Gootti.net

Talvi tulee, miten se vaikuttaa pukeutumiseen..?

Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.09.2007 10:41
Mä voisin laittaa talvella kaulaani kyltin: Ei talvikunnossapitoa

Kaikki mun talvivermeet on aika tylsiä, samanlainen musta polvenpituinen huopatakki kuin muillakin ja kengät peruskamaa, lämpimät ja pitävät mielummin kuin hienot ja liukkaat. Yksi talvi satutin käteni pahasti kun kaaduin ja syynä oli koreilunhalu eli liian liukkaat kengät.
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.10.2007 10:43
Eipä tuo tyyli pakkasilla ulkoisesti muutu oikeastaan yhtään. Alle ilmestyy lisäkerroksia, mutta päältä näyttää samalta.

Eikä se pakkanen paljon kerkiä puremaan kun autolla liikkuu kuitenkin jokapaikkaan.
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.10.2007 19:27

Lainaus: Pale

Tarvitsisin uuden talvitakin.Ajattelin hankkia mustan pitkän villakangastakin,mutta en tiedä,että mistä saisin sellaisen

Minä näin eilen Täällä Lepran Prismassa takkeja...Halpoja varmaan ovat en ehtinyt katsomaaan hintaa
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.10.2007 10:11
Pitäs tänää taas shopata lisää kuteita.-.- katotaa jos mitä saa mukaan tarttumaan.
Kirjoittanut: Saarros (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.10.2007 02:16
Päälle humpsahtaa nilkkapituinen villakangastakki.

Ei kai siinä sitten muuta
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.10.2007 09:20
Minua himottaisi pitkä toppatakki.. Jospa sellasia sais halvemmalla vähän myöhemmin marketista kuin ellokselta polvipitusena 109e !
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.10.2007 09:40
Autollapa minäki kuljen paikasta A paikkaan B. Pitkä nahkatakki mulla on ja muutama toppatakki kun oikeen huimat pakkaset iskee. Kengät mulla on siitä syystä samat että autolla en aja ku yksillä kengillä. Jos johonki lähen nii maiharit tai korkkarit sun muut ja niitä ny talvella harvemmin tohtii jalkaan laittaa. Ja autossa talvikumit kans!
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.10.2007 14:34
Tää vetää kaulaliinan, pipon (tosin hiuksia jätän poskille näkyviin etten näytä kaljulta) pitkän villakangastakin (joo'o. Henkkamaukasta löyty ) ja villasukat kenkiin.
Näillä eteenpäin. OLen vilukissa.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.10.2007 19:26
Minulla on sellanen pitkä takki nilkkoihin asti Blackgroupilta ja sitten lyhyet hameet jää kaappiin ja pidän pitempiä ja lämpösempiä 8)
Kirjoittanut: Ratatosk (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.10.2007 19:39
No nyt talvi tuli. Melkein koko päivän pyryttänyt sakeasti lunta. Täytynee penkoa esille talvivaatteet. Ne nyt muodostuvat lähinnä nilkkapituisesta villakangastakista (kuin myös Blackgroupilta) ja vähän pitkävartisemmista kengistä. Pahimmilla pakkasilla joudun myös myöntymään pipon käyttöön.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit