Gootti.net

Kenen tyyliä ihailette?

Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Vampira_666
  • Lähetetty: 15.08.2008 14:42
Onko teillä ketään tiettyä ihmistä kenen pukeutumis tyyliä ihailette? (esim jonkun bändin tyyliä tai jotain vastaavaa?) Itselläni olisi emilie Autumn hänellä on vaan niin ihania vaatteita ja muutenkin.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: MissAnnThrope
  • Lähetetty: 15.08.2008 15:01
Dita von teesen tyyli on minulla ykkösenä. Hän kuuluu kauneimpiin naisiin , mitä tiedän, ja näyttää aina upealta vaatteissaan. Emilie autumnin vähän räsynukkemainen tyyli uppoaa minulle. Mana on myös( vanhaksi patuksi) hyvin kaunis, vaikken real life gothic lolitoista perustakaan. Kaikilla kolmella on keskenään hyvin erilaiset, mutta upeat tyylit.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.08.2008 15:32
Näin suoralta kädelta tuli minullekin ekana mieleen Dita. Siinä vasta Nainen! Ihailen myös Black Eyed Peasin Fergien tyyliä, vaikken ite pukeutuisikaan sellaisiin vaatteisiin, niin mielestäni on hauskaa miten kaunis superjulkku voi pukeutua myös persoonallisesti. Plussaa tulee myös kulmakoruista. Myös Scarlett Johansson on kaunis, mutta hänen vaatevalintansa eivät aina iske.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.08.2008 17:04

Lainaus: MissAnnThrope

Dita von teesen tyyli on minulla ykkösenä.

Lainaus: Piiskansiima

Näin suoralta kädelta tuli minullekin ekana mieleen Dita.

Samoilla linjoilla täälläkin. Kaunis mikä kaunis.

Yksi jonka tyyliin olen tavallaan ihastunut on Marycloud (katsokaa ihQ-galleriasta jos tämän Belle Modesten omistajan nicki ei sano mitään). En osaa sanoa mikä siinä on tyylikästä, mutta onpahan vain viehkeä nainen.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.08.2008 17:32
Ihailen useita ihmisiä, ja yleensäkin kaikkia ihmisiä jotka saavat kantamansa vaatteet näyttämään omalta, tyylikkäältä ja siltä, kuin ne olisi tehty ko. henkilöä varten. Myös tyylikameleontit ovat suuren ihailun kohteina, kuten David Bowie. Manic Street Preachers on myös aina bändinä näyttänyt erittäin hyvältä, erityisesti Richey James; vaikka tyyli vaihteli kokoajan, se vaikutti silti niin yhtenäiseltä!
Ehkä korkeimmalle nostan kuitenkin hiden, tuon mahtavan sienirokkarin joka onnistui aina näyttämään erittäin omalaatuiselta. Värisilmä, ennakkoluulottomuus sekä luontainen tyylitaju ovat vain siunaantuneet tuolle herralle luonnostaan.

Olisipa minullakin... *-*
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.08.2008 17:52
Dita von Teese ja Emilie Autumn nousivat mieleen ensimmäisenä. Upeita molemmat. Lisäksi eräs kaverini, joka minut alunperin goottiskeneen tutustutti.
Kirjoittanut: PolyUnsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.08.2008 19:21
Nina Hagen, punkin kuningatar. Oon mitä oon ja just niinku haluun.
Siouxsie Sioux, post-punk (goottirockin jopa?!) kuningatar. Legenda jo syntyessään? Kasarityyli on hot.
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.08.2008 20:15
Juu, Dita Dita... Hänen tyylinsä tuli myös minulle ensimmäisenä mieleen. Siinä vasta upea tyyli naisella. Hänen lisäkseen pin-up- osaston suosikkeihini kuuluu myös 50-luvulla uransa luonut Bettie Page.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 17.08.2008 20:18
Mietin pitkään ja hartaasti, ja tajusin ettei minulla ole koskaan ollut ketään tiettyä tyyli-ikonia, vaan yhdistelen lookkeja sen mukaan mitä itselleni tulee mieleen. Monet tekevät jotain oikein, mutta eivät sitten kuitenkaan tarpeeksi. Paloja sieltä täältä, olen oma tyyli-ikonini.
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.08.2008 22:35
Catherine Zeta-Jones on aina ollut naiskauneusihanteeni, ensimmäisiä kertoja häntä fanitti kakarana nähdessään sen Zorro elokuvan.
Vaikkei Zeta olekaan mikään vakavampien leffojen näyttelijä, niin nyt ennen kaikkea puhun tyylistä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit