Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

SOS - tyyliapua!

Kirjoittanut: Detteri (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.12.2009 17:06
Apua! Nyt tuli eteen yllätyspippalot. Kyseessä on siis syntymäpäiväjuhlat, enkä keksi mitään päälle. Jotain nättiä ja yksinkertaista etsisin. Voisiko joku auttaa?
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.12.2009 18:48
^ Riippuu että minkälaisen ihmisen juhlat, ja minkä ikäisen.
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.02.2010 00:17
Okei, täällä on kojoottisisko pahassa hädässä.

Vyötärönympärys 85 cm, hakusessa pitkä musta hame. Mallilla ei väliä, yksinkertainen, koristeellinen, mikä tahansa kelpaa. En löydä mistään, edes huuto.netistä, enkä löydä edes piru vieköön kangasta että ompelisin itse...

Ja tilanne tietenkin se, että sektiosta toipuvana imettävänä äitinä en voi
a) pitää alavatsaa painavia housuja (leikkaushaavan takia) mikä sulkee melkein koko vaatekaapin (yhtiä housuja lukuunottamatta) pois, enkä minä taitaisi niihin edes mahtua...
b) treenata kiloja pois edes vyötäröltä, koska saan alkaa tekemään vatsa- ja selkälihastreeniä vasta kun operaatiosta on kulunut 3-4 kk eli aikaisintaan huhtikuun lopulla, ja liika treeni ja laihdutus taas saa maidontulon lakkaamaan seinään... Raskauskiloja jäljellä 15, jee.

Ja todellakin, tilanne ahdistaa ihan Stnasti. Olen kulkenut useamman kuukauden (ennen synnytystä ja sen jälkeen) Novitan maastokuvioisissa collegehousuissa kun ovat ainoat jotka täältä peräpohjolasta löytyi siihen hätään ja jotka eivät paina parantumassa olevaa leikkaushaavaa ja alan tuntea itseni pikkuhiljaa niin hirveän näköiseksi ja suorastaan oksettavaksi...

Eli suurempikokoisia pitkiä hamosia kohtuuhintaan, anyone?
Kirjoittanut: Positiivinenpakana (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2010 09:52
Hmm... Ensimmäisenä tuli mieleen ihan perus salsahame, esimerkiksi Anttilasta: http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servle t/ProductDisplay?storeId=1444&productId=464329&sho pId=12653&findPath=true&compartmentId=13154&catego ryId=13158&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay
Tai Ellokselta: http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?ca tegoryid=35680&productId=245994&SellingFlag=Search Text&SearchBackLink=%2fListPage%2fSearch.aspx%3fSe archText%3dsalsahame%26ConceptStoreCategoryId%3d%2 6B%3d1#

Muutenkin kummastakin kaupasta löytyy kohtuuhintaisia, isompikokoisia ja ihan kivan näköisiä pitkiä hameita.
Kirjoittanut: Detteri (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2010 18:52
Hei, jälleen kerjäilen apua. Ongelmana on tällä kertaa lähestyvä ripari. Katsotaanko siellä pahalla kovin koristeellisia vaatteita ja mitä pitäisi ottaa mukaan, ettei tule valituksia? Nyt kaikki riparin käyneet gootit apuun!
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • • Muokkasi: Fenrisulfur
  • Lähetetty: 25.02.2010 19:07
Sehän riippuu minkälainen porukka riparille sattuu, itellä oli ainakin renksu housut ja tollasta ekana päivänä mut ei siel sit jaksanu ees välittää mitä pukee.

Mutta ei sinne kannata mennä muutenkaan ellei halua leikkiä piirissä tai ole saamassa sukulaisilta reilua palkkiota.

Itse voisin kysyä että mistä saan aidosti tyylikkään miesten hupparin/kevyen takin kevääksi?

Näitä olen harkinnut:

Huppari

Takki

+ Minkälainen takki/huppari sitten sopii newrock kuvattomien saappaiden kanssa?
Villakangas takin kanssa ihmiset näyttävät pitävän niitä ennen näkemättöminä.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2010 19:43

Lainaus: Fenrisulfur

Minkälainen takki/huppari sitten sopii newrock kuvattomien saappaiden kanssa?

Tuollaiset remeli-kilkutinosaston vaatteet niiden kanssa kait yleisimmin paritetaan. Enpä kyllä tiedä miksei villakangastakkikin sopisi jos muut vaatteet natsaavat tyyliin myös. Ylipäätään se kokonaisuus ratkaisee.
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2010 20:01
Joo no siis mun talvi-tyyli on: Puoli pitkä villakangas takki,mustat farkut,ja ne saappaat.

En halua enää mitään housuja josta roikkuu kaikkee ylimäärästä, pari yksityiskohtaa voi olla mut ei mitää liikaa.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.02.2010 20:53
Ongelmani on samettihame, johon ompelin pinkkiä kiksukarvaa helmaan hieman piristämään. Nyt en vain osaa käyttää sitä - tuntuu jotenkin, etteivät muut vaatteeni tule toimeen sen kanssa. Garderoobini on varsin perusmusta, onneksi minulla on sentään tyyliin sopivat saappaat. Mihin yhdistelisin tätä ihanuutta? Vinkkejä? Neuvoja?
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2010 21:47

Lainaus: Detteri

Ongelmana on tällä kertaa lähestyvä ripari. Katsotaanko siellä pahalla kovin koristeellisia vaatteita ja mitä pitäisi ottaa mukaan, ettei tule valituksia? Nyt kaikki riparin käyneet gootit apuun!

En usko, että siellä ainakaan ohjaajat mitään valittaa, jos tyyli on mustanpuhuva (eiköhän ne ole jo monenlaista mörrimöykkyä nähneet vuosien varrella), mutta jos samaan ripariporukkaan sattuu mätiä yksilöitä voi heiltä tulla jotain sanomista. Itse tosiaan kuljin silloin vuosia sitten mustissani koko riparin ja minua kiusattiin aina konfirmaatioon asti. Enpä silti sano, että tyylistään pitäisi riparin ajaksi luopua, mutta kannattaa varautua siihen, että ahdasmielisiä ihmisiä löytyy, jotka voivat jotain kuittailla.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit