Gootti.net

Goottikaupat

Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.01.2011 12:03
En ole aivan varma, mikä punnan ja euron suhde on tällä hetkellä, mutta minä sain omat reivihousuni täältä 20£ hintaan, ja silloin se kääntyi miltei suoraan euroiksi:
www.entertheasylum.co.uk
Kirjoittanut: OngelmaTeini (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.02.2011 17:34
Tarvis ny tietää, että onko Ruotsissa mitään goottikauppaa, josta sais Demonia Swing-815? En oo löytäny D: Kattelin tos kans Odium kaupan sivuja, siellä olis ollu, mutta en tiedä onko se vaa nettikauppa vai onko sillä kauppa Tukholmassa..? D:
Oon yrittäny täs parin tunnin aikana ettii mut en oo löytäny.. : / Ja tosiaan Tukholmaan oisin menos tos maanantaina..
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.02.2011 21:46
Muistaakseni Odium on ainoastaan nettikauppa... Näin itse joskus sivuilta löysin.

"Do you have a physical store?

Today we do not, only this online store." Suora lainaus sivuilta
Kirjoittanut: OngelmaTeini (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.02.2011 20:28
Hups, en huomannu : D
Kirjoittanut: Jade (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.02.2011 16:06
Argh, mitkä kaikki goottikaupat toimii Turussa? Leather Heavenin nettisivut oon kattonu läpi ja siel ei oo naisille sit mitään... Ja pitäis käyä Joy Boots liikkeessä ostamas uudet kengät, mutsin selkä on kipeenä ni ois kiva tietää sellasii kauppoja jotka ois Raision lähellä
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.02.2011 16:53

Lainaus: Jade

Argh, mitkä kaikki goottikaupat toimii Turussa?

Koska RockGootti lopetti myymälänsä, jäljellä ovat enää Pirjon Bazaari (http://www.bazaari.fi/) humalistonkadulla ja CyberShop (http://www.cybershop.fi/) Eerikinkadulla. Ainakaan minä en muista tiedä. Paitsi tuo Leather Heaven jonka jo mainitsit. Sielläkin on naisille jotain, mutta myönnettäköön että tarjonta on heikohkoa ja aika Suomi-Leijona-Hevi-Prätkämimmi-Uusnatsi-painotteis ta.

Tarvittavan löytyminen riippuu myös vähän siitä mitä haetaan. Kauppahallissa olevassa Afghan Gypsyssa myydään esim koruja, joiden voisi kuvitella viehättävän myös gootteja. Click Shoes on myynyt (en tiedä myykö enää) New Rock -kenkiä, Haloselta löytyy Alpha Londonin maihareita ja sitä rataa. Normikaupat palvelevat aika hyvin jos tietää mitä hakee, ja kirpputorejakin voi suositella. Suoranaisten goottirytkyjen löytäminen voi vaatia jo vähän tuuria, mutta ainakin aiemmin vintage-vaateliike Vaikka mitä (yliopistonkadulla) on myynyt paljon goottien jäämistöjä. Viimeksi kun kävin siellä oli myynnissä Vampiren über-gothix-kreivitärmekko. Vaikka mitä on itseasiassa melkein Leather Heavenia vastapäätä, eli ihan lähellä keskustaa.
Kirjoittanut: Jade (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.02.2011 17:04
Kiitos
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.02.2011 09:25
Tää tulee varmaan myöhässä, mutta Stockholmissa on ainakin Blue Fox (http://www.bluefox.nu/butiken-i-50.aspx) ja ihan sen vieressä kadun toisella puolella on 2 kenkäkauppaa missä on paljon erilaisia kenkiä.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.05.2011 22:42
Hei. Nyt äkkiä neuvoja. Olen lähdössä viikon päästä Pariisiin ja pitäisi löytää mahdollisimman monta hyvää goottikauppaa?
Kirjoittanut: Cassandra (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.05.2011 23:27
Onko hazardshop lopettanut toimintansa? Nettisivuilla luki vielä viikko sitten, että remontti meneillään sivustolla, mutta nyt sivusto ei toimi ollenkaan. O_o
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit