Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kenen tyyliä ihailette?

Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 18.08.2008 01:30

Lainaus: neo_shaman

kuten David Bowie

Itekin ihailen kovasti sen pukeutumistyylejä ja etenkin muuntautumiskykyä.
Suosittelen muuten lukemaan ton Bowie Style kirjan, joka käsittelee sen tyyliä eri vuosina. Oli mielenkiintonen.

Lainaus: PolyUnsaturated Doll Blood

Kasarityyli on hot.

Komppaus
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.08.2008 07:58
Mulla on ehdoton suosikki, Siiri Nordin. Ihan mielettömän kaunis nainen ja ihana lauluääni. Se ei tarvitse mitään ylilyövää härpäkettä ja koristetta ollakseen persoonallinen, mitä se on jopa farkuissa ja t-paidassa.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 18.08.2008 10:23

Lainaus: PolyUnsaturated Doll Blood

Kasarityyli on hot.

Nick Fiend
Kirjoittanut: Dead disco dancer (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.08.2008 14:31
Emilie autumn vaikka en siihen tyyliin itse lähtisi..mutta todella kaunista katsottavaa.
Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.08.2008 15:24
Dita ehdottomasti

Sofi Oksasen hiuksia olen ihaillut ties kuinka pienestä lähtien ja tyyliä yleisestikin.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.08.2008 17:05

Lainaus: Dead disco dancer

Emilie autumn vaikka en siihen tyyliin itse lähtisi..mutta todella kaunista katsottavaa.

Sama täällä, itse en hirveästi ryhtyisi mutta hän se on sitten kaunista katseltavaa.

Mana-Sama ehkä myös tähän (ja pari muuta j-rock heeboa) Heidän tyylissään on sitä jotakin, mutta itse ei jaksaisi laittautua (olen harvinaisen laiska, kun mennään nukkumaan mietin hetken jaksanko nukkua, kunnes huomaan kuluttaneeni kaiken energian miettimiseen).

Lainaus: missEmily

Sofi Oksasen hiuksia

Ne nyt on ihan kivat, harmittaa vain kun ne ovat aina samalla tavalla kiinni, tosin sopii hänelle hyvin se tyyli.
Kirjoittanut: minikivi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.08.2008 19:48
Dani Filthin tyyli on loistava tykkään myös shagrathsin tyylistä mutta se menee vähän liian yli
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.08.2008 14:53
The Kovenantin hepuilla on tyyli hallussa.
Ner0 Bellum on myös tyylikäs
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.08.2008 15:34
Dita Von Teesen ihailija minäkin. On ehkä maailman kaunein nainen imo ja ah sitä eleganssia. Johnny Depp tuli ensimmäisenä mieleen vastakkaisen sukupuolen edustajista, koska pukeutuu tyylikkäästi ja näyttää hyvältä melkein minkälaisissa vaatteissa tahansa.
Kirjoittanut: Silence (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.08.2008 16:58
Oma tyyli-ihailunkohde ei ole millään tapaa kuuluisa, näen häntä suunnilleen päivittäin sillä hän käy samaa koulua kanssani. Juuri hänen tavallaan haluaisin pukeutua, paljon yksityiskohtia, ihania asu- ja materiaaliyhdistelmiä, kaunis hiustyyli ja näin. Itselläni ei vain ole silmää katsoa, sopiiko tuo ja tuo vaate tuon ja tuon kanssa, eli haaveiluksi ihailuni jää. Julkimoiden tyyliä en ihaile, joka saattaa suurimmaksi osaksi johtua siitä että olen täysi tollo kuuluisuuksien suhteen (lue: en tiedä edes, miltä madonna näyttää). Arkipäivän tavalliset taatelintallaajat tuntuvat mielenkiintoisemmilta ihailun kohteilta, juuri siksi että he eivät ole sen erikoisempia kuin minäkään, tai kukaan muu.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit