Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

meikeistä.

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.06.2008 20:52

Lainaus: BronzeRain

Vähän off topic, mutta teki tuskaa lukea tuo oikein.

Et ollut ainoa... jouduin miettimään monta kertaa miten jätökset liittyvät puuteriin. :O

Ostin Grimasin mustan luomivärin, se oli tällä haavaa ainut Oikeasti Musta luomari jonka kaupoissa kierrellessäni löysin. En kyllä käynyt katsomassa MACin myyntipistettä, osin siksi että himoitsen muutamaa huulipunaa ihan liikaa varallisuuteen nähden enkä olisi takuulla voinut ostaa vain luomiväriä...
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.06.2008 12:18
Oho, sori.. Kipeenä ei oikein aivot aina toimi kuten pitäis..
Kirjoittanut: Lucianne (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.06.2008 21:59
Onkos kenelläkään muuten kokemusta Lumenen mineraalipuutereista?
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.06.2008 18:19

Lainaus: Lucianne

Minulla on sellainen käytössä ja tykkään kyllä kovasti. Hyvänlaatuista tuntuu olevan ja levittyy nätisti kasvoille. Käytän vaaleinta sävyä, ja se on minulle varsin sopiva. Ihan vitivalkoista puuteria en nimittäin halua ainakaan päivittäisessä elämässä käyttää ja taas useissa muissa meikkisarjoissa kaikkein vaaleimmatkin sävyt ovat minulle liian tummia.
Kirjoittanut: Rowena (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.06.2008 19:54

Lainaus: Lucianne

Mulla on myöskin hyviä kokemuksia näistä. Tuota vaaleinta sävyä tulee täälläkin käytettyä, ja tähän asti ainakin olen ollut tyytyväinen. Mainostan myöskin niitä paljonpuhuttuja Grimasin tuotteita, varsinkin luomiväreistä tykkään kovasti. Kunnolla tulee väriä ja kokemukseni mukaan kestävätkin hyvin.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.06.2008 17:57
AArrgghhhhh... Meikkivoiteen löytäminen tuottaa pahasti ongelmaa :S Oon selannut varmaan KAIKKI läpi, eikä yksikään ole tarpeeksi vaalea iholleni :S Aina näkyy naaman ja kaulan väri ero. Pitää kai sitten pian jo ostaa se TÄYSIN valkoinen värivoide kun muu ei enään auta :S
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.06.2008 11:05

Lainaus: Vampiric_

Pitää kai sitten pian jo ostaa se TÄYSIN valkoinen värivoide kun muu ei enään auta :S

Tai sitten voit ostaa sen valkoisen meikkivoiteen ja sekoittaa sitä jonkin meikkisarjan vaaleimman meikkivoiteen kanssa niin että saat oman ihosi sävyistä voidetta.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.06.2008 12:37

Lainaus: Swanette

Tai sitten voit ostaa sen valkoisen meikkivoiteen ja sekoittaa sitä jonkin meikkisarjan vaaleimman meikkivoiteen kanssa niin että saat oman ihosi sävyistä voidetta.

Niin no, iteki aattelin että vois tehdä näin.
Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.07.2008 12:49
Kiitos muuten kaikille vinkeistä täällä! Viime viikolla tylsyyteeni lueskelin tätä aihetta ja bongasin että monet puhuivat merkistä Grimas. Otin ja menin sitten ja ostin ennen Lumousta perjantaina Grimasin valkoisen puuterin Tamperrrreen Naamiohuvit kaupasta. Kyllä on hyvä puuteri!
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Melia
  • Lähetetty: 20.07.2008 14:54
Hei immeiset, etsiskelen eri värisiä eylinereitä/nestemäisiä rajauskyniä... tai jos löytäisi edes valkoisen, niin sekin auttaisi.

Olen nähnyt ihmisillä kuvissa sellaisia meikkejä, joissa olen huomannut sellaisia turkooseja, vihreitä yms. vetoja joiden epäilen olevan tehty nestemäisillä rajauskynillä. Näitä siis selkäesti saa jostakin, ehkä jopa Suomesta?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit