Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

meikeistä.

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.07.2009 13:15
Jep, irtoräpsytinkeskustelua pukkaa tuolla!

Voisin tähän kuitenkin kommentoida sellaista, että itse en ole suht ahkerana irtoripsien kuluttajana havainnut ihon tai ripsien kulumista vaikka yleensä otan ripset irti ihan vain repäisemällä. Ei, se ei satu kun liimaa on oikea määrä ja kun sitä ei ole sutinut omiin ripsiin.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.09.2009 22:22
Mulla on noita pakkeleita kertynyt ihan mukavasti useampaan pussukkaan, mutta lähemmäs päivittäin käytän:
- Lumenen Hydra Drops Kalpea kuu - meikkivoidetta
- Lumenen mustaa ripsaria (harmaa puteli ja sininen korkki)
- Seppälästä joskus ostettu monen monta sävyä sisältävä luomiväripaletti, maksoi huimat 90 snt!
- Lumene Natural Code kajali mustana, oon ihan totaalisen kääntynyt siihen! Anytimea käytin aiemmin ja sehän suttasi, mutta tuo ei inahdakaan ja lähtee (melkein) sovinnolla pois. Suosittelen!

Viihteelle sitten on eri tuotteet luomivärin ja muutaman muun osalta... Niistä jaarittelen joskus toiste.
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.10.2009 16:29
Osaisikohan kukaan kertoa mistä voisin löytää semmoisen baby pink värisen (prinsessa vaaleanpunainen) kynsilakan ja huulipunan? Tässä kaupungissa on nykyisin jopa Kicks niin sieltä kyllä löytyi aika hyvä kynsilakka, mutta huulipunaa ei ihan sitä mitä haen. Parista nettikaupastakin katsoin.
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.10.2009 17:25
Täällä on käytössä arkena (kun menen muualle kuin töihin, siellä meikit valuvat kuitenkin pois naamasta siinä hikoillessa) tällainen setti:
-Maybellinen dream matte mousse, sävynä ivory (minulla on siis hyvin vaalea iho)
-Saman puljun puuteria, myös vaalea sävy
-Rimmelin musta eyeliner
-Lumenen luomiväri, missä valkoinen sekä musta luomiväri samassa
-Lumenen ripsiväri, en nyt nimeä muista
-Alaluomelle silmän sisänurkkaan hiukan kajalia
-Väritän kevyesti kulmat omieni päälle Rimmelin kulmakynällä

Vaihtelevasti tulee sitten pistettyä muitakin luomivärejä ja/tai huuliin jotain kiiltoa mutta minulla on sen verran huonot paletit ettei niillä mitään nättiä saa aikaan. Kunnon värit pitäisi hommata. Chanelin meikkisetti löytyy ja se toimii erittäin hyvin, sävyt ovat siinä vain turhan pliisuja minun makuuni.
Kirjoittanut: Defiini (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Defiini
  • Lähetetty: 18.10.2009 22:25
Itse olen jotenkin vakautunut käyttämään body shoppia. Eipä oikeastaan muita merkkejä meikkipussista löydy.. Stargazerin valkoinen puuteri on. Perusmekkiin kuuluu kulmien piirto kajaalilla ja rajaustussilla, silmien rajaus kajaalilla ja rajaustussilla, jonkin värinen luomiväri (riippuu päivästä), ripsiväri harvoin laitan huulille mitään.
Kirjoittanut: mustakynsi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.10.2009 16:00
ihan pakko oli tulla kysymään.että osaisko kukaan sanoa mitään hyvää vedenkestävää kajaalia? joka myös pysyis kunnolla eikä suttais silmän alusia ihan suttusiks ja mustiks.tämän hetkinen "veden kestävä" ei meinaa pysyä ainakaan hikoillessa sitten millään paikallaan.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.12.2009 00:59
Jahas, Twilight tuppaa näköjään nykyisin jo ihan naamallekin. And then I lol'd...
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.12.2009 08:53

Lainaus: mustakynsi

osaisko kukaan sanoa mitään hyvää vedenkestävää kajaalia?

Ainakin Isadoralla on lähes vedenkestävä kajaali. En muista valitettavasti nimeä itselläni ei ole koskaan levinnyt, vaikka kyljessä lukee muistaakseni Long-lasting. Tällähetkellä Lumenen kajaali missä myös lukee Long-lasting. Hyvä, mutta leviää helpommin kuin tuo Isadoran.

Nestemäisistä kajaaleista olen tykästynyt Isadoran kokonaan vedenkestävään kajaaliin, ei lähde millään pois! Toiset hyvät vaihtoehdot ovat Artdecon ja Isadoran "tussikynät" eli kynä mistä tulee nestemäistä jälkeä, itselläni eivät ole koskaan levinneet. Huomaa varmaan, että lempimerkkejäni meikeissä on tuo Isadora + Artdeco, Lumene ja Loreal
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.12.2009 12:03
Vedenkestävistä sen verran, että itse olen käyttänyt Goshin vedenkestävää eyelineria ja se tosiaankin kestää. Oli meinaan olkapäähän piirrustettu syystä tahi toisesta sydän, joka kesti sitten sen torstaista maanantaihin, useat suihkuttelut, kuivailut ja muut pyyhkimiset. Kestää hikoiluakin oikein loistavasti.

Goshin kajaleista (ne kiinteät kamat, ololololol) en osaa vielä sanoa mitään, tarkoituksena olisi johonkin väliin päästä kokeilemaan (vedenkestävää) punaista sellaista alaluomeen. Toivoakseni kestää.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.12.2009 15:40

Lainaus: Chrystalis

Goshin vedenkestävää eyelineria

Itse omistan yhden värin ja haluaisin niitä lisää! Todellakin kestää ja kestää, poispesukin vie aina ikuisuuden että saa edes suunnilleen kaikki pois.. Miinuksena tosin se että kuivuminen kestää todella kauan. Itse ainakin olen niin kärsimätön ja hätäinen että onnistun lähes poikeuksetta leväyttämään ne rajaukset kun en malta odottaa sitä kuivumisen vaativaa ikuisuutta -.-
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit