Gootti.net

Kenen tyyliä ihailette?

Kirjoittanut: Salmonelle (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.06.2012 18:53
Mun ehdoton lemppari on Lady Gaga! Voi jeesus sitä tyyliä
Kirjoittanut: Mosha (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 11.06.2012 09:48
Sharon Den Adel on aina säväyttänyt, toisaalta nyt tyyli muuttunut viimeisimmän levyn mukana aika radikaalistikin välillä. Tykkään silti, ehdoton ykkönen.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.06.2012 20:34
Dita Von Teese on ihanin. Ja Sofi Oksanen myös.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 18.06.2012 17:27
Dwight Schrute on kaikin puolin ihailtava kohde.

"How would I describe myself? Three words: hard working, alpha male, jackhammer... merciless... insatiable..."
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.06.2012 22:31
En olisi ikinä uskonut sanovani tätä, mutta olen alkanut pitää Katy Perryn tyylistä (ainakin siitä, mikä mediassa näkyy) ihan todella paljon. Vaatteet ovat epätavanomaisia ja hauskoja, sekä ne hiusvärit. Ah.
Kirjoittanut: DarkPrincess (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.09.2012 16:52
Tarja Turunen ja Sofi Oksanen ehdottomasti! Aivan upeat tyylit kummallakin naisella
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.09.2012 11:21
Icon for hiren Ariel on aivan ihana! Se tukka, ne vaatteet, se asenne.... iiiihana sitten Blacklisted me'n lexus amanda on kans kiva, vaikka onkin ehkä vähän emohtava tai mikälie, mutta silti
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.01.2013 17:32
Pitää muuten vielä lisätä että Robert Smith on aika ihana .
Tulee välillä osteltua jotain paitoja kun ne on niin robert että on pakko ottaa mukaan.
Sitten aiheutan hämmennystä muissa ihmisissä kun ne luulee mun "päässeen yli siitä goottivaiheesta". Ei tule tapahtumaan sellasta ainakaan lähiaikoina
Kirjoittanut: von Berg (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.06.2013 20:32
Itse pidän Chris Pohlia esikuvanani, sillä kaverilla on tyylitajua. Ei mitään jumalattomia remmirensseleitä ja yliampumisia, vaan pukeutuu siististi ja lettivärkki aina kohdillaan. Valkoisista piilareista plussaa.
Naispuolella ehdottomasti Amy Lee, kevyesti goottimaisen ulkokuoren takana on ihan tavallisen oloinen nainen. Ei tarvii olla liikaa goottia ku näyttää hyvältä. Sit jos ääripäätä katotaan ni Pentafunk-Jenny on paras
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.06.2013 10:07
Kaikki joilla on itselleen sopivat tyylit. Kaikki jotka ylipäätään ovat ihmisiä vaatteidensa alla eivätkä vaatteiden alle asetettuja mallinukkeja. Minä täytän itsekin nuo kriteerit, sen jälkeen kun lakkasi ulkoistamasta sitä loistavuutta rätteihin alkoi kangaskin näyttää paljon paremmalta päällä. < 3
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit