Gootti.net

Kenen tyyliä ihailette?

Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.12.2010 21:34

Lainaus: mrpsychopatic

Niin ja se Lady Gaga,kävelevä taideteos.

Joo, Gagaa
Ja sit myös ihailen Gwen Stefanin vaatteita sillon No doubtin aikaan, Amy Leen vaatteet on iiihania monesti (hameet yms.), Johanna Salomaan, Kat Von D:n, yms... Niit on paljon
Kirjoittanut: Hypop (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.12.2010 19:53
Oon kyl Zoog von rockin fan number one, sen ainakin lava vaatetus on jotain niin käsittämättömän hienoo ettäääh...
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.12.2010 14:55
Ihailen suuresti mm. Eisenfunkin "pong" musiikkivideossa tanssivaa naista (mikälie niminen, en ole saanut vielä selville). Ja yleensäkin cyber tyyliä ihailen, jonka vuoksi itsekin niin pukeudun
Kirjoittanut: WYMIOCIONY (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.12.2010 13:57

Rakastan Ulorin Vexin tyyliä! Kerrassaan upea nainen. Ihailen myös edellä mainittujen Emilie Autumnin ja Dita von Teesen tyyliä. Näyttävät tyylit ovat minun mieleeni, en pidä yksinkertaisuudesta kovinkaan paljoa.

DJ SiSenillä on mielestäni hieno tyyli. Erityisesti rakastan hänen peruukkejaan. Kaikessa värikkyydessään SiSen on hyvin suloinen olento. Tykkään. Tykkään tosi paljon.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.12.2010 14:19

Lainaus: WYMIOCIONY

Rakastan Ulorin Vexin tyyliä!

Ulorin Vex on kyllä upea malli, mutta en ehkä lähtisi varsinaisesti sanomaan että pidän hänen tyylistään sillä useat kuvat ovat jonkun vaatefirman mainoksia tai alastonposeja, mitkä taas eivät kyllä kerro neidin omasta tyylistä yhtään. Hienoja stailauksia kuvissa kyllä on.
Kirjoittanut: Lunatica (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.12.2010 18:09
En tiedä onko mulla niin hirmusti jonkun immeisen tyyliä, revin ideoita sieltä täältä omaan tyyliin ja niitä mitkä sopii mun kropalle.. Mut jos tarvii mainita immeisiä niin mainittakoon Razor Candi, Sofi Oksanen, sekä Kat Von D. Nillä naisilla tyylit kohillaan ja ihailen myös sitä miten rohkeasti he tuovat sen esille.. Ei niitä pikkusia teinejä jotka on kaikki samaa muottia vaan siks kun kaverikin on vaan ollaan sitä mitä itse halutaan eikä sitä mitä muut sanoo. Siis oikeestaan tyylin lisäksi asenne on kohillaan
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.01.2011 17:52
Kirjoittanut: WYMIOCIONY (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.02.2011 19:43
Awww n________n Maggots, suloisin otus ikinä Naws.

Mutta ettei menisi täysin offtopiciksi; minusta Agnete Maria Kjolsrud on tyylikäs nainen.

Kirjoittanut: Arkkienkeli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.02.2011 19:05
Vaikeaa valita vain yhtä henkilöä, jonka tyyliä ihailisin, mutta ainakin Roguella on aivan täydellisen kauniin ihanat hiukset! Mitään täydellistä henkilöä en ole kyllä löytänyt, vaan ihailen julkisuudenhenkilöiden rinnalla myös aivan "tavallisia" ihmisiä. Ihanaa katsella kadulla, kun vastaan kävelee joku cybergootti, sitä jää toisinaan katsomaan, millaiset vaattet olivat jne.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Wormboy
  • Lähetetty: 05.06.2012 02:00
-Twiggy Ramirez. Että kun tahtosin semmoset hiukset kun sillä oli 90-luvulla. Hän on myös syy siihen miksi olen basisti .
-Sofi Oksanen.
-Joji Grey ---> http://starsinthegutter.tumblr.com/
-Sopor Aeternus.
-Marilyn Manson.
-Ville Valo.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit