Gootti.net

meikeistä.

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.01.2011 16:36

Lainaus: Embize

Lähetin silloin mailia sinne Lookfantasticiin, mutta sietlä tuli vain kai joku automaattinen viesti

Itse jos olisin saanut kuvaillun kaltaisen viestin, lähettäisin saman tien uuden viestin jossa painottaisin vahvasti sitä seikkaa, että tilausstatuksen mukaan tilausta ei ole edes laitettu postiin ja näin ollen postia on turha syyttää asiasta. Liikaa ei kannata odotella sillä jos asia menee niin pitkälle että sitä joutuu selvittelemään Paypalin/Luottokunnan/jonkun rahaa siirtävän tahon kanssa keille voi valittaa niin näillä tahoilla on yleensä aikaraja valituksen tekoon. Suosittelen siis aktiivista mailispämmiä.

Lainaus: Lunatica

Kaveri suositteli http://www.everydayminerals.com/ Sivustoa

Voisin suositella tuota itsekin, hyvälaatuisia meikkejä ovat ja värivirheiltäkin välttyy todella mukavasti kun voi tilata ensin näytekokoja. Omalla kohdallani tosin huomasin, ettei herkkä ihoni kestä mineraalien pyörittelyä naamaan joten siirryin takaisin tavallisiin meikkivoiteisiin... :/
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.01.2011 16:42
Jee! Meikit tuli tänään
Aika outoa että siinä luki order placed, mutta pääasia että tulivat määränpäähänsä.
En ole vielä juurikaan testaillut niitä, mutta vaikuttavat hyviltä jokatapauksessa.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.01.2011 10:35
Ärgh! Ei löydy Tampereen liikkeistä, eikä netin ihmemaastakaan ripsentaivuttajaani sopivaa vaihtotyynyä. Ainoa ratkaisu on ilmeisesti ostaa kokonaan uudet taivuttajat. Kaikki on jotain tweezermaneja nykyään...Mun taivuttajissani ei ole ollut ikinä mitään vikaa mutta nyt toi tyyny on kyllä ihan hirveessä kunnossa...

Asiasta viidenteen, kuka osaa valistaa miksi esim kajaalikynät on aina niin pitkiä? Esim. jos haluan kokeilla jotain uutta merkkiä on pakko ostaa sellainen hirveä keihäs kun oikeasti tarttisin sellaisen ihan pikkupätkän ens alkuun ja ostaisin sitten sen keihään jos havaitsen tuotteen hyväksi...Plus ne keihäät ei hevillä mahdu mun pikkaseen meikkipussiini...
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.01.2011 16:44

Lainaus: Polyunsaturated Doll Blood

Asiasta viidenteen, kuka osaa valistaa miksi esim kajaalikynät on aina niin pitkiä? Esim. jos haluan kokeilla jotain uutta merkkiä on pakko ostaa sellainen hirveä keihäs kun oikeasti tarttisin sellaisen ihan pikkupätkän ens alkuun ja ostaisin sitten sen keihään jos havaitsen tuotteen hyväksi...Plus ne keihäät ei hevillä mahdu mun pikkaseen meikkipussiini...

No, ainakin ne kajalit sitten kestää vuodesta toiseen, kun eihän ne hirveän nopeasti mene pilalle.

En itse useinkaan meikkaa, pelkästään jos menen juhliin/baariin/klubille, mutta ärsyttää silti yksi asia, mikä näin talvella varsinkin on yleistä: eli kuiva iho + puuteri. Mulla on semmosta aika tehokasta vaaleeta puuteria, joka peittää ihan sellaisenaan - en siis käytä lisäksi meikkivoidetta tai muuta vastaavaa. Mut sit kun on kuiva iho, varsinkin siinä nenän seutuvilla, niin vaikka rasvaa naaman apteekista saatavalla ihoöljyllä ennen meikkaamista, silti puuteroimisen jälkeen iho näyttää hilseilevältä ja kuivalta. Onko mitään kikkaa tämmöseen ongelmaan?
Kirjoittanut: Lunatica (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.01.2011 18:47

Lainaus: Felicia

Mut sit kun on kuiva iho, varsinkin siinä nenän seutuvilla, niin vaikka rasvaa naaman apteekista saatavalla ihoöljyllä ennen meikkaamista, silti puuteroimisen jälkeen iho näyttää hilseilevältä ja kuivalta. Onko mitään kikkaa tämmöseen ongelmaan?

Puuteriahan ei oo tarkotettu pelkästään käytettäväks..Riippuen sitten tietysti onko kyseessä meikkipuuteri vai kivi/viimeistelypuuteri. Meikkipuuterissa on "meikkivoide itsessään mukana eli sen alle ei tarvitse kuin kosteusvoiteen, mahd. peitevoide/pohjustusvoide. Ja mielellään siis alle jotain muutakin kun pelkkä kosteusvoide..
Hilseily voi myöskin johtua siittä että sulla vaan on väärät tuotteet jotka ei sovi sun ihotyypille..
Kannattaa suunnata esim Kosmetologille kyselemään mtikä olis sopivia tuotteita just sun iholle..Ne osaa neuvoa.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.02.2011 13:58
Apua tarvitaan! Osaisiko joku sanoa kuin apteekin hyllyltä, että mikä tussirajausväri olisi hyvä silmien rajaukseen. Etsin sellaista idiootivarmaa, jossa on jämäkkä kärki, eikä sellainen pieni hiipake jolla sössin taatusti. Olen käsittänyt, että sellaisella tussirajauksella saisi paremman jäljen kun kajalilla. Paraskin kajali haalistuu ja nuhjaantuu, vaikka Lancomella olen tähän asti melko hyvin pärjännyt. Mutta jos parantaa voi, niin miksei...?
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.02.2011 16:33

Lainaus: Natassja

Osaisiko joku sanoa kuin apteekin hyllyltä, että mikä tussirajausväri olisi hyvä silmien rajaukseen.

Mulla huonoja kokemuksia yhdestä tussirajausväristä. Se oli joku Oriflamen rajaustussi.
Se kuivui todella äkkiä, mutta sai sillä kuitenkin todella tarkkaa jälkeä eikä huteja niin helposti tullut.
Ja kyllähän sillä varmasti paremman ja kestävämmän lopputuloksen saa.
En kuitenkaan osaa saanoa sen enempää kun en pahemmin ole niitä käyttänyt.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.02.2011 18:45
Ainoo mikä mulla ei oo levinny on iha tavallinen musta eye-liner. lumenen, isadoran ja rimmelin merkkisiä mulla on ollut...
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.02.2011 19:06

Lainaus: Natassja

Osaisiko joku sanoa kuin apteekin hyllyltä, että mikä tussirajausväri olisi hyvä silmien rajaukseen. Etsin sellaista idiootivarmaa, jossa on jämäkkä kärki, eikä sellainen pieni hiipake jolla sössin taatusti. Olen käsittänyt, että sellaisella tussirajauksella saisi paremman jäljen kun kajalilla.

Tussilla on vaikeampi piirrellä rajoja kuin normaalilla eyelinerillä. Helpoin on ainakin omasta mielestäni kakkurajausväri (jolle saattaa olla parempikin nimi), jossa rajaamisessa käytetään erillistä sivellintä. Saattaahan olla, että kuvisharrastuksenikin vaikuttaa siihen, että sivellin on helpoimman tuntuinen.. Tussin ongelma on mulla ainakin siinä, että luomet ovat hehkeän "venyvät" (enkä ole edes keski-iässä tai mitään: D) verrattuna esim. kämmeneen, jolloin käden iholla kivalta näyttävää viivaa on vaikea saada silmäluomeen. Kakkuväri ei ole edes yhtä armoton kuin tussi tai normilaineri, joilla viivan ja ihon välinen kontrasti on suurempi, vaan rajasta saa pehmeämmän näköisen.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.02.2011 20:16
Kiitos Myria. Pensselin hommaamisessa saan varmasti apua kosmetiikkaosaston myyjiltäkin. Ainakin Stockmannilla, jos laittaudun oikein hienoksi rouvaksi! Maihareilla ei saa ihan niin hyvää palvelua kuin toivoisi.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit