Gootti.net

Kenen tyyliä ihailette?

Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.06.2013 01:34
En näköjään aiemmassa kommentissani sitten yhtään enempää viitsinyt mainita näitä tyyli-idoleita, mutta niistä monista mainittakoon nyt ainakin Emilie Autumn, jonka mahtavat meikit ja hienon punaiset hiukset inspiroivat ainakin itseäni monessa suhteessa. Se ei kyllä kovin omassa tyylissäni näy, sillä kaikista tyyli-idoleista huolimatta rakennan sitä omaa tyyliä, joskus sitä vaan sattuu saamaan hyvän idean johonkin pieneen juttuun näistä.

Kat von D:n tyyliä ihailen myös. Sen lisäksi, että sattuu olemaan kaunis nainen, on paljon tatuointeja, hiukset ovat aina hienon malliset ja -väriset, on hän myös olemukseltaan niin mahti! Se huumorintaju, eloisuus ja iloisuus on jotenkin niin piristävää

ja sitten tietysti

Lainaus: von Berg

Pentafunk-Jenny on paras

Kirjoittanut: KandyCaramel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: KandyCaramel
  • Lähetetty: 18.06.2013 18:05

Lainaus: Capitaine Ina

Kaikki joilla on itselleen sopivat tyylit. Kaikki jotka ylipäätään ovat ihmisiä vaatteidensa alla eivätkä vaatteiden alle asetettuja mallinukkeja. Minä täytän itsekin nuo kriteerit, sen jälkeen kun lakkasi ulkoistamasta sitä loistavuutta rätteihin alkoi kangaskin näyttää paljon paremmalta päällä. < 3

Komppaan sua.

Rohkenen paljastaa, että ehta tyyli-idolini on ollut jo kaksi vuotta 2NE1-yhtyeen CL. Hän on minun mielestäni hieman loukattu nainen, jonka persoona on kauniimpi kuin kenelläkään! CL:llä on paljon karismaa ja ääntä lavalla, mutta muuten hän on hyvin ujo siivousfriikki ja pikkuisen outo feministi. CL on omalla tyylillään kulkeva nero, jolla on erittäin samanlainen maku kuin minulla.

Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.06.2013 23:38

Lainaus: Anyxia

mutta niistä monista mainittakoon nyt ainakin Emilie Autumn, jonka mahtavat meikit ja hienon punaiset hiukset inspiroivat ainakin itseäni monessa suhteessa.

Sama. Samoin myös ihailen naisen ulkonäköä muutenkin. On nääs kuolemaakin kauniimpi (näin käyttääkseni gootti-klisettä )
Kirjoittanut: ixydor (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2013 02:11
Arkzënkiel on minun tyylin motivoija ja ihailen häntä joka tavalla. tahdon jokaikisen hänen vaatekappaleensa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit