikkea. Toivottavasti edes itse on tyytyväinen ulkonäköönsä...
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.07.2010 14:26

Lainaus: Ultimecia

Minua ihmetyttää, miksi häntä sanotaan uhriksi, sillä eikös Wildenstein itse halunnut, että hänelle tehdään ne leikkaukset?

Olen ymmärtänyt asian niin, että nämä "uhrit" ovat halunneet ja/tai olettaneet saavansa jonkinlaisen muutoksen parempaan, mutta lopputulos on ollut vähemmän mairitteleva. Eikös esimerkiksi huumeisiin kuollutta voida joskus kutsua "kokaiinin uhriksi" tms. myyvää lööppikamaa, vaikka henkilö on itse aineensa ottanut. Jossain kohti on lähtenyt lapasesta (kama tai leikkaus tai mikä onkaan kyseessä), jolloin on helppo tulla tituleeratuksi uhrina.

Wildensteinin kasvojen kissamaisuus on ainakin omasta mielestäni hyvin piilossa, näen vaan ylisuuret huulet, luonnottomat silmät ja runnellun näköiset kasvot. Jos tavoitteena on ollut kissamaisuus, kutsuisin tuon tulosta aika helpostikin uhriksi. Sama pätee epäonnistuneisiin rasvaimuihin ja muihin vastaaviin toimenpiteisiin, joissa tuloksena on ollut kuoppainen maha tai muuta ei-toivottua. En tiedä olenko ihan hakoteillä, mutta suunnilleen näin olen ajatellut.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.07.2010 19:59

Lainaus: Myria

Wildensteinin kasvojen kissamaisuus on ainakin omasta mielestäni hyvin piilossa, näen vaan ylisuuret huulet, luonnottomat silmät ja runnellun näköiset kasvot. Jos tavoitteena on ollut kissamaisuus, kutsuisin tuon tulosta aika helpostikin uhriksi.

Häntähän on sittemmin leikelty takaisin ihmismäisemmäksi, oli jossain välissä enemmänkin "kissa".
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.07.2010 01:48

Lainaus: Piiskansiima

joskin loppukevennykseksi laitan linkin jonkun julkkutyrkkyneitin blogiin ja neitin suunnitelmiin ulkomuotonsa varalle. Enjoy!

Omfg. "5. Alaselän luun kaiverrus." Kuulostaa terveeltä. Yleensäkin, en tiennyt että luiden hiontoja tehdään? Kosmeettisessa mielessä? Lonkkaluillekin? Entäs kun tulee vanhuus ja osteoporoosi, mahtaa sitten ketuttaa?
  • Lähetetty: 26.07.2010 02:07

Lainaus: Neiti Kooma

Omfg. "5. Alaselän luun kaiverrus." Kuulostaa terveeltä.

Puhumattakaan alinten kylkiluiden poistosta. Neiti muutenkin aikamoinen luuviulu. Ite olen sitä mieltä, että hän ei ole tehny tota tosissaan.
  • Lähetetty: 26.07.2010 02:12

Lainaus: Roudatar

Ite olen sitä mieltä, että hän ei ole tehny tota tosissaan.

No ite oletin ensin et toi on täysi läppä ja provo koko blogi, mutta selasin sit vähän tuota ja jossain kuvissa se ainakin hengaa martina aitolehden ja sen jonkun ragnarin kanssa - se voi olla ihan tosissaan. Itkeäkö vai nauraa.
  • Lähetetty: 26.07.2010 07:28

No ite oletin ensin et toi on täysi läppä ja provo koko blogi, mutta selasin sit vähän tuota ja jossain kuvissa se ainakin hengaa martina aitolehden ja sen jonkun ragnarin kanssa - se voi olla ihan tosissaan. Itkeäkö vai nauraa.

Eh... *itkun ja naurun sekaista pyrähtelyä* Ei helkatti. En muuta osaa tuohon sanoa. Miten tuollanen sopusuhtainen ja kasvonpiirteiltään kaunis tyttö haluaa itseensä NOIN VITUSTI "parannuksia"? Kuten yks kommentoijista olikin tonne jo laittanu, niin voisi kyllä harkita aivoja ihan ensteksi...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.07.2010 07:33

Ite olen sitä mieltä, että hän ei ole tehny tota tosissaan.

Tiedä häntä sitten, ainakin jossain Radio Rockin taannoisessa haastattelussa tuntui olevan kovinkin tosissaan elämäntyylinsä kanssa...
  • Lähetetty: 26.07.2010 13:41

Lainaus: Piiskansiima

Tiedä häntä sitten, ainakin jossain Radio Rockin taannoisessa haastattelussa tuntui olevan kovinkin tosissaan elämäntyylinsä kanssa...

Ja martinahan on antanu asiantuntijalausuntoja siitä miten ainakin puolella suomalaisista naisista on silikonit ja loppujenkin vissiin kannattais niitä harkita, kertoo paljon siitä millasessa kuplassa jotkut elää. Alkaa joku goottityylikin vaikuttaa jotenkin "luonnonkauniilta" tollasiin "itsensä korjailijoihin" verraten. KOLME eri tavoin muokkaavaa toimenpidettä nenään, hei haloo, se on pelkkä nenä. Kuitenkin.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.07.2010 18:14

KOLME eri tavoin muokkaavaa toimenpidettä nenään, hei haloo, se on pelkkä nenä. Kuitenkin.

Toisaalta, jos leikkausta harkitsee, niin tekeekö enää eroa onko sitä paranneltu kerran vai kolmesti? Kuitenkin niitä leikkauksia pystyy yhdistelemäänkin.

Miten tuollanen sopusuhtainen ja kasvonpiirteiltään kaunis tyttö haluaa itseensä NOIN VITUSTI "parannuksia"?

Koska hänellä on vääristynyt kuva omasta vartalostaan? Ehkäpä hän ei näe vartaloaan ja kasvojaan kuten me näemme. Ei voi tuomita etteikö hänen harkitsemansa leikkaukset olisi ihan yhtä tarpeellisia kuin jonkun toisenkin leikkaukset, vaikka ne turhilta ja älyttömiltä vaikuttavatkin. Onhan tännekin moni minun mielestäni upean näköinen tyttö kirjoittanut harkitsevansa jonkinlaista leikkausta. Vai tekeekö muka eron että haluaako parannella yhden "ison" virheen kuin monta pientä?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit