Gootti.net

meikeistä.

Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.04.2011 13:35
Pääasiassa kynsijuttuja eBaystä tilanneena nuo erot eivät ole niin hätkähdyttäviä enää.: P Tilasin juuri uuden ja iskemättömän pullon (18 ml) Orlyn pikakuivattavaa päällyslakkaa muistaakseni n. 8 euron hintaan, alle kympin se joka tapauksessa oli, postarit mukaan laskettuna. Eilen kattelin samanlaista putelia Stockalla, 19,90. Muitakin lakkoja saa jopa lähes kympin halvemmalla kuin Suomesta (esim. OPI ja China Glaze). Koristelulakkojen Suomen tarjonnan halvinta päätä on varmaan Kissin kolmen lakan setti, n. 13,50 euroa, eBaystä tilasin 26 koristelulakkaa n. 18 eurolla. Ei tule enää hirveästi osteltua kynsilakkoja Suomesta.
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.04.2011 13:57
No ei kai tuolla hintaerolla o.o!

Kammoksuin ajatusta mustista kulmakarvoista, mutta annas olla kun kokeilin mustaa stargazerin luomiväriä kulmiin, ja hyvältä näyttää! Tuli sellainen pehmeä vaikutelma, ei näytä lainkaan ömm... päällelätkäistyiltä kulmilta, niin kuin liian tummalla kynällä taiteillessa. Me likes
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.04.2011 15:40
Löysin olisiko Anna lehdestä hyvän keinon silmänalusten peittämiseen.
Itsellä jotenkin nuo silmänalusille tarkoitetut peitevoiteet on hankala levittää ja tuntuu että helposti tulee laitettua sitä liikaa. Ja muutenkin helposti silmänaluset näyttävät jotenkin vaaleammalta kuin muu iho.
Lehdessä oli siis neuvottu että luomivärinpohjustuvoiteet ovat myös hyviä siihen, koska niissäkin on peittävyyttä. Sopii varmaan parhaiten niille joilla ei ole kovin tummat silmänaluset, mutta kuitenkin sellaiset että tarvitsevat peittämistä.
Nyt olen vähän aikaa käyttänyt vain ja ainostaan silmänalusten peittämiseen Urban Decayn primer potionia ja peittävyys riittää hyvin, koska mulla ei ole kovin tummat silmänaluset.
Varmaan parhaiten toimii nestemäinen pohjustusvoide.
Suosittelen kyllä kokeilemaan vaikkapa juuri tuota Urban decayn primer potionia
Itsellä ainakin on helpompaa silmänalusten peittäminen juuri tuolla tuotteella.
Tai miksei jollain toisellakin tuotteella. Varmaan siihen tarkoitukseen voisi käydä myös Too facedin shadow insurance.
  • Lähetetty: 20.04.2011 18:12
^ Embize, onko tou Urban Decayn voide kuinkakin kallis, ja mikä sen saatavuus on (eli onko kovinkin vaikea löytää)? Meinaan täällä olisi tarpeessa juurikin ei übertummien silmänalusten peittoon tarkoitettu tuote...
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.04.2011 19:15
Orthoxina voi käydä katsomassa ainakin HQHairin sivuilta. Brittiläinen firma. Itse käytän tuota UD:n primeria vaan yläluomille, koska ei sovi enää tällaisen kolmikymppisen silmänalusten peittämiseen hehheh. Pitää olla kosteuttavampaa laatua! Esim. Benefitin Erase Paste peittää synkimmätkin silmänaluset ja on koostumkseltaan juuri passeli. Sitäkin löytyy HQHairilta.
http://www.hqhair.com/health-beauty/brands/urban-d ecay.list
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.04.2011 19:36

Lainaus: Orthoxina

onko tou Urban Decayn voide kuinkakin kallis, ja mikä sen saatavuus on (eli onko kovinkin vaikea löytää)? Meinaan täällä olisi tarpeessa juurikin ei übertummien silmänalusten peittoon tarkoitettu tuote...

Ainakin itse olen ostanut omani LookFantasticista. Siellä se maksaa noin 13e.
En tiedä saako jostain halvemmalla.
Tässä linkki sinne: URL
Itse käytän sitä myös luomivärin pohjustamiseen ja on siihen myös oiva tuote
Ja siihenhän se on alunperin tarkoitettukin.
  • Lähetetty: 21.04.2011 07:36
Oo, eikä edes pahan hintainen! Plus tietenkin aivan suunnattoman herkullinen puteli : P...

Pittääpi varmaan ruveta tekemään hankintalistaa, mihin lykätä kaikki tarvittava ja ruveta ostamaan aina yksi kerrallaan, muutoin unohtuu ja tulee pistettyä rahat sitten heräteostoksiin... -.-'

Kiitos, naiset, tieto tuli tarpeeseen .
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 21.04.2011 08:00
Kerrankin tarvitsen apua ja vinkkejä! Minulla on nähkääs sellainen ongelma, että kun laitan ripsiväriä, se jossakin vaiheessa vuotaa niin, että silmieni alle muodostuu musta rengas. Speksejä:

1. Rengas on riippumaton siitä käytänkö vedenkestävää vaiko tavallista ripsiväriä
2. En ainakaan ole huomannut että johtuisi ripsivärin varisemisesta, muutenhan kyseessä olisi vain yksittäisiä tahroja siellä täällä
3. Erityisen pahaksi ongelma muodostuu jos minulla on lisäksi mustaa, nestemästä eyelineria yläluomellani.
4. Ripsien taivuttaminen ei auta hittojakaan, ja renkaan koko on myös riippumaton siitä miten monta kerrosta ripsiväriä olen laittanut
5. Ongelma on ollut sama niin Maybellinen kuin Lumenenkin ripsivärien kanssa.

Tips and tricks, mikä hitto tässä oikein auttaisi? Ja mikä ihme on syynä, silmien kosteusko? Kuivuus? APUVA!

EDIT: Löysin yllättäen netistä jonkinmoista jelppiä. Jos jollakulla muulla siis on samaa probleemaa, tästä saattaa olla hyötyä:
http://makeup.lovetoknow.com/Bleeding_Mascara
Kirjoittanut: Vampirella (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.04.2011 20:45
Nyt kun kesä lähestyy ja lämpötilakin nousee, niin onko kellään muulla täällä sellaista ongelmaa, että tuppaa hikoilemaan niin pahasti, että meikkivoiteet lähtee liikeelle? Itsellä on tismalleen tällainen ongelma, tai sen mahdollisuus, sillä kovakallona en koskaan suostu luopumaan rakkaasta nahkatakistani ajoissa. Lisäksi toinen ongelmani on hikoilun lisäksi se, että meikkivoide tuhriintuu ja iho kesii.

Onko siis kellään muulla tällaisia dilemmoja, kuinka niistä selviätte ja mitä vinkkejä antaisitte? Onko se kiinni vain meikkivoiteen laadusta, vai mistä? Vai teettekö kuten minä ja luovutte leikistä jo alkuunsa, ja jätätte meikkivoiteet odottamaan syksyä?

Huom! Meikkivoiteeni merkki on Manic Panic, jos jotakuta kiinnostaa
Kirjoittanut: Emilia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.04.2011 23:41
*Heetteri* Yksi keino olisi kokeilla esim. Kanebon ripsivärejä, jotka lähtevät irti vasta +38C vedellä pestäessä (niitä taitaa olla tällä hetkellä kolmea erilaista). Eli ne eivät varise tai sottaa (ei ainakaan omassa käytössäni). Muillakin merkeillä saattaa olla samantapaisia ripsareita, mutta en muista, että millä. Lähteekö myös rajausväri leviämään, vai vain mascara? Rajausvärejäkin saa vedenkestävänä, mutta jos luomet rasvoittuvat, niin ne saattavat levitä pahemmin kuin vesiliukoiset ihon oman öljyisyyden vuoksi. Toivottavasti ongelmaan löytyy ratkaisu.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit