Gootti.net

Talvi tulee, miten se vaikuttaa pukeutumiseen..?

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.12.2006 14:20
Lainaus: Pudotus Tai ellen sitten jaksa alkaa ompelemaan käsin jotain pvc takin helmaan jatkoa nilkkapituiseksi ja lisää lämpöeristeitä sinne sisäpuolelle. Epätodennäköistä.

Mä käytän kylmän PVC-takin alla sellaista irto fleece vuoria. Niitä saa halvalla, ja mustana se sopeutuu hyvin takin alle, ja on lämmin.
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.12.2006 15:58
Poison: Mistä sellaisia saa? En ole huomannut yhtään täällä, tosin en ole niin tarkkaan katsonutkaan.. Minkä hintaisia suurinpiirtein? ja miten ne kiinnitetään?
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.12.2006 17:21
Lainaus: lauratar Uskottelen pärjääväni nahkatakilla koko talven. Micheliniä yritän välttää viimeiseen asti

Samoin Emäntä tosin on eriä mieltä
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.12.2006 18:25
Lainaus: Pudotus Mistä sellaisia saa? En ole huomannut yhtään täällä, tosin en ole niin tarkkaan katsonutkaan.. Minkä hintaisia suurinpiirtein? ja miten ne kiinnitetään?

Mä ostin muistaakseni Anttilasta. Se on itsessään jo takki, eikä sitä kiinnitetä mitenkään. Tietty vaivaa vähän sen pukemisessa, mutta se on lämmin. Maksoi muutaman kymmenen euroo. Tai sit voi laittaa myös fleece-hupparinkin. Kun on musta, niin näyttää ihan hyvältä.
Kirjoittanut: mayfair (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.12.2006 12:20
onneks nyt on ollut leuto talvi. inhoan yli kaiken lumikelejä varsinkin jos on kunnon pakkanen. on pärjänny ilman suuria vaatemääriä. ja olen tyytyväinen kun löysin kirppikseltä suht pitkän hupullisen samettitakin, minulle kun ei istu mitkään pipot/myssyt päähän... :/
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.02.2007 20:44
Tänään piti pukeutua, kuin olisi talvisotaan ollut lähdössä. olin musta michelin-ukko.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 07.02.2007 21:32

Lainaus: Iiriva

olin musta michelin-ukko

minä näytin ihan samalta tänään, ja eilen, jajaja... Minun takkini on sellainen että vaikka sen alla olisi alasti niin se saa näyttämään tajuttoman kokoselta. Varsinkin kun vanhemmilla on pakkomielle hommata minulle vaatteita, jotka ovat pari numeroa liian isoja, ja toppatakissa se alkaa näkyä jo paremmin. o_O Ja muita vaatteita minun ei talvella annetakkaan käyttää kun sitä jättitakkia, oli ulkona sitten -3 tai -30 astetta pakkasta...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.02.2007 21:37
Nyt on kyllä aivan mahdotonta näyttää omalta itseltään ulkona, saati sitten ihmiseltä...MÄ VIHAAN PAKKASTA!!!!!!! Grh. Ei olisi talven tarvinnut tulla ollenkaan, kerran vesisateen jälkeen väännetään pakkasnupit näin kaakkoon.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.02.2007 22:41
Niinpä. Minäkin nurisin tuossa ennen joulua kun ei ole lunta mutta nytpäs on lunta ja pakkastakin lisäksi melkein -30c! Grr.
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.02.2007 00:26
Täyspitkä leveähelmainen samettihame, alle toppahame, paksut sukkahousut ja säärystimet. Arkisin kuljen maihareilla, mutta on mulla erikoistilanteisiin korkosaappaita, joilla pysyy kyllä pystyssä talvellakin. Paita on yleensä pitkähihainen trikoopaita, jonka päälle laitan kovimmilla pakkasilla neuletakin, jonka reunoissa ja hihansuissa keinoturkista. Takkina toimii täyspitkä nahkatakki tai vastaava villakangastakki, päähän yleensä korvaläpät, pahimmilla pakkasilla huopahattu. Kyllä tarkenee ja miellyttää omaa silmää. Yli 30 asteen pakkasilla pysyn mielummin sisällä, mutta muut menee helposti tuolla varustuksella.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit