Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

meikeistä.

Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.06.2008 20:05
Täytyy tunnustaa, etten ole eläessäni omistanut meikkivoidetta. Hankinnassa olisi kyllä, haluan tarpeeksi vaalean, joka ei kuitenkaan ole valkoinen. Eikä ihan ylihinnoiteltu, kohtahan olen köyhä opiskelija Olen vaan niin onneton meikkien kanssa, etten tiedä, mikä olisi hyvä. Vinkkejä? Layil kehui Kryolanin meikkivoidetta, merkki itsessään on täysin never heard, mistä näitä mahtaisi saada? Entäs hinta?
Kirjoittanut: Vulpecula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Vulpecula
  • Lähetetty: 09.06.2008 20:40
Stargazerin kajaali on ainakin ollut ihan onnetonta kamaa.. Ei pysy kunnolla ja joutuu muutoinkin melkeinpä hankaamaan, että siitä jotain väriä tulis.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.06.2008 10:32
Auttakaas! Mä en mistää löydä ihan törkeen tumaa violettia huulipunaa! Sellasta lähes mustaa..
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.06.2008 12:32

Lainaus: FrozenCorpse

Mä en mistää löydä ihan törkeen tumaa violettia huulipunaa! Sellasta lähes mustaa..

En kyllä muista itsekään missään törmänneeni. 90-luvullahan tuollaisia oli, muistan isosiskollakin olleen. Laita tavallista violettia ja mustaa?
  • Lähetetty: 13.06.2008 13:30
Pitää kokeilla. Ostin tuossa tumman luumun ja se itsessään on jo aika kiva, mutta vielä vähän tarttisi lisää tummuutta. Voisin kokeillakin..
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.06.2008 13:38
Grimasin meikkivoiteetkin on oikein päteviä! ;) Maaskeeraajien sekä meikkaajien suosiossa kuulemani mukaan.
  • Lähetetty: 17.06.2008 10:30