Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

meikeistä.

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.02.2011 21:45
Stockalla kannattaa mennä eyeliner-asioissa MACin ständille ja ostaa Fluidline-rajausväri sävyssä Blacktrack. Se kestää, kestää ja kestää, kastumiset ja nukkumiset ja kaikki. Jos ei ole varaa törsätä Macin siveltimeen, niin Grimasin eyelinersivellin on myös hyvä vaihtoehto.
Kirjoittanut: Aural (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.02.2011 19:52
Onko kellään kokemusta kulmakarvageelien (siis muotoiluun, ei poistamiseen tarkoitettujen tuotteiden!) käytöstä? Omat kulmani ovat luonnostaan aivan miten sattuu, ja koska kuitenkin olen hiljattain saanut päähäni antaa niiden olla vähän tuuheampina kuin yleensä, niin olisi varmaan syytä sitten... sliippailla niitä. Osaako joku suositella jotain hyvää merkkiä? Olen katsellut kaupassa GOSHin tuotetta, mutten ole hinnan takia viitsinyt ostaa, jos siitä ei olekaan yhtään mitään iloa...
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.02.2011 08:04

Lainaus: Aural

Onko kellään kokemusta kulmakarvageelien (siis muotoiluun, ei poistamiseen tarkoitettujen tuotteiden!) käytöstä?

Mulla on jotain Lumenen kulmakarvojen muotoiluun tarkoitettua geeliä vai miksikä sitä nyt voisi kutsuakaan. Itsellänikin kulmat miten sattuu.
Se on sellaista todella vaaleanruskeaa ainetta jonka kuitenkin pitäisi sopia kaikenvärisille kulmille.
Itselläni ei hirveän hyvin ole toiminut jostain syystä. Aluksi kun se laittaa kulmille niin silloin ne ovat vielä siistin näköiset, mutta kun jonkin ajan päästä katsoo niin ne ovat taas entisellään.
Itsekin kaipailisin jotain tehokkaampaa kulmien muotoiluun tarkoitettua tuotetta.
Mutta kannattaa varmaan kokeilla mikä itselle sopii parhaiten
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.02.2011 20:39
Katselin juuri tänään kaupassa tuota Lumenen tavaraa, mutta jätin (onneksi) ostamatta. Mullakin riesana kulmakarvat, joilla on oma tahto ja halu roikkua typerästi, jolloin niitä saa koko ajan olla laamimassa. Jos joku tietää hyvän geelin niin vinkatkoon, tai siirryn Erikeeperiin.
Kirjoittanut: Silence (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.02.2011 14:08
Itse pidän kulmakarvani ojennuksessa siten, että suikutan hiuslakkaa esim. jollekin pahviliuskalle sen aikaa, että suihkuttamani läiskä näyttää märältä, ja sitä lakkaa siten sudin/töpötän kulmiini. : D Pysyy ojennuksessa koko päivän, jos hiuslakka on hyvää. En sitten tiedä että kuinka ''terveellinen'' vaihtoehto iholle, mutta itellä ainakaan ei oo koskaan tuottanut mitään ongelmia.

Ja mielikuvitushatun nosto sille, joka tajusi mitä ajan takaa!
Kirjoittanut: Vampiric (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2011 18:42

Lainaus: Silence

Itse pidän kulmakarvani ojennuksessa siten, että suikutan hiuslakkaa esim. jollekin pahviliuskalle sen aikaa, että suihkuttamani läiskä näyttää märältä, ja sitä lakkaa siten sudin/töpötän kulmiini. : D

Olen ainakin lukenut, että hiuslakkaa käyttävät myös jotkut meikkitaiteilijat, joten ei mikään huono juttu Mutta en tosiaan tiedä onko se loppupeleissä hyväksi iholle, mutta jos hekin kerran niin tekevät niin tuskin.
Kirjoittanut: Lunatica (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.02.2011 18:53

Lainaus: Vampiric

Lainaus: Silence
Itse pidän kulmakarvani ojennuksessa siten, että suikutan hiuslakkaa esim. jollekin pahviliuskalle sen aikaa, että suihkuttamani läiskä näyttää märältä, ja sitä lakkaa siten sudin/töpötän kulmiini. : D

Olen ainakin lukenut, että hiuslakkaa käyttävät myös jotkut meikkitaiteilijat, joten ei mikään huono juttu Mutta en tosiaan tiedä onko se loppupeleissä hyväksi iholle, mutta jos hekin kerran niin tekevät niin tuskin.

Siinä tapauksessa hiuslakkaa ei sais suihkuttaa hiuksiinkaan koska siinäkin päänahkaan menee ainetta jonkinverran joka kerta
Itse käytän juurikin hiuslakkaa pumpulipuikon avulla tai sit läpinäkyvää ripisiväriä (melkein sama kun kulmageeli). Tietysti jos löytyy hiusgeeliä tai vahaa, niitäkin voi käyttää. Kunhan vaan kohtuudella. Jos on paljonkin hajusteita yms, saattaa herkissä silmissä tuntua kun niin lähellä ovat silmiä..
Kirjoittanut: Neminess (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.03.2011 15:17
Kulmakarvageeleistä en tiedä kauheasti mutta luomiväreistä oli puhetta aiemmin täällä. Luomivärit eivät sotkeennu/sotke jos luomet puuteroi. Meikki pysyy kanssa paremmin jos on puuteria naamassa. :3 Joskus kun oli paksummat kulmat niin käytin ihan hiusgeeliä ja luomiväriä kulmiin. Hyvin pysyivät ojennuksessa. Ainut ongelma minkä ite huomasin siinä oli se että kulmista tulee aika helposti tummemmat ja geelin merkistä riippuen kulmat menee sekaisin jos esim vaihtaa paidan tai muuten osuu niihin. Näin.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 04.03.2011 16:33
Juuri tilasin sugarpillitä hienoja luomivärejä. Niitä on kehuttu joten päätin nyt kokeilla, kaverin kanssa kimppatilattiin.

http://www.sugarpillshop.com/collections/shop
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.03.2011 17:05
Mekin tehtiin myös yhden kaverin kanssa joskus ennen joulua kimppatilaus tonne Sugarpilliin. Hyvin pysyvät silmissä minullakin jolta kaikki varisee yleensä pois.
JA ehdottomasti plussaa niistä myöskin ylisöpöistä pakkauksista :3
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit