Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kenen tyyliä ihailette?

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.10.2008 17:03
Tämän nähtyäni en ole ihan varma Minna Parikan tyylistä. Kivoja kenkiä hän kyllä suunnittelee, mutten ole koskaan nähnyt hänestä kuvia missa tyyli olisi ollut super.
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.10.2008 17:04

Lainaus: Morningstar_

täytyy sanoo et ner0 osaa

Nero kyllä osaa. Psyclon Nine on muutenkin hyvä bändi,hienot hiukset miehellä parasitic musavideossa.(ajatella jotkut on väittäny että Psyclon nine on emoa.) x_x
Kirjoittanut: the91eyes (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.10.2008 17:21
Aika monia. Mitä nyt tulee mieleen, niin Jyrki69, Marilyn Manson, Glenn Danzig, Ozzy...
Kirjoittanut: GothM (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.10.2008 19:56
EN sillain kenenekään tyyliä mutta monilta löytyy joitain todella hienoja asukokonaisuuksia tai hius / partatyylejä yms. Marco Hietalan parta on rock.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.10.2008 20:29
Mä tykkään tosi paljon Emilie Autumnin tyylistä... Että sitä ihailen, vaikka en itselle sitä kyllä haluaisi
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 23.10.2008 16:59
Veronica Varlow'hun rakastuin Emilie Autumnin keikalla.
Katsokaa videot hänestä.
Sinistä latexia

Ihana pin up-tyyli, EA:n keikalla oli myöskin upeita asuja hänellä, babypink/musta korsetti, ne söpöäkin söpömmät rintaliivit - ah! Ja hienosti laitettu musta tukka. En ole ennen sen suuremmin pitänyt mustista hiuksista, kun minusta ne eivät sovi kuin todella harvoille. Ja Veronica on heistä yksi!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.10.2008 17:12
Veronica oli kyllä varsin herkku tapaus, ehdottomasti parhaimmannäköinen lavalle astelleista naisista.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.10.2008 18:50
Ihailen omaa tyyliäni! \o/

Toteutan kaiken vituilleen ja omistautuen asialleni, jota ei edes ole.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 23.10.2008 19:13
Päästä varpaisiin upee, täydellinen, suorastaan henkeäsalpaava RAZOR CANDI (tyylinä deathrock, punk, cybergoth) Uu beibee.... (kovalevy täynnä kyseisen naisen kuvia )
Kirjoittanut: Sweet little Emilie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Sweet little Emilie
  • Lähetetty: 23.10.2008 19:42

Lainaus: Lady Elena

Juu, Dita Dita... Hänen tyylinsä tuli myös minulle ensimmäisenä mieleen. Siinä vasta upea tyyli naisella. Hänen lisäkseen pin-up- osaston suosikkeihini kuuluu myös 50-luvulla uransa luonut Bettie Page.

Lainaus: MissAnnThrope

Dita von teesen tyyli on minulla ykkösenä. Hän kuuluu kauneimpiin naisiin , mitä tiedän, ja näyttää aina upealta vaatteissaan. Emilie autumnin vähän räsynukkemainen tyyli uppoaa minulle. Mana on myös( vanhaksi patuksi) hyvin kaunis

Minulle tuli nuo samat mieleen heti ensimmäisenä
Myös Katy Perryn jotkut asut uppoaa,vaikka kyseinen neiti ei gootti tyylisesti pukeudukkaan.Samoin Jenni Vartiaisen tyyli on ihana.En osaa sanoa miksi,mutta se vain on.Ja Indican tyttöje esiintymis vaatteet...IHANIA!Samoin Minna Parikan tyyli uppoaa (ja syvälle ) Ja tuo Ninnin jo mainitsema Razor Candi!!!
Voi hyvä jumala...*pyörtyy*
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit