Gootti.net

meikeistä.

Kirjoittanut: Lost (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 06.05.2011 21:13
Voisko joku keroo mulle, et kuinka kannattavaa on et piirtää kulmat itse? ja millä ne kannattaa piirtää, et ne kestää koko päivän?

Hinta mieluiten alle 8 euroo
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.05.2011 21:47

Lainaus: Lost

Voisko joku keroo mulle, et kuinka kannattavaa on et piirtää kulmat itse? ja millä ne kannattaa piirtää, et ne kestää koko päivän?
Hinta mieluiten alle 8 euroo

Itse piirsin vielä jokin aika sitten kulmat itse, mutta sitten aloin kaipaamaan luonnollisempia kulmia takaisin ja kasvatin kulmakarvat takaisin. Omasta mielestä piirretyt kulmat voivat olla aika luonnottomat, mutta jos osaa ne hyvin piirtää eikä tee niistä mahdottoman kaarevia ja ohuita viivoja niin ne voivat olla myös kivat.
Kannattaa myös miettiä sitä että jos/kun haluaa kulmakarvat takaisin että ne eivät pakosta kasva enää normaalilla tavalla.
Itsellä on käynyt vähän niin. Tuntuu että vasemmassa kulmassa karvat kasvaa jonkin verran huonommin kuin oikeassa.

Parhaiten kulmat varmaan kestäisi geelieyelinerillä piirrettäessä. Ainakin olen kuullut joidenkin käyttävän sitä siihen tarkoitukseen
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.05.2011 21:54
Kävimpäs eilen Seppälässä ja siellä oli hyvä alennus MSCHIC meikeistä.
Sain huulipunan, huultenrajauskynän ja poskipunan hintaan 10e
Elikkä kaksi tuotetta maksoi kumpikin 5e ja yhden tuotteen sai vielä kaupan päälle koska oli ota 3 maksa 2 tarjous meneillään.
Mielestäni sain nuo halvalla kun normaalisti nuo meikit taitaa maksaa yli 10e.
Kirjoittanut: OngelmaTeini (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.06.2011 10:57
Millä tavalla meikkaatte pärstänne joka päivä?

Itse en ole vielä omaksunut omaa tapaa meikata, joten jos joku haluaisi avustaa, niin ollos hyvä
Kirjoittanut: Lunatica (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.06.2011 11:22

Lainaus: OngelmaTeini

Millä tavalla meikkaatte pärstänne joka päivä?

Itse en ole vielä omaksunut omaa tapaa meikata, joten jos joku haluaisi avustaa, niin ollos hyvä

Meneppäs Youtubeen. Siellä on niitä videoita vaikka kuinka paljon, joissa neitit meikkailee..Toiset on surkeempia kun toiset, ja mukaan mahtuu oikein ammattilaisiakin Itse olen sieltä löytänyt eri tyylejä silmämeikkeihin, ettei aina ole vaan perus vaaleeta luomiväriä
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.06.2011 14:33
Nuo youtuben tutoriaalit on kyllä käteviä. Itsekin niistä hakenut oppia ja inspiraatiota.

Nyt on kuiten pakko tulla hehkuttamaan aivan upeaa peiteainetta; tilasin pretty.fistä L'Orealin Concealer Minerals -putelin, enkä olisi ikinä uskonut että mikään jauhemainen peittää niin hyvin! Plus iholle ei jää peitevoiteen tahmeutta ja häivytys onnistuu paremmin. Olen edelleen ihan puulla päähän lyöty siitä, kuinka se peittää. Varsinkin tällaiselle ikuisen murrosiän uhrille se on varsin oiva tuote .
Kirjoittanut: fanget sjel (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.06.2011 09:47

Lainaus: Lost

Voisko joku keroo mulle, et kuinka kannattavaa on et piirtää kulmat itse? ja millä ne kannattaa piirtää, et ne kestää koko päivän? Hinta mieluiten alle 8 euroo

En tiedä sen kannattavuudesta, mutta omat luonnolliset kulmani ovat ainakin niin rumat ja liian alhaalla, joten piirrän itse. Kulmista on jäljellä pari senttiä tuossa alussa ja siihen päälle piirrän aluksi omaa kulmaa myötäillen ja loppuun voi tehdä minkälaisen kiekuran tahansa, kun siellä on "vapaata tilaa". En kyllä ole vielä uskaltanut kokonaan kulmistani luopua.
Itse piirrän kulmani ihan vain kulmakarvasiveltimellä ja Grimasin mustalla luomivärillä. Siveltimen kun kastaa ensin veteen ja sitten sotkee luomiväriin niin saa nestemäistä mustaa väriä Kätevää! Ja samasta purkista saa myös luomiinkin väriä. Käytän kulmiin joskus myös Lumenen mustaa kajaalia, sekin toimii oikein hyvin. Ja hinnat sekä luomivärissä että kajaalissa on ainakin alle 10 euroa.
Kulmien päälle töpötän sitten lopuksi läpinäkyvää puuteria, joka ei muuta kulmien väriä, mutta kiinnittää kulmat naamaan Minulla ainakin pysyy koko päivän päässä noilla keinoilla.
Kirjoittanut: Zevil (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 23.06.2011 16:10
Tietääkö kukaan mitään meikkivoidetta, mikä olisi vähän grimasin g0 sävyä tummempi (siis ihan vähän) mutta sillein kivasti peittäisi. Siis öh... Kun talvella toi grimasin g0 on tosi hyvä, mutta nyt kesällä on tullut semmoinen ihan hienoinen rusketus ja näyttää nyt vähän huonolle. Olen noita make up storen juttuja kattonut mutta ne on kaikki hieman liian keltaisia tai punaisia
Kirjoittanut: fanget sjel (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.06.2011 11:55

Lainaus: Zevil

Tietääkö kukaan mitään meikkivoidetta, mikä olisi vähän grimasin g0 sävyä tummempi (siis ihan vähän) mutta sillein kivasti peittäisi. Siis öh... Kun talvella toi grimasin g0 on tosi hyvä, mutta nyt kesällä on tullut semmoinen ihan hienoinen rusketus ja näyttää nyt vähän huonolle.

Voithan sekoitella Grimasin nestemäisiä meikkivoiteita keskenään ja yrittää siten saada aikaan sopiva väri. Itse kokeilin sekoittaa Grimasin G0 ja Lumenen vaaleinta sävyä ja tuli vähän tummempaa väriä kuin tuo G0. Ei mitenkään hirveän peittävää, mutta peitepuikkoa vaan alle niin toimii
Kirjoittanut: CharlotteXES (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.07.2011 12:02
Gaah. pakko tulla tuskasteleen tänne...
Kävi vähän vahinko, oikein übergoottifailure naama meni vahingossa ottamaan väriä, ja nyt oon ihan pulassa. EM:n Fair neutral ei olekaan nyt enää kauheen sopivan värinen, tilasin juuri hieman tummenman sävyn, mutta toimituksessahan menee muutamia viikkoja.

Lisäksi kun iho on sellanen että rusketus ei oikein tartu (ihan jees kyllä sinänsä), mutta kun koivet on ihan valkoset, olen kyllä yrittänyt korjata asiaa, niin ei oikein mätsää kroppa ja naama ja näytän aika eripariselta käsivarret alkaa jo onneksi olemaan vähän paremmat kuin mitä ne oli viikko sitten.

Tarkoituksenahan oli pysyä valkoisena koko kesän, mutta kun, piti alkaa urheilemaan, niin näin tässä nyt sitten kävi. nyyhg.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit