Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

SOS - tyyliapua!

Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.08.2009 17:34

Lainaus: SirMarylee

Miten oisi ruskeita rastoja? Paksuja ja pari väriä joukkoon, kuten oranssi sopii ruskean kanssa ja punainen...

Harkitaan, Harkitaan!
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.08.2009 14:24
Mietin tässä, että mitä hittoahan sitä laittaisi päälle kummipojan nimipäiville tänään. On neonvihreä, vako,mustat rastat päässä ja kaikki hyvät vaatteet pesussa, koska tulin juuri viikon reissulta. Mietin vain, että kehtaiskohan sitä laittaa ihan nämä mitä on päällä eli: Mustavalko liityraidaliset caprit, vihreät polvisukat, musta kauluspaita, jossa t-paita hihat ja vetoketju edessä, takana nyöritys. Kengiksi tässä mietin ihan mustia avokkaita, joissa korkoa ehkä4cm ja pieni rypytys päällä ja lenkki, joka menee nilkanympäri (kengät ovat kokonaan nahkaa). Mutta hiukset auki vai kiinni?
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.09.2009 23:44
Ostin tässä yksi päivä aivan normaalin vähän sailortyylisen mustan vekkiminarin ja olen ihan hukassa sen kanssa. En oikeasti keksi sen kanssa mitään yhdisteltävää. Verkkohuppari, pvc-korsetti, pitsipaita, mitääh keksisin tälle vaatekappaleelle kaveriksi?
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.09.2009 11:29

Lainaus: Jenaldo

sailortyylisen mustan vekkiminarin

Militarytyylinen takki sopii mustaan vekkiminihameeseen. Takkia voit pitää myös sisällä paitana, jos se on ohut, kuten itse teen erään militarytakkini kanssa. Jalkaan mustat sukkahousut tai stay up/hold up -sukat sekä pitkävartiset korkosaappaat.
Perus kauluspaitakin kivoilla yksityiskohdilla tai koristeettomana sopii, mikäli muu asustus on näyttävämmän puoleista (esim. jotkin Pleaserin tai Demonian pvc-solkisaappaat), hiukset näyttävästi/jokin hiuskoriste tai hattu esim. pieni suikka.
Pvc-korsettikin käy hyvin esim. tuon kauluspaidan päälle, riippuen muusta asustuksesta, kenkien ja laukun pitää olla myöskin pvc:tä jos valitset korsetin.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.09.2009 21:06
tai pieni pvc rusetti pvc korsetin kanssa, rusetti siis päähän: toimisi ehkä. Toisi hieman tyttömäisyyttä.
Kirjoittanut: Melanie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.09.2009 22:40
Näyttääkö rintava ihminen rumalta siskonmakkaralta korkeakauluksisessa ja etumukseltaan röyhelöisessä kauluspaidassa? Korostuvatko tikkua leveämmät käsivarret jos ne verhoaa puhvihihoilla? En oikein luottaisi omaan mielipiteeseeni, olen niin ihastunut tuohon paitaan että kuolaisin vaikka se olisi puettu nystyräisen toukkaotuksen päälle.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.09.2009 15:58

Lainaus: Melanie

Näyttääkö rintava ihminen rumalta siskonmakkaralta korkeakauluksisessa ja etumukseltaan röyhelöisessä kauluspaidassa?

No jaa... Kyllähän se ehdottomasti korostaa rintamusta, sehän on selvä, mutta sitähän voi kompensoida hyvillä rintaliiveillä ja vielä paremmalla ryhdillä. Ei minusta pitäisi olla mitään syytä mikset voisi käyttää puseroa jota haluat, pääasia että itsellä on hyvä olla siinä.
Puhvihihoja en itse käytä, koska minullakaan ei aivan täydelliset käsivarret ole, mutta ei se kamalin tyylimoka ole. Kunhan hihansuu ei kiristä yhtään, se on kamalan näköistä jos puhvihihan suu kiristää ja tekee hienon makkaran käsivarteen. Varo sitä, muuten kyllä voi pitää.
Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.09.2009 17:41

Lainaus: BronzeRain

se on kamalan näköistä jos puhvihihan suu kiristää ja tekee hienon makkaran käsivarteen

Kokemusta löytyy!
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.09.2009 20:02
Puhvihihoista sen verran, että vaikka itsellä onkin suht kapeat käsivarret, niin missään nimessä ei sovi mun vartalotyypille, ts. todella leveät hartiat. Tekee ihan mielettömän leveän näköiseksi tuon hartiaosuuden. Samaten kuin olkaimettomat / toispuoleiset mallit on ihan kamalan näköisiä.
Mut itse asiaan, ei välttämättä näytä pahalta vaikka olisikin vähän isommat käsivarret. Se riippuu loppukropan kokonaisuudesta, ts. vartalon muistakin mittasuhteista, vaikkapa juuri että onko isot hartiat. Ja sekin nyt riippuu että puhutaanko pelkästään rintavasta vai oikeasti kokonaisuudessaan hieman isompikokoisesta.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.09.2009 14:46

Lainaus: blood

uhvihihoista sen verran, että vaikka itsellä onkin suht kapeat käsivarret, niin missään nimessä ei sovi mun vartalotyypille, ts. todella leveät hartiat. Tekee ihan mielettömän leveän näköiseksi tuon hartiaosuuden. Samaten kuin olkaimettomat / toispuoleiset mallit on ihan kamalan näköisiä.

Sama vika. Tämän takia minulla on aina oltava kokokorsetinkin alla jotain.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit