Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Talvi tulee, miten se vaikuttaa pukeutumiseen..?

Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Nocturne
  • Lähetetty: 15.06.2008 15:00

Lainaus: Funereal Soul

Miksi meillä on keskellä kuumaa kesää talvikeskusteluita?

Koska suomen kesä on lyhyt ja onneksi vähäluminen.
Kirjoittanut: Vennu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.06.2008 17:44
Sukkahousut paksunee, hameet pitenee, ja polvipituisen nahkatakin alle lämpimämpi paita. Nahkatakkia pidän kesälläkin, täälläpäin suomea on aina kylmä, nytkin sataa vettä
Kengät ovat yhtä korkeat kuin kesälläkin, sittenpähän liukastelen. Kauneuden eteen täytyy kärsiä
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.06.2008 18:19
Pidän päälläni mautonta toppatakkia, koska palelen jo +15 asteessa.
No, empähän ikinä ole näyttänyt mitenkään tyylikkäältä. Pidän käytännöllisestä pukeutumisesta. Kesällä kuljen ohuemmissa ja rennommissa vaatteissa, talvisin käytän villapaitoja. Kunhan tuntuu mukavalta.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.07.2008 18:00
Nyt kun olen selvitellyt sopivaa talvivaatetusta.
Kengät sään mukaan.
Hame on paksumpi ja pidempi tai kurakeleillä lyhyt.
Alle ilmestyy kylmyydestä riippuen alushame, polvisukat, sukkahousut tai säärystimet
Paitojen hihat pitenee ja materiaali paksunee.
Pipo, lapaset, kaulaliina ja takki.
Aina voi olla tyylikäs!
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.07.2008 18:02
No siten että niitä vaatteita joista pidän eniten, on turhan kuuma pukea kesällä... Eli pukeudun paremmin.
Kirjoittanut: Diafonia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.07.2008 14:03
Helsingin talvi kun on nykyään niin leuto, niin ei ainakaan mun pukeutuminen paljoa muutu. Tai, kaulahuivit, hansikkaat ja lämpimämmät takit astuvat tietenkin kuvioihin talvisin. Ja vaatteiden materiaalit kyllä vaihtuu. Kesäkuumalla on mun mielestä vähän nihkeetä pukeutuu nahkaan tai villaan.. Vaikka kyl niitäkin tulee käytettyy turhamaisuuttani ,D
Eli.. Taitaa se jonkin verran sittenkin muuttua, mut en voi sanoa, että joutuisin tyylistä kummemmin tinkimään.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.07.2008 22:24
talvella t-paita ja sen päälle nahkatakki, kesällä t-paita :E
Kirjoittanut: Paper (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Paper
  • Lähetetty: 22.07.2008 02:23
Talvi on hienoa aikaa. Musta pitkä takki, jotkut randomit mustat nahkakengät ja jos nyt onnistun mahdottomassa tehtävässäni niin musta villainen silinteri lisäksi. Kokonaisuus olisi niin tyylikäs ja yksinkertainen (ainakin omasta mielestäni) verrattuna tähän nykyiseen, jossa on kaikennäköistä uupunutta yksityiskohtaa ja hilua. Ja sitä pitkää takkia ei edes voi käyttää kesällä, sillä kuvottava auringonpaiste estää sen.

Talvella niin mahtavaa kun voi vain piiloutua paksun vaatekerroksen alle, hyvä jos rumaa naamaakaan kukaan erottaa hatun alta..
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.07.2008 13:52
Nöyyy... En hirveesti tykkää talvesta, koska täällä rannikolla se tarkoittaa ihan hirveän kylmää tuulta. Se menee ihan luihin ja ytimiin, yääähh...

Vähän leudommilla keleillä käytän villakangastakkia, kovilla pakkasilla heitän päälle untuvatakin ja näytän muumilta, kun takki on valkoinen. Kengät kelin mukaan. Kintaat tai hanskat tai lapaset kätösissä, kaulahuivi, pipo tai eräänlainen neukebaskeri. Mä palelen herkästi ja olen vielä ihanasti allerginen villalle. Wuppii.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.07.2008 19:24
Plääh, on heinäkuun 22. päivä ja mä mietin, et millasen takin haluan ens talveksi ja mikä olis asusteiden väri. Haluaisin sellaisen ihanan myssyn ja sitten uudet lapaset jajajaja talvikengät. Ne olis pakko hankkia... .___.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit