Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Talvi tulee, miten se vaikuttaa pukeutumiseen..?

Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.02.2007 10:58

Lainaus: Iiriva

aiiiivan ihana pitkä samettitakki

Tuolla myös ihastuttavia samettitakkeja: http://www.thedarkangel.co.uk/. Himoitsen tuota Lindisfarne -takkia (malli 421)...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.02.2007 12:21
Oi joi mikä nettisivu!! Tuli ihan himo ostaa miehekkeelle uusia vaatteita!
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.02.2007 16:50
aivan ihana tuo sivu! haluan uuden mekon, ja jos joskus menen naimisiin niin häissämme mieheni saa kyllä luvan pitää tuossa etusivulla olevaa takkia, se on upea
Kirjoittanut: Jensu (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.02.2007 18:29
Mulla on ollut musta villakangastakki jo monta vuotta. Nyt on sellainen polvien yläpuolelle tuleva. Saatan hyvin kulkea lyhyessäkin hameessa, vaikka olisi vähän kylmäkin. Tosin mulla on pitkävartiset kengät, pitkät sukat ja tietty vahvat sukkahousut. ihan hyvin yleensä tarkenen vaikka kävelen 3 kilometriä kouluun. Kovilla pakkasilla tietty käytän housuja ja on paksua villapaitaa sun muuta. Olen kuitenkin hyvä sietämään kylmää, joten välillä tulee kyllä puettua liian kevyesti.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 13.02.2007 18:37
Oiiii, mikä sivu! jos Dragula hankkisi tuolta jonkun takin, minä kehräisin jaloissa... pitänee joskus tulevaisuudessa tilata tuolta joku mekko
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.02.2007 19:19

Lainaus: lauratar

Tuolla myös ihastuttavia samettitakkeja: http://www.thedarkangel.co.uk/. Himoitsen tuota Lindisfarne -takkia (malli 421)...

Tuolla olis tosi huippuja miestenkin vaatteita, osa vaan aika kalliita. Tietääkö joku miten tuolta voi luotettavasti tilata ?
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.02.2007 19:38
Just sain ostettua uuden talvitakin, koska nahkatakkini nahka oli menny ihan huonoksi (puolessa vuodessa, vaikka olin kohdellut takkiani todella hyvin!). Uusi on sellatteinen musta muotoonommeltu, a-linjainen villakangsatakki, hopeiset napit edessä. Aivan ihanan lämmin ja mikä parasta, takki on myös tyylikkään näköinen!
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.02.2007 19:54
Hohhoh, tän talven vetänyt kahdella hupparilla, kahdella trikoopuserolla ja villapuserolla hyvin tarkee!
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.07.2007 07:11
nahkatakki ja pitkät hameet kyllä
Kirjoittanut: hupsu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.07.2007 09:04
Nätimmät vaatteeni ovat viileämmille säille. Tosin takki nyt ei niin kovin hieno ole eikä kengätkään ihan talvikeleille suoranaisesti sovi. Kesällä joutuu vaatetuksen kanssa tinkimään kun ei ole ollut varaa ostaa mitään kivaa kevyttä. Joutuu käyttämään jotain vanhoja kuteita mitä kaapista löytyy.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit