Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kenen tyyliä ihailette?

Kirjoittanut: mrpsychopatic (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.07.2010 16:54

Angelspitin Destroyx aka Amelia Arsenic
jeesus sentään että on upea nainen!
Niin ja se Lady Gaga,kävelevä taideteos.
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.07.2010 11:14

Sandman-sarjakuvan Kuolema on mielestäni täydellinen esimerkki kauniista goottitytöstä, jonka tyyli on hillitty mutta silti synkkä. Ainoa miinus tulee valkoisesta ihosta, jollaista en haluaisi nähdä kenelläkään tytöllä sarjakuvamaailman ulkopuolella.
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.09.2010 07:49
Brandon Lee - The Crow. se jotenki pisti silmään halloweeniks olis tarkotus tehä sen mallinen asu.
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.09.2010 19:03
Saattaa kuulostaa stereotyyppiseltä, mutta 69 eyesilla on hyvä tyyli. Musiikki ei kyllä kuulu mun suosikkeihin niinkään, mutta rehellisesti sanottuna pidän jätkien tyylistä. Ja sitten mä vaan diggaan blackmetallista ja bläkkisbändien tyylistä. Se on teatraalista, mutta mun mielestä vaan makeen näköstä. Mun tyyli perustuukin noihin kahteen aika paljon, kun rupee miettii
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.09.2010 13:45

Lainaus: Swiine

bläkkisbändien tyylistä

Etenkin nykyään siellä on alkanut olemaan tyyliä. Ei enää perinteisesti vain Kiss-tyylisiä kökköjä maskeja naamassa, niittejä ja tiukkoja nahkahousuja (eikä nyt sillä että noissa jälkimmäisissä mitään vikaa välttämättä olisi). Vaan joilakin sekin puoli on lähtenyt ihan positiivisessa mielessä enemmän sinne teatraalisemmalle puolelle niin maskeissa kuin pukeutumisessakin.
Kirjoittanut: Bloody Lauren (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.09.2010 14:37
Ahhhh ihailen niiiiin monen tyyliä. Jopa joittenki iha tuntemattomien ihmisten jotka kävelee kadulla ohi Cybergootti tyyli on minusta aivan ihana ! tykkään vaan ku on tosi näyttävät hiukset,meikit ja vaatteet. Kun ei itse aina ehdi eikä jaksa laittautuu nii hyvi ku haluais koska pitää herätä niin aikasin ja muutenki mun kouluni on keskellä ei mitään joten....
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.09.2010 15:59

Lainaus: Malys_

ja tiukkoja nahkahousuja (eikä nyt sillä että noissa jälkimmäisissä mitään vikaa välttämättä olisi).

No ei tod! Mua just himottais saada jotkut nahkapillit!
Heheh vähän offtopic, sori.
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.09.2010 17:28
Itse ihainen The Cruxshadows bändin entisen viulistin Rachel Mcdonnellin tyyliä ja muutenkin The Cruxshadowsin naissoittajilla ja tanssijoilla on upeita vaatteita ja ovat kauniita kaikinpuolin muutenkin! Lisäksi tykkäilen täällä jo aiemmin mainittujen Ditan ja Helena Bonham Carterin tyyleistä.

Muuten en kyllä itse oikeastaan seuraa kenenkään tyyliä tai ota mallia kenestäkään vaan pukeudun niinkuin itse tykkään.
Kirjoittanut: Pähkinähiiri (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.09.2010 21:56

Lainaus: Ratpick

Sandman-sarjakuvan Kuolema on mielestäni täydellinen esimerkki kauniista goottitytöstä, jonka tyyli on hillitty mutta silti synkkä.

Samaa mieltä Toinen tyyli-ikoni on sarjis-Nemi. Yksinkertaisen synkeän kaunis tyyli.
Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.12.2010 19:33

Noel Fielding ja Russel Brand.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit