Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kenen tyyliä ihailette?

Kirjoittanut: Colma (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Colma
  • Lähetetty: 20.06.2010 22:02
Tällä hetkellä sanoisin ihailevani kulttikuningatar Emilie Autumnia, joka onkin jo muutamaan otteeseen täällä mainittu. Jos miettii mitä hänestä tulee ensimmäisenä mieleen.. Itselleni tulisi raidalliset polvisukat, vaalea suttuinen vyötärökorsetti, kaksi punaista hiusnutturaa, punaiset huulet sekä paljon paljon pieniä söpöjä & rajuja yksityiskohtia. Ja tapa millä hän on vaikuttanut julkisuudessa ja tuonut hienoa persoonaansa esille on kunnioitettavaa. Rakastan kokonaisuutta, ja sitä minkälaisen yleiskuvan ihmisestä saa ja Emilien kohdalla se on keijukaismaisen kaunis, raju ja stereotypioita rikkova.

Emilie
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.06.2010 14:29

Lainaus: Colma

Tällä hetkellä sanoisin ihailevani kulttikuningatar Emilie Autumnia

OFF/ Ihana kuva EAsta. Vaan milloinka neidistä ei saisi hyviä kuvia.
  • Lähetetty: 21.06.2010 15:25

Lainaus: FilthyVictorian

OFF/ Ihana kuva EAsta. Vaan milloinka neidistä ei saisi hyviä kuvia

Aiwan! Osaa kyllä näyttää hyvältä kuvissa kuin kuvissa,ja huom. myös itse ottamissa!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.06.2010 22:35
Vaikka pidän Emilien ulkonäöstä niin yksi asia tökkii ja pahasti: hampaat. Neiti Autumnille on suotu kovin suuri suu ja melkoinen purukalusto mitä en pidä viehättävänä ominaisuutena ihmisessä (ks. Julia Roberts, Anky van Grunsven...). Tekeekin siis mieleni lainata vanhaa tuttua lausahdusta "suu kiinni ja näytä nätiltä".
  • Lähetetty: 22.06.2010 17:11
Ehkä se 'pienisuuri' epätäydellisyys tekeekin hänestä niin kauniin.
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Jenaldo
  • Lähetetty: 22.06.2010 17:22

Lainaus: Marraskuu

Tori Amos

Yksi omista suosikeista aivan ehdottomasti, Amoksen hiukset ovat varsinkin totaalinen rakkaus.
Amoksen lisäksi kestosuosikkejani ovat mm. Helena Bonham Carter, AniDi Franco, ja Janis Joplin.

En vaan näe Carterin ulkonäössä mitään vikaa
Kirjoittanut: Lucilla A (Jäsen)
  • • Muokkasi: Lucilla A
  • Lähetetty: 25.06.2010 20:52

Mykkäelokuvien ajan stara - Lillian Gish. 1910-20-lukujen tyyliä!

Kauneus ja tyyli ovat eri asioita. Martti Katajisto näyttää maailman kauneimmalta mieheltä sekä trikoissa, että farkuissa ja t-paidassa.
Germaine de Stael taas on yleensä kaunistelevien 1800-luvun alun muotokuvienkin perusteella aivan tavallisennäkoinen nainen, mutta keräsi silti ihailijoita tyylinsä, älykkyytensä ja charminsa ansiosta.

Ehkä oma ulkonäko vaikuttaa siihen, millaisia staroja pitää tyyli-idoleina? Koska olen itse pieni, laiha ja kurviton lauta en oikein ymmärrä noiden pin-up tipujen viehätystä, rintavarustusta korostavia korsetteja yms. Olen yleensä innostunut japanilaisten artistien tyylistä, koska niistä loytää ideoita jotka sopivat omaan tyyliin. Näyttäisin aika brutaalilta Dita Von Teese-tyyppisissä koltuissa, mutta Manan, Ali Projectin laulajattaren yms kuvista saa paljonkin inspiraatiota.

Sitten on tietenkin vielä persoonallisuus. Marilyn Manson voisi pukeutua tyylikkäämmin kuin Beau Brummel mutta vaikuttaa persoonana jotenkin vastemieliseltä. Käytos on kuitenkin osa tyyliä. Nero Bellumin kohdalla tämä tarkoittanee sitä, että aina kun näen sen kuvan, alan ajatella miten typerää on petkuttaa rahaa teini-ikäisiltä faneilta (ja miten helposti petkutettavia fanit voivat olla), oli tukka sitten miten hyvin tahansa...
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 28.06.2010 22:00

Lainaus: Piiskansiima

Tekeekin siis mieleni lainata vanhaa tuttua lausahdusta "suu kiinni ja näytä nätiltä".

Tarkoittanet varmaankin lausahdusta: "Shut it lady, now get your arse in the kitchen and make me a sammich!" ? (:
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.07.2010 13:47

Lainaus: Lucilla A

Ehkä oma ulkonäko vaikuttaa siihen, millaisia staroja pitää tyyli-idoleina? Koska olen itse pieni, laiha ja kurviton lauta en oikein ymmärrä noiden pin-up tipujen viehätystä, rintavarustusta korostavia korsetteja yms.

Minulla tuo taas ei mene aivan noin. Itse ihailen useampiakin pin-up kaunottaria, vaikka olen myös pieni ja laihaksikin on joku joskus haukkunut. Otan kyseisestä tyylistä myös vaikutteita, enkä mielestäni ole asian kanssa suurempia munauksia tehnyt. Korseteissa mittatilaus on aikamoinen taikasana, toki se kysyy budjettiakin jo, eikä kaikenmalliset silti sovi kaikille. Kukin tyylillään, vai miten se oli.
Kirjoittanut: Criceto (Nimetön)
  • • Muokkasi: Criceto
  • Lähetetty: 04.07.2010 14:14
Minä en tunne paljon ketään joka pukeutuisi gootiksi. On ainakin helppo valita kuudesta ketä ihailee.
Eniten varmaan ihailen äitiäni(Kedira) ja sen jälkeen muutamaa muuta tältä sivustolta. Eniten minua ihmetyttää se kun tapasin kaverini kaverin, joka vasta ihailee samoin kaverinikin ihailee goottia. Mutta minulle uudempi tuumasi "Sinä pukeudut kauniisti." Taisin ainakin itse saada ihailijan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit