Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kenen tyyliä ihailette?

Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.08.2009 16:02

Lainaus: neo_shaman

hide vie voiton punatukkaisuudessa ja ennakkoluulottomuudessa.

hide *add an pretty annoying fangurl!squee here*

Mikäli olisin jätkä, näyttäisin varmaan hiden kopiolta o___O jos siis sattumalta olisin yhtä hyvännäköinen *drool*
Kirjoittanut: Aie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.08.2009 16:20
Oih, hide on upea! Äärimmäisen karismaattinen, on ihana katsoa vanhoja live-esiintymisiä.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.08.2009 20:34
hide on kyllä mahtava. Onnistui tekemään pari 90-luvun omaperäisintä rock-albumia ja näyttämään hyvältä samaan aikaan.
Taidampa laittaa seuraavaksi HIDE YOUR FACEn soimaan.
Kirjoittanut: Gothicroseprincess (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.08.2009 11:11
Itse ihailen hirveästi Manan tyyliin ku se koukutti mut helposti. Muutenkin hän on todella nätti vaikka onkin mies, häneltä sain idean siis värjätä takaisin hiukseni mustiksi.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.12.2009 22:54
Ehdottomasti Dita Von Teesen tyyli on kohdallaan ja muutenkin hän on erittäin kaunis nainen!
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 20.12.2009 23:01
Kyl kaikista goottityypeistä ehdottomasti Nik Fiend on mun suosikki. Jotenki niin rento ja vähän boheemi tommonen tyyli, eikä niinku suurin osa gooteista.

Täst "Im a fucking maniac"-paidast diggaan ehkä eniten.
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.12.2009 23:42
Itse rakastan paljon Morticia Addamsin tyyliä vaikka hän onkin fiktiivinen hahmo.

Olen kiintynyt hänen tyyliinsä koska se on erittäin yksinkertainen; musta ihonmyötäinen mekko, pitkät mustat hiukset, ja se siinä. En olisi uskonut että jotain noin simppeliä voi kantaa niin elegantisti ja kauniisti.
(en paljon parempaa kuvaa löytänyt, mutta perusideani huomaa kyllä)

Ihailen myös Lacrimosan Tilo Wolffia. Hän näyttää hyvältä tavallisessa puvussa...

ja vähän hienommassakin vaatetuksessa.

(not to mention, että hän on varman ainoa ihminen Maan päällä jolle sopii musta huulipuna )
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.12.2009 18:06

Audrey Tautou on aivan ihastuttavan suloinen nuori nainen. Hänessä on jotain sellaista poikamaisuutta, johon voin samaistua, mutta hän osaa halutessaan näyttää myös hyvin naiselliselta. Itse olen koko elämäni pitänyt hiukseni suht lyhyinä ja täytyy sanoa, että ne vaativat kantajaltaan ehkä jopa enemmän itsevarmuutta sekä asennetta, kuin se perinteinen pitkä letti. Yksi syy siihen miksi tykkäilen naisista, joilla on lyhyet hiukset. Ja samaan sarjaan menee myös tietysti ihastuttava Audrey Hepburn.

Itsevarmuus ja persoonalliset piirteet/olemus ovat sellaisia asioita, joita arvostan täydellisiä kasvoja ja upeita vaatteita enemmän. Kaikki ne naiset, jotka kantavat itseään itsevarmasti ja ylpeydellä ovat minun idoleitani! Kunpa itse pystyisin siihen jonain päivänä..
Kirjoittanut: Noraphrenia (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.12.2009 20:25

Cyndi Lauper kokonaisuudessaan saa tyylinsä näyttämään vahvalta ja hyvältä. Okei on silläkin ollut omat mokansa http://www.glitzblog.com/images/cyndi_lauper.jpg mutta siinä on kyllä tyylikäs nainen.

Tarja Turusen mekot ja esiintymisasut ovat usein myös hienoja!
Kirjoittanut: RedBat (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.12.2009 13:14
itse pidän emilie autumnin ja morticia addamsin tyylistä kovasti ja vampiria ja lily munster ovat kauniita!pakko mainita vielä yksi mallikin eli lady amaranth
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit