Gootti.net

meikeistä.

Kirjoittanut: noorus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.07.2011 14:48
Parin sivun takaiseen, eli meikinpoistoaineisiin, palaten:
Ehdottomasti paras meikinpoistoaine mitä olen käyttänyt on yves rocherin puhdistusemulsio, eli tämä.
Todella pehmeä aine, ja kevyen tuntuinen, mutta toimii ihan mielettömän hyvin.
Kaikenlaisia muitakin tököttejä ja vesiä on tullut kokeiltua, ja tälle on jokainen muu hävinnyt. Etenkin lumenet ja niiden kaverit..
Kirjoittanut: Platinum (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.08.2011 15:58
Olenpa tässä lueskellut tätä ketjua aika perusteellisesti ja aivan ihania vinkkejä olen löytänyt! Perus päivämeikki aina töissä ja vähän jokapaikassa kun en ole parempaa saanut aikaiseksi tai osannut tehdä, enkä halua ihan kauheissa sotamaalauksissa, mitkä oon "taiteillut", niin lähteä ihmisten ilmoille. Mielummin olen sitten laittanut meikkiä vähän kun paljon ja tökerösti. Kiitos teidän, jopa minä voin nyt oppia tekemään kauniin juhlameikin itselleni Täytyykin heti lähteä ostoksille..

Meikinpoistoaineista hyväksi olen todennut Herbinan (halpaa!!), toimii minulla. Niveat on kauheaa "rasvaa" eikä meikit kyllä lähde sitten millään! Hyvä kynsilakanpoistoaine on ihan perus S-ketjun halpis -aine, lähtee aina kyllä tosi hyvin lakat.
Kirjoittanut: Xavi3ri (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.08.2011 21:18
ite käytän sitä mitä nyt sattuu löytämään ja ihan valkoista käytän. Luomivärit sotkee enkä ole ite niille mahtanu mitään. Vähän aikaa se pysyy ja sitte alkaa leviämään ja meneen paakuiksi.
Kirjoittanut: damhnait (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 19.08.2011 01:03
En jaksanut nyt 58 sivua lukea, joten anteeksi jos tulee toistoa jostain jo kysytystä kysymyksestä, mutta mietiskelin tuossa tällaista asiaa:
Tälläydyttekö joka päivä? Tai siis, sellainen perusarkipäivä, jolloin on koulua tai töitä. Paljonko tulee meikkiä käytettyä?
Mietin aina silloin tällöin koulussakin, että onko minussa jotain kummaa kun en vain jaksa meikata sille tunnin mittaiselle koulupäivälle (niin siis joku joskus väittä yliopiston olevan rankkaa, yeah right). Muut luokkalaiset sitten istuvatkin siellä pakkelikerroksensa alla (näin niinkuin tyylistä riippumatta).
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.08.2011 17:05

Lainaus: damhnait

En jaksanut nyt 58 sivua lukea, joten anteeksi jos tulee toistoa jostain jo kysytystä kysymyksestä

No sehän tässä on vähän niinkuin ideana. Kysy vaan, ja jos jotain aihetta on käsitelty lähimenneisyydessä niin sinne kyllä sitten ohjataan.

Paljonko tulee meikkiä käytettyä?

Paljon. Ilman meikkiä ei tule juurikaan heiluttua kotioven ulkopuolella, tosin roskalaatikolle voi mennä ja tuohon lähikauppaan. Silmät piirrän päähän yleensä aina, ja kulmakarvat on tällä hetkellä pakko tuhertaa naamaan kun ne eivät kasvaneetkaan takaisin ihan oletetulla vauhdilla... En nyt tiedä onko siinä mitään outoa jos ei jaksa laittaa naamaa jatkuvasti, meitä on moneen junaan.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.08.2011 17:31

Tälläydyttekö joka päivä? Tai siis, sellainen perusarkipäivä, jolloin on koulua tai töitä. Paljonko tulee meikkiä käytettyä?

Koeviikoilla en meikannut kuin vähän ihoa tasavärisemmäksi, mutta muuten laitoin koko komeuden naamaan. Luomiväriä en aina ehtinyt käyttää, jos oli aikainen herätys ja liian vähän unta takana, mutta vähintäänkin meikkivoiteet+puuteri+rajaukset silmiin+ripsiväri. Ihan lähikauppaan en välttämättä jaksa meikata, mutta muuten kyllä. Mukavampi olo itsellään, kun on vähän siistiytynyt, ja meikkaaminen on mukavaa.

Apua tarvitsisin, mitä tavaraa käytätte kasvojen varjostamiseen? Oon luonnostani kalmukki, joten hirveän tummaa ei tarvitse olla. Onko kellään kokemusta ensimmäisestä tuotteesta, Natural Coden Mineral Bronze & Blushista? Mietin jos tuollaisella voisi vähän korostaa.. Noita poskipunia on kahta sävyä, persikkainen ja kylmempi vaaleanpunainen, joten mistä tietää kumpi sopii omalle iholle paremmin?
Kirjoittanut: damhnait (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: damhnait
  • Lähetetty: 19.08.2011 18:50

Lainaus: Myria

. Onko kellään kokemusta ensimmäisestä tuotteesta, Natural Coden Mineral Bronze & Blushista?

Itellä on tuo kyseinen tuote (taisin saada ilmaislahjana jossain välissä), enkä nyt oikein itselleni sitä käyttäisi. Jotenkin se ruskean sävy on hieman kummallinen (vaikka ruskettunut yleensä olenkin, niin näyttää omituisen tummalta).
Toisaalta hyvin harvoin varjostankaan, eli joku muu voi varmasti auttaa siinä paremmin. Omistan kuitenkin tuollaisen: wetn'wildbronzer
Taisin ostaa Seppälästä tms, koska oli niin halpa. Kylläkin aika kimmalteleva, joten jos mattapintaa hakee niin taitaa aika väärä tuote olla

Poskipunista en sitten voi sanoa yhtään mitään, en voi itse mitään käyttää kun on hieman liian punaiset jo valmiiksi (enkä meikkivoiteita/puutereita käytä, joten se punasuus ei tule koskaan peitettyä).

Mukavampi olo itsellään, kun on vähän siistiytynyt, ja meikkaaminen on mukavaa.

Tuo on kyllä niin totta. Jos nyt aamuisin tuntuu olo aivan kulahtaneelta niin laitan heti jotain naamaan, vähän väriä elämään saa jotenkin pirteemmäksi heti. Viime vuosina vain en ole enää jaksanut niin välittää (näin lyhyinä koulupäivinä varsinkaan), koska en käytä juuri muita kuin luomiväriä. Täytyisi varmaan vain olla kiitollinen, ettei tunnu tarvitsevankaan muuta DD
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 19.08.2011 20:46

Tälläydyn. Meikkivoide, puuteri,ripsari, piirrän kulmat ja HUULIPUNA. (joskus saatan laittaa rajaukset/luomivärit myös samaan: Lue HUOR*MEIKKI ) Never forget lipstick. Huulipuna on kuulunut minun meikkaukseen heti kun sen aloitin. En voisi olla ilman huulipunaa. Viikonloppuina ei tule meikattua, eikä esim silloin kun menen kaverin luo käymään viikonloppuisin ym.. Minusta siinä ei nyt ole mitään outoa jos joku ei meikkaa. Oma päätös.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.08.2011 20:47

Jotenkin se ruskean sävy on hieman kummallinen (vaikka ruskettunut yleensä olenkin, niin näyttää omituisen tummalta).

No voih.: ( Nimittäin en tosiaan ole ruskea, enemmänkin normaalia kalpeampi, ja mitään inkkariraitoja en tarvitsisi. Mutta kiitokset infosta.: ) Kimalle ei tosiaan käy, sillä se heijastaa valoa -> ei varjoa. Siksi varjostukseen sopivaa aurinkopuuteria on niin vaikea löytää.: /

Jos nyt aamuisin tuntuu olo aivan kulahtaneelta niin laitan heti jotain naamaan, vähän väriä elämään saa jotenkin pirteemmäksi heti.

Tästä syystä saatan meikata, vaikka en olisi menossa oikein minnekään. Samalla saa hyvää harjoitusta, nimittäin jos meikkaa vain juhlatilaisuuksiin, saattaa maskeerauksen taso olla jotain muuta kuin haluaisi. Pelkkä kiva rajaus silmissä saa jo heränneemmän näköiseksi, ehkä siksi tykkään eniten eyelinereistä. Koko muu meikkaamiseni on oikeastaan silmien rajauksen taustatyötä.: D
Kirjoittanut: Cassandra (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.08.2011 21:20
Meikkailen aina silloin kun jaksan eli ainakin viisi kertaa viikossa. Toisaalta en ole tällä hetkellä töissä tai koulussa. Useimmiten naamaan eksyy meikkivoide+peitevoide+ kulmakynä+puuteri+ripsari+poskipuna. Näin siis laiskoina päivinä, jos jaksan panostaa niin edellä mainittujen lisäksi laitan myös rajaukset ja luomiväriä silmiin ja punaa huuliin.

Apua tarvitsisin, mitä tavaraa käytätte kasvojen varjostamiseen?

Lumenella pitäisi olla jonkinmoinen aurinkopuuteri, mattaversio, joka sopii vaalealle iholle. Siinä normi lumene-sarjassa, ei natural code. Kauppaan tutkailemaan ja testereitä rääkkäämään. Tai joku fiksumpi kuin minä voisi osata neuvoa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit