Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Talvi tulee, miten se vaikuttaa pukeutumiseen..?

Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.10.2010 11:41

Lainaus: DeadlyNightshade

"gootti"villapaidat (lol) ovatkin sitten 50+ euroa. Millä hemmetin logiikalla

Niimpä Onneks on mummo joka voi jotain neuloo... Ajateelin pyytää sitä neulomaan mulle puna-musta ja puna-violettiraidalliset pitkät villasukat
Mä käytän talvisin vaan paksua hupparia, polvipitusta takkia tai toppatakkia (josta jälkimmäinen on btw hemmetin ruma ), armwarmereita, pitkiksiä/paksuja sukkiksia housujen alla, just noita villasukkia, ja sit on vielä pari pitkähihaista mitkä voi laittaa sinne hupparin ja t-paidan väliin Ja sit on musta fleece kisupipo, ja paksu kaulahuivi
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 13.10.2010 12:23
Minä olen vilukissana jo heittänyt trikoot housujen alle, samaten hupparin, kevytvuorisen villakangastakin, sormikkaat, kaulahuivin ja pipon päähän, ja silti palelen! Kauhulla odottelen talvea, jolloin päälle tulee paksumpi huppari, nahkahanskat, villasukat maihareissa ja pitkä nahkatakki. Hrrr. Pahimmille pakkasille on myös se rumahko toppatakki, mutta talvisin palelen aina. Hyi, vihaan talvea.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.10.2010 12:46
Myssy on jo aivan välttämätön. Varsinkin Hakaniemessä tuulee niin pirullisesti, että korvat putoaa päästä jos joutuvat hetkeksikin kosketuksiin jäisen viiman kanssa. Talvitakkeja pitäisi siirtää etualalle eteisen naulakkoon, että ymmärtäisin pukeutua lämpimämmin. Onko mikään ihme, että olen nytkin kipeä...
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Necroerotica
  • Lähetetty: 13.10.2010 13:17
Vihaan talvea, mutta saanpahan kaivaa kaapista ihanan tekoturkin ja leveähelmaisen goottitakin! Paksuja sukkahosujakin pitäisi ostaa..Ja miehen kaverin äiti teki minulle itse kahdet villasukat. Niissä on pinkkiä ja lilaa .
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.10.2010 13:20
Ai niin, talvi tulee taas! Eilen se kyllä vähän tuntui täällä Vaasassakin, kun tuuli oli melkoisen kylmä ja aamulla satoi vähän räntääkin! Nyt sitävastoin on taas tuollainen lämmin ilma...höh!

Odotan talvea jo silläkin, että saan pukea ylleni viime talvena ostamani EMP:n ihanan Alice - merkkisen villakangastakin! Tuo takki on ihanan lämmin, mutta ainoat miinuspuolet siinä on, että sinne alle ei mahdu kovin paksua paitaa ja lisäksi ne rusetit, mitä on takin helmassa, irtoilee helposti, jos ne jää johonkin kiinni ja niitten kanssa pitää sitten olla todella varovainen! Muuten takki sopii niin hameiden kuin housujenkin kanssa, mikä on hyvä juttu!

Hameista tuskin tulen luopumaan, joten paksumpia sukkahousuja täytyy hankkia! Säärystimiä minulla on onneksi kahdetkin: yhdet mustat ja yhdet punamustaraidalliset! Villasukkia ajattelin, että voisi kutoa lisää! Jos mumma vaikka ehtisi syyslomalla opettamaan minua siinä hommassa, kun en muista edes milloin olen viimeksi kutonut sukkia! Varmaankin talouskoulussa muutama vuosi sitten...

Pipoa en ole oikein koskaan käyttänyt, mutta nyt ajattelin, että täällä Vaasassa kuitenkin tulee harvinaisen usein ja talvisin on varmaan vielä kylmempi, kun tuleekin, niin pipo olisi MUST hankinta! Pitäisi vain löytää ensin sellainen todella hieno pipo, jota kehaisi käyttääkin! Tai sitten kutoa sekin itse! Lapasetkin tulevat käyttöön sitten, kun ilmat vähän kylmenevät.

Lisäksi olen huomannut, että minulla on enemmän t-paitoja ja toppeja kuin pitkähihaisia! Huh! Pitäisi siis hieman täydentää pitkähihaisten paitojen varastoa talven varalta! Bändihupparit yleensä lämmittävät minua kotioloissa, mutta harvemmin niitä muuten käyttää koulussa.

Ah, tule jo talvi! (Tykkään, kun saa pukeutua lämpimästi! )
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.10.2010 19:32
Pitäisi varmaan kaivaa jo se talvitakki esiin. Tähän asti olen aivan hyvin pärjännyt kevyemmillä syys-/kevättakeilla ja huivilla + mahollisesti hanskoilla. Talvella monesti myös pukeutumisen näyttävyyttä joutuu jonkin verran rajoittamaan. Lähinnä mukavuus- ja tarkenemissyistä. Toki nykyään olen hieman arkena laiskistunut muutenkin laittautumisen suhteen. Onnekseni löysin taannoin mukavan ja tyylikkään pitkän mustan neuleen, joka päässee pikapuoliin ahkeraan käyttöön.

Muoks: En ole laisinkaan pipoihmisiä, käytän sitä kyllä äärimmäisissä tapauksissa, mutta mielummin korvaläpät tai huppu. Asiaan vaikuttanee myös se, että mielestäni pipoa on erittäin vaikea löytää.
Kirjoittanut: Kaysa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.10.2010 12:40
Miulakin on tollanen Alice-takki. Tosin ite saksin rusetitpois helmasta kun ne tuntu olevan itelle liikaa. Se on talven plussa kun saa siinä takissa prinsessana sipsuttaa.
On mukavaa taas kiskoa saappaat jalkaan.
Pipoakin varmaan täällä Turussa jossain vaiheessa tarvihtee, tuo tuuli kun on pirullisen kylmä. Pitkät kalsarit tai sukkahousut housujen alle, sukkahousut saa luvan olla kunnolla paksuja. Villasukkiakin vois täällä kämpillä hiihdellessä käyttää, muuten niitä talvisin käytän hirmu harvoin.
Kirjoittanut: Miss_Reaper (Nimetön)
  • • Muokkasi: Miss_Reaper
  • Lähetetty: 17.10.2010 20:32
On tässä tullut jo ainakin kuukauden pidettyä nilkkapituista takkia, saappaita ja polvisukkia. En vain malttanut odottaa pääseväni käyttämään tuota takkia. Se on merkiltään Poizen Industries. Takin takaa löytyy kolme solkea ja sivuilla on nyöritykset, joiden avulla saa kätevästi säädettyä istuvuutta. Takissa on lisäksi ihanan suuri huppu, jollaista en ole paljoa nilkkapituisissa takeissa nähnyt.
Nuo saappaat taasen ovat Inamagura- merkkiset platformsolkisaappaat, jotka hankin tämän vuoden alussa, sillä tuskin monta kuukautta talvikenkinäni toimineet pitkävartiset, kirpputorilta ostetut, tekonahkaiset maiharini hajosivat. Mutta noissakin kengissä alkaa näkyä käytönjälkiä, toisen kengän sisäsyrjässä on jopa pieni reikä, joten uudet tulee varmaan vielä hommattua.
Päähineitä en käytä, koska en koe niiden sopivan minulle, laitan vain hupun päähän. Käsineinä olen käyttänyt luurankokäsineitä, mutta nekin ovat kivasti kuluneet, eivätkä ole mikään lämpimin vaihtoehto tosipakkasilla, joten hommaan tässä varmaankin jotkut paksummat lapaset.
Harvemmin kaulassani saattaa nähdä harmaan, mustin pääkalloin koristellun kaulahuivin.
Yläosissa jätän ohuemmat hupparit ja kauluspaidat suosiolla kaapin pohjalle, ellen sitten laita alle toista ohutta pitkähihaista. Suosin paksumpia huppareita ja villapaitojakin, tulinkin hommanneeksi tuossa 15 eurolla erään kirpparin poistomyyntipuolelta Mercy- merkkisen, mustapunaisen villapaidan, jonka hihat ovat raidalliset ja rinnan kohdalla on M- kirjain.
Alaosana käytän, kuten yleensäkin, housuja, hameita kun en tule paljoa ilmojen viilennettyä käyttäneeksi, etenkään koulussa. Nuo polvisukat puolestaan vielä vaihtuvat paksuihin sukkahousuihin, joiden päälle saatan vielä pahimmilla pakkasilla laittaa polvisukat (ja harvemmin villasukat).
Kirjoittanut: Bloody Lauren (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.10.2010 20:49
Vihaan talvea! Ja vihaan sitä vielä enemmän kun on luvattu kylmintä talvea tuhanteen vuoteen :s joten en edes tiedä mitä laitan silloin päälle Pitää kai sitte laittaa viidet housut ja pitkä hame/mekko tjtn............ku on kaikki noi mun vaatekaapissa olevat vaatteet aika "kesäisiä", tai siis että talvella tulee aika kylymä :'(
Kirjoittanut: Shadow Dragon (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.10.2010 19:04
Kävin tänään Hesassa ollessani ostamassa Poizen Industriesin nilkkapituisen kangastakin Morticiasta, ja hyvä ja lämmin on Oli viimeinen kappale ja ihme kyllä, on kuin minulle tehty.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit